Onko sulla kapeat vai läskipohkeet?
Kommentit (25)
Paksut pohkeet, muttei läskipohkeet.
Paksut on, mutta ne ei lotise. Ja miksiköhän vastasin näin outoon aloitukseen... mitä väliä ihmisten pohkeilla, voi tsiisus.
Jättipaksut, lihaksikkaat ja läskit molempia. Ns. uutisankkuripohkeet.
Olemattomat. En voi käyttää saappaita, koska niiden varret jäävät läpsymään tyhjinä. Minulla ei vain tule lihasta pohkeisiin.
Hoikat. Vaikka painoa on tullut, niin jalat on hoikat ja lihaksikkaat. Myöskään lihakset ei pohkeisiin tartu, treenattu on
Ei kumpikaan, mulla on lihaksia pohkeissa.
Teetkö jotain tilastoa palstalaisten pohkeista? No, huvinsa kullakin.
Paksut ja lihaksikkaat verrattuna siroon ja laihaan ylävartaloon, mutta eivät läskit kuitenkaan tällä BMI:llä.
T. Päärynä
Pohkeetvkaventuivat samalla kuin muukin olemus. -20 kg.
Paksut. Olen tasaisesti ylipainoinen ja aina ihmetellyt, että miten kummassa toisille ylipainoiselle kertyy läskit yläkroppaan ja jalat ovat nätit ja hoikat, joten voi pitää mekkoa tai shortseja. Itse en kehtaa näillä punkerojaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Paksut. Olen tasaisesti ylipainoinen ja aina ihmetellyt, että miten kummassa toisille ylipainoiselle kertyy läskit yläkroppaan ja jalat ovat nätit ja hoikat, joten voi pitää mekkoa tai shortseja. Itse en kehtaa näillä punkerojaloilla.
Mä olen just tällainen. Ei se ole kivaa olla punatulkun mallinenkaan :D
Mulla on toinen kapea ja toinen paksu (onnettomuuden seurauksena), aika turha on haaveilla vaikka talvisaappaista.
Kapeat.