Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torjun kaikki miehet

Vierailija
13.08.2022 |

Miten tästä pääsee eroon?! Olen torjunut monta hyvää kumppaniehdokasta siksi, että oma pääni on sekaisin. Etsin jo ennen treffejä syitä sille, että voin lopettaa tapailun. Treffeillä keskityn miehen huonoihin puoliin, joita hakemalla haen.

Pahinta on, jos mies on yhtään kiinnostunut, ahdistun ja ärsyynnyn ja lopetan yhteydenpidon.

Olen tajunnut, että mulla on vakavia sitoutumisen-ja läheisyydenpelkoja. Olen ollut suhteessa pettävän ja narsistiselta vaikuttavan miehen kanssa (häneen koukutuin heti). Lapsuudessa olen jäänyt vaille läheisyyttä.

Tajuan siis kaavan, mutta miten tästä pääsee pois? Nyt olisi taas hyvältä vaikuttava tyyppi lähestynyt, mutta olen jo vetäytynyt ja varmaan kohta vedän liinat kiinni 😪

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse päästä pois. Huonoja ne kaikki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää asiansa osaava ammattilainen keskusteluavuksi. Ja ehkä kliseistä, mutta aloita siitä, että rakastat itse itseäsi: puhut itsellesi kauniisti ja olet vaikeinakin hetkinä itsesi puolella. Älä huoli, kun olet ongelman tiedostanut, se lähtee pienenpienin askelin aukeamaan. Tsemppiä!

Vierailija
4/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, pidä toi. Aistin tukevaa nousevaa miesvihaa, anna tunteelle valta sinussa. Nyt siskot, rivit tiiviiksi ja miesviha säkenöi elämän sauvasuorilla.

Vierailija
5/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastavaa, kun sabotoi itse kaiken. En haluaisi taas torjua tätä uutta tuttavuutta, menekö kohti vaan, vaikka ahdistaa?!

Ap

Vierailija
6/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raastavaa, kun sabotoi itse kaiken. En haluaisi taas torjua tätä uutta tuttavuutta, menekö kohti vaan, vaikka ahdistaa?!

Ap

Niele mällit, aloitetaan siitä.

Tässä sulle esimerkki, miksi olet ihan terve kun väistät parisuhdetta miehen kanssa. 

Vierailija
7/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samanlaisia ongelmia. Ytimessä on ollut huonommuudentunne. Sille ei oikeastaan ole ollut mitään perustetta. Olen tuhonnut monta suhdetta lähtökuoppiinsa. Oikeastaan mitä enemmän mies on osoittanut kiinnostusta, sitä enemmän olen pyristellyt vastaan ja poikkihan suhteet siten menevät. Olen jopa miettinyt, että taidan saada dopamiiniryöpyn siitä, että pudotan miehen ihastumisen pilvilinnoista toteamalla itsestäni jotain tosi negatiivista ja paikkansapitämätöntä ja että ei kai mies nyt tällaisen luuserin kanssa halua olla. Oma mielihyväni, jonka tämä hätkähdyttäminen on tuonut, vaihtuu nopeasti suruun taas yhdestä tuhotusta mahdollisuudesta löytää kumppani.

Nyt en olekaan pitkään aikaan tapaillut ketään, koska on helpompi olla yksin kuin jäädä taas itse luoduille suhderaunioille.

Terapia varmaan auttaisi.

Vierailija
8/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki torjutut miehet vissiin paikalla purkamassa tuskaansa

Vierailija
9/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lesbo

Vierailija
11/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyden kokemuksilla on toki vaikutuksensa, mutta oletko varma että kyse on välttämättä siitä? Vai voiko kuitenkin olla, että olet alitajuisesti tiedostanut etteivät nämä torjumasi miehet olisi sinulle sopivia?

Vierailija
12/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat käytännössä torjuneet minut, yksinkin voi elää.

Vierailija
13/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nauttii miesten torjumisesta. Sitä varten laittaudutaan oikein kauniiksi, jotta pääsisi torjumaan mahdollisimman monta miestä. Se nostaa itsetuntoa ja saa kunnioitusta muiden naisten silmissä.

Vierailija
14/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niele mällit, aloitetaan siitä.

Tässä sulle esimerkki, miksi olet ihan terve kun väistät parisuhdetta miehen kanssa. 

Veikkaan tota mieheksi tekeytyväksi naiseksi, jolla on agenda. Saa mieskuvaa mieleisekseen. Tai incel.

Ei kukaan täysillä käyvä ja normaali mies aloita keskustelua/viestiä naiselle tuollaisella lauseella.

M40+

Vierailija
15/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin masentunut, niin oli tosi vaikea ajatus alkaa tapailemaan ketään. Tiesin, että kukaan ei kestä minua ja pelkkä seksi masentaisi lisää, koska siitä seuraa hylkääminen.

Voiko kyse olla tästä?

Vierailija
16/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole masentunut, mutta en vaan päästä ketään lähelleni ylipäätään.

Ap

Vierailija
17/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni ole masentunut, mutta en vaan päästä ketään lähelleni ylipäätään.

Ap

Ei se helppoa ole. Mitä vanhempi, sen vaikeampaa.

Vierailija
18/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan niin paljon valinnanvaraa. Se on moderni elämä. Nautit miesten huomiosta ja uusista tuttavuuksista enemmän. Myönnä itsellesi ja hyväksy asia.

Vierailija
19/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos pitää hakeutua niille treffeille ja ylipäätään miesten kanssa kontakteja, jos se ahdistaa ja on niin peeceestä. No masokismia on monenlaista.

Vierailija
20/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen ajatella niinkin, ettei tuosta tarvitse tehdä ongelmaa. Yksinkin voi elää ihan hyvää elämää.