Kännimorkkis, pelkään että minusta on levitetty videota
Olin siis baarissa ja mokasin täysin, tapahtui ihan hirveitä asioita ja olen joutunut häpäisyn kohteeksi ja ollut aivan hysteerinen ja todennäköisesti todella monet ihmiset ovat nähneet ja kuulleet tämän. Nyt pelkään, että minusta on kuvattu videota tai jotain muuta ja tämä on päätynyt vielä useamman ihmisen tietoon. Tuntuu, että kaikki tuijottavat minua ja alan olla hyvin ahdistunut. Mitä ihmettä teen?
Kommentit (31)
Kuinka hirveitä? Kohdistuiko sinuun? Pitääkö sinun tehdä rikosilmoitus? Vai olitko sinä se hirveä? Kuinka pahasti? Rikosilmoituksen pahasti?
Jos ei noin kauheita, niin muista, että moni muukin oli kännissä eikä kiinnittänyt huomiota tai muista tilannetta. Koska olet ollut itse humalassa, tuntuu morkkis hyvänolon hormonien puutteessa liialliselta todelliseen tilanteeseen nähden. Todennäköisesti mitään videota ei ole. Jos on, sille ei mitään mahda, joten pää pystyyn!
Viini on viisasten juoma, jota tyhmät kiskovat kaksin käsin ämpäristä.
Kerro tarkemmin, mitä tapahtui. Keiden kanssa olit baarissa? Voit tehdä rikosilmoituksen netissä nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Karen is that you?
Oletkohan nyt ymmärtänyt käsitteen väärin?
Veikkaan, että jossain vaiheessa lait muuttuvat eikä enää saa kuvata edes julkisella paikalla ihmisiä nolatakseen heidät netissä.
Mikä on sinun oma versiosi tapahtuneesta?
Oletko sinä tehnyt jotain väärää vai onko joku tehnyt sinulle jotain väärää?
Tee rikosilmoitus jos tarpeen.
Lopeta alkoholin käyttö.
Jos mokailee ja muisti menee, kannattaa vaihtaa kofeiiniin. Liikaa temmottuna sekin saa käyttäytymään överisti, muttei vie jalkoja eikä muistia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin, mitä tapahtui. Keiden kanssa olit baarissa? Voit tehdä rikosilmoituksen netissä nyt heti.
Rikosilmoitus mistä? Olin hirveä kännissä ja siitä saattaa olla video? Mitä poliisit tuolle voivat tehdä?
Oksensit jonkun päälle tai rikoit jotain > maksa vaaditut korvaukset äläkä enää koskaan käy siinä baarissa
Jouduit väkivallan kohteeksi > tee rikosilmoitus
Hilluit alasti > käy kampaajalla värjäyttämässä hiukset ja muuta kampaustasi
Loukkasit toista henkilöä > muuta toiseen kaupunkiin
Loukkasit alamaailmaan kuuluvaa henkilöä > muuta toiseen maahan
Mä olin baarissa ystäväni kanssa ja emme tehneet mitään tyhmää mutta huomasimme että viereisessä pöydässä kaksi muijaa hihittelee, kuiskii ja katsoo meitä. Yhdessä vaiheessa näytti aivan siltä että toinen näistä kuvasi meitä puhelimellaan ja sen jälkeen nauroivat kamalaa käkättävää räkänaurua. En onneksi tehnyt mitään noloa, tai tyhmää mutta en silti halua että kukaan kuvaa minua ilman lupaa siinä on aina riski että video lähtee levitykseen.
Aina jos jotain tapahtuu oli se mitä tahansa niin ihmiset ottaa sen puhelimen käteen ja kuvaavat niin ja LEVITTÄVÄT sitä netissä. Ä r s y t t ä v ä ä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus mistä? Olin hirveä kännissä ja siitä saattaa olla video? Mitä poliisit tuolle voivat tehdä?
Ensin kirjoitat että sinut on häpäisty ja sinulle on tehty hirveitä asioita jotka on vieläpä saatettu kuvata, sitten vähättelet koko juttua että mitään rikosta ei olekaan tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin baarissa ystäväni kanssa ja emme tehneet mitään tyhmää mutta huomasimme että viereisessä pöydässä kaksi muijaa hihittelee, kuiskii ja katsoo meitä. Yhdessä vaiheessa näytti aivan siltä että toinen näistä kuvasi meitä puhelimellaan ja sen jälkeen nauroivat kamalaa käkättävää räkänaurua. En onneksi tehnyt mitään noloa, tai tyhmää mutta en silti halua että kukaan kuvaa minua ilman lupaa siinä on aina riski että video lähtee levitykseen.
Noista kuvaamisista kannattaa sanoa portsarille. Heittävät yleensä aika hanakasti ulos sellaiset, koska ei baari halua, ettei sinne kukaan uskalla kuvaamisen pelossa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kirjoitat että sinut on häpäisty ja sinulle on tehty hirveitä asioita jotka on vieläpä saatettu kuvata, sitten vähättelet koko juttua että mitään rikosta ei olekaan tapahtunut?
En minä ole tuon viestin kirjoittaja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä tänne vaan
Mistä?
uuteen nousuun vaan.