Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kännimorkkis, pelkään että minusta on levitetty videota

Vierailija
13.08.2022 |

Olin siis baarissa ja mokasin täysin, tapahtui ihan hirveitä asioita ja olen joutunut häpäisyn kohteeksi ja ollut aivan hysteerinen ja todennäköisesti todella monet ihmiset ovat nähneet ja kuulleet tämän. Nyt pelkään, että minusta on kuvattu videota tai jotain muuta ja tämä on päätynyt vielä useamman ihmisen tietoon. Tuntuu, että kaikki tuijottavat minua ja alan olla hyvin ahdistunut. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen nousuun vaan.

Vierailija
2/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tasottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen is that you?

Vierailija
5/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hirveitä? Kohdistuiko sinuun? Pitääkö sinun tehdä rikosilmoitus? Vai olitko sinä se hirveä? Kuinka pahasti? Rikosilmoituksen pahasti?

Jos ei noin kauheita, niin muista, että moni muukin oli kännissä eikä kiinnittänyt huomiota tai muista tilannetta. Koska olet ollut itse humalassa, tuntuu morkkis hyvänolon hormonien puutteessa liialliselta todelliseen tilanteeseen nähden. Todennäköisesti mitään videota ei ole. Jos on, sille ei mitään mahda, joten pää pystyyn!

Vierailija
6/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini on viisasten juoma, jota tyhmät kiskovat kaksin käsin ämpäristä.

Vierailija
7/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin, mitä tapahtui. Keiden kanssa olit baarissa? Voit tehdä rikosilmoituksen netissä nyt heti.

Vierailija
8/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karen is that you?

Oletkohan nyt ymmärtänyt käsitteen väärin?

Vierailija
9/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että jossain vaiheessa lait muuttuvat eikä enää saa kuvata edes julkisella paikalla ihmisiä nolatakseen heidät netissä.

Vierailija
10/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun oma versiosi tapahtuneesta?

Oletko sinä tehnyt jotain väärää vai onko joku tehnyt sinulle jotain väärää?

Vierailija
11/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus jos tarpeen.

Lopeta alkoholin käyttö.

Jos mokailee ja muisti menee, kannattaa vaihtaa kofeiiniin. Liikaa temmottuna sekin saa käyttäytymään överisti, muttei vie jalkoja eikä muistia.

Vierailija
12/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin, mitä tapahtui. Keiden kanssa olit baarissa? Voit tehdä rikosilmoituksen netissä nyt heti.

Rikosilmoitus mistä? Olin hirveä kännissä ja siitä saattaa olla video? Mitä poliisit tuolle voivat tehdä?

Vierailija
13/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensit jonkun päälle tai rikoit jotain > maksa vaaditut korvaukset äläkä enää koskaan käy siinä baarissa

Jouduit väkivallan kohteeksi > tee rikosilmoitus

Hilluit alasti > käy kampaajalla värjäyttämässä hiukset ja muuta kampaustasi

Loukkasit toista henkilöä > muuta toiseen kaupunkiin

Loukkasit alamaailmaan kuuluvaa henkilöä > muuta toiseen maahan

Vierailija
14/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin baarissa ystäväni kanssa ja emme tehneet mitään tyhmää mutta huomasimme että viereisessä pöydässä kaksi muijaa hihittelee, kuiskii ja katsoo meitä. Yhdessä vaiheessa näytti aivan siltä että toinen näistä kuvasi meitä puhelimellaan ja sen jälkeen nauroivat kamalaa käkättävää räkänaurua. En onneksi tehnyt mitään noloa, tai tyhmää mutta en silti halua että kukaan kuvaa minua ilman lupaa siinä on aina riski että video lähtee levitykseen.

Vierailija
15/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos jotain tapahtuu oli se mitä tahansa niin ihmiset ottaa sen puhelimen käteen ja kuvaavat niin ja LEVITTÄVÄT sitä netissä. Ä r s y t t ä v ä ä !

Vierailija
16/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus mistä? Olin hirveä kännissä ja siitä saattaa olla video? Mitä poliisit tuolle voivat tehdä?

Ensin kirjoitat että sinut on häpäisty ja sinulle on tehty hirveitä asioita jotka on vieläpä saatettu kuvata, sitten vähättelet koko juttua että mitään rikosta ei olekaan tapahtunut?

Vierailija
17/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin baarissa ystäväni kanssa ja emme tehneet mitään tyhmää mutta huomasimme että viereisessä pöydässä kaksi muijaa hihittelee, kuiskii ja katsoo meitä. Yhdessä vaiheessa näytti aivan siltä että toinen näistä kuvasi meitä puhelimellaan ja sen jälkeen nauroivat kamalaa käkättävää räkänaurua. En onneksi tehnyt mitään noloa, tai tyhmää mutta en silti halua että kukaan kuvaa minua ilman lupaa siinä on aina riski että video lähtee levitykseen.

Noista kuvaamisista kannattaa sanoa portsarille. Heittävät yleensä aika hanakasti ulos sellaiset, koska ei baari halua, ettei sinne kukaan uskalla kuvaamisen pelossa tulla.

Vierailija
18/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kirjoitat että sinut on häpäisty ja sinulle on tehty hirveitä asioita jotka on vieläpä saatettu kuvata, sitten vähättelet koko juttua että mitään rikosta ei olekaan tapahtunut?

En minä ole tuon viestin kirjoittaja.

-ap

Vierailija
19/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä tänne vaan

Vierailija
20/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: