Kännimorkkis, pelkään että minusta on levitetty videota
Olin siis baarissa ja mokasin täysin, tapahtui ihan hirveitä asioita ja olen joutunut häpäisyn kohteeksi ja ollut aivan hysteerinen ja todennäköisesti todella monet ihmiset ovat nähneet ja kuulleet tämän. Nyt pelkään, että minusta on kuvattu videota tai jotain muuta ja tämä on päätynyt vielä useamman ihmisen tietoon. Tuntuu, että kaikki tuijottavat minua ja alan olla hyvin ahdistunut. Mitä ihmettä teen?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Koska et yhtään tarkemmin kerro tapahtuneesta niin vaikea sanoa, mitä pitäisi tehdä.
Kunhan nyt alkuun käsrsit krapulan pois.
En uskalla kertoa, koska pelkään, että joku tunnistaa minut.
Mutta mietin, että miten muotoilisin tarinan, että en olisi niin tunnistettava.
-ap
Uutta sekoilua vaan niin vanha unohtuu 👍
Vierailija kirjoitti:
Aina jos jotain tapahtuu oli se mitä tahansa niin ihmiset ottaa sen puhelimen käteen ja kuvaavat niin ja LEVITTÄVÄT sitä netissä. Ä r s y t t ä v ä ä !
Tämä varmasti huojensi aloittajan mieltä tosi paljon.
Näin sut xhamsterissa.
Ei paha, tulin vartissa.
4.2/5
Vodka ja appelsiinimehu on hyvä krapuladrinkki.
Otat vastuun teoistasi. Ehkäpä ymmärrät, ettei alkoholi sovi sinulle ja jätät juopottelun muille.
Vierailija kirjoitti:
Otat vastuun teoistasi. Ehkäpä ymmärrät, ettei alkoholi sovi sinulle ja jätät juopottelun muille.
Millä tavalla ottaa vastuun?
Ei kelloa voi siirtää taaksepäin ja jättää liialliset juomat juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ottaa vastuun?
Ei kelloa voi siirtää taaksepäin ja jättää liialliset juomat juomatta.
Hyväksyt että olet moikannut, ja otat vastaan seuraukset. Tuli mitä tuli. Jatkossa huolehdit ettö juominen pysyy kohtuuden rajoisssa. Muuta et tässä vaiheessa voi. Kuten sanoit itsekin, et voi siirtää aikaa taaksepäin.
Umm onks tää trolli joka yrittää nyt tehdä sannat tässä kun se biletti kännissä ja video julkaistiin.
Ap yrittänee esittää pääministetriä, kohta varmaa onkin tuoll pääministerinä.
Koska et yhtään tarkemmin kerro tapahtuneesta niin vaikea sanoa, mitä pitäisi tehdä.
Kunhan nyt alkuun käsrsit krapulan pois.