Näitkö glittermekkoisen Sannan Marinin Flowssa?
Oliko kaunis ja edustava? Itse en nähnyt vaikka siellä olin.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ulkonäköä haukkuko. Kaunotar hän on ja riittävän nuori pukeutumaan noihin vermeisiin. Eri asia onko soveliaat pääministerille. Jos edes hoitaisi työnsä hyvin niin voisi noita bilekuviakin katsoa vähän läpi sormien.
Kyllä hän hoitaa työtään mutta iltapäivälehdet ja Seiska eivät siitä mitään kirjoita. Aina kun näet jossain tekstin "hallitus päätti", on se Sannan johdolla tehty päätös.
Lähettää hyväksynnän netin kautta ei tarkoita että on läsnä päättämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellesäällä metallimekko on varmaan aika hiostava. Ja mikä jalkahiki maihareissa ! Ihan nappiin ei tuo säänmukainen pukeutuminen mennyt. Kaunis toki oli.
Kaunis nuoren teinin päällä, ei pääministerin joka lähentelee 40 .
Ei ole tuollaiset mekot varattu vaan teineille. Ovat juhlavia ja sopivat oikein hyvin kenelle tahansa vaikka pikkujouluihin.
Yksityisjuhliin kyllä, mutta ei julkisesti pääministerin päällä!
Voi hyvänen aika sentään mitä roskaa. Ihan normaali mekko, missä oli kimalletta. Ihan hyvin sopii myös pääministerille ja erittäin hyvin sopikin. Vai tuo kimalle teki siitä epäsopivat? Anna mun kaikki kestää. Jos teille ei sovi kuin jotkut värittömät teltat päälle, niin ei voi mitään. Me muut käytetään sellaisia vaatteita kuin halutaan ja milloin halutaan.
Muistaa kyllä kansaa sanomalla, että syksyllä voi tulla rajoituksia kokoontumisiin ja harrastuksiin. Kiitti, just tää me haluttiin kuulla. Taitaa Kiuru palailla pestilleen.
No se täytyy kyllä todeta, että tosi hyvä vartalo ja hyvässä kunnossa pitänyt itsensä. Toivottavasti näytän itse samalta hänen iässään.
Se on unohtanut minkä puolueen pj se on
Taisi taas siirtyä ääniä kepulle ja vasemmistoliitolle
Vierailija kirjoitti:
Voi todella huomata kuinka hän flirttailee nuorten uusäänestäjien kanssa.
Erittäin sopimatonta pääministerin käytökselle.
Onko Suomessa kaikki poliittiset asiat kunnossa ?
Nyky-Suomessa on vain poliitikkoja, ei valtiomiehiä.
Tulee mieleen "Tulitikkuja lainaamassa"
Vierailija kirjoitti:
No se täytyy kyllä todeta, että tosi hyvä vartalo ja hyvässä kunnossa pitänyt itsensä. Toivottavasti näytän itse samalta hänen iässään.
Itse lähentelen 70 ja minun vartalo on vähintäänkin yhtä siisti!
Vierailija kirjoitti:
Muistaa kyllä kansaa sanomalla, että syksyllä voi tulla rajoituksia kokoontumisiin ja harrastuksiin. Kiitti, just tää me haluttiin kuulla. Taitaa Kiuru palailla pestilleen.
Rajoittaminen ja kieltäminen on suhteellisen helppoa, mutta menestyksekäs diplomatia neuvotteluissa on enemmän Salen alaa. Siellä Sanna roikkui peesissä kun olisi pitänyt jo alkaa hoitaa Uniper-asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas kun äänestin peukun alas, tuli yhtä aikaa peukutus ylös. Huvittavaa.
Kukaan ei kyseenalaista miespoliittukojem shortseja ja verkkareita vapaa-ajallaan. Kekkonen käytti läysiä.ja kalavaatteita. Hakkarainen ei kuluja kuin vapaa-ajan vaatteissa ja Vetllro Virtasen kritisoitua lätsää puolustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisi taas siirtyä ääniä kepulle ja vasemmistoliitolle
Enpä usko.
Kokoomus ja demarit johtaa kannatuksessa, gallupeissa.
Ja Perussuomalaiset on hyvänä kolmosena.
Keskusta ja Vasemmistoliitto tulevat kaukana takana.
Sinipunahallitusta pukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi taas siirtyä ääniä kepulle ja vasemmistoliitolleEnpä usko.
Kokoomus ja demarit johtaa kannatuksessa, gallupeissa.
Ja Perussuomalaiset on hyvänä kolmosena.
Keskusta ja Vasemmistoliitto tulevat kaukana takana.
Sinipunahallitusta pukkaa...
No, eipä perussuomalaisetkaan päässeet hallitukseen tällä kaudella, vaikka oli käytännössä tasoissa demarien kanssa. Toivon tosiaan, että saadaan kunnon porvarihallitus kokoomus-persut-RKP-kristillisdemokraatit-liike nyt, niin saadaan maan talous kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko seuraava pääministeri olla joku aikuinen.
Kun Orposta tulee pääministeri, ei mediaa eikä ketään ulkomaillakaan kiinnosta enää hevosen passkan vertaa.
Pääministerin työ on hoitaa maata ei yksityistä PR ää.
Pääministeriä oli pyydetty keskustelemaan tuohon tapahtumaan, niin kuin muitakin poliitikkoja. Ei ole Sannan vika, että mediaa ei kiinnosta kuvata muita. Kyllä sinne muutkin jäivät tuon keskustelupaneelin jälkeen, mutta ei heidän naamat lehtiä kiinnosta. Ei ole Mykkänenkään median mielestä yhtään kiinnostava.
Otan mallia Marinista. Ostan vaatteen kirppikseltä mutta lennän kumminkin yksityiskoneilla ja kuljen takseilla ympäri maailmaa. Ihanan ympäristöystävällistä
Ei näytä hyvältä kun on laihtunut. Kasvoista näyttää riutuneelta, vai johtuuko stressistä?
Näyttää kasvoista kauniimmalta kuin tavallisesti. Pehmeämmältä. En osaa sanoa mistä johtuu. Onko hiukset vaaleammat?
Kyllä hän hoitaa työtään mutta iltapäivälehdet ja Seiska eivät siitä mitään kirjoita. Aina kun näet jossain tekstin "hallitus päätti", on se Sannan johdolla tehty päätös.