Mistä kertoo, etten ole ikinä saanut pakkeja näillä tyypillisillä "oot mukava mies mutta...", "oot hyvä mies jollekin..." ja niin edelleen
Ilmeisesti noita juttuja naiset käyttävät kaikkiin miehiin, jotka ovat liian kilttejä. Uskoisin olevani melko kiltti mies - ja tämä ei nyt ollut mikään yritys kehua itseäni, vaan ainoastaan sen myöntäminen, etten ole kemiaa herättävällä tavalla jännä.
Voisiko se, ettei naiset ole ikinä sanoneet mulle mitään kiltti miehiin viittavaa, kertoa siitä että olen niin ruma, että syy pakkeihin on aina ulkonäössäni, ja naiset eräällä tavalla olettavat että ymmärrän sen suorilta käsin että pakit tuli koska olen ruma?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset sitten antavat pakit sinulle? Mitä he sanovat?
Ei ne sano ikinä mitään. Minut on aina enempi vähempi ghostattu. Ja niistä suhteista ja tapailuista joita olen joskus saanut aikaiseksi, olen tullut jätetyksi ilman perusteluita. Pahimmillaan totaalisella radiohiljaisuudella.
t. ap
Usein naiset sanovat asioita miehiä suoremmin, joten kannattaa kysyä naisilta, miksi sait pakit, ellet saanut palautetta jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sano ikinä mitään. Minut on aina enempi vähempi ghostattu. Ja niistä suhteista ja tapailuista joita olen joskus saanut aikaiseksi, olen tullut jätetyksi ilman perusteluita. Pahimmillaan totaalisella radiohiljaisuudella.
t. ap
Minkä ikäinen olet?
Tuo tarkoittaa sitä, että ei ole syntynyt kemiaa. Tuskin sinuakaan esim. kaikki kivat naispuoliset työkaverit kiinnostaisivat parisuhdemielessä??
Vierailija kirjoitti:
Usein naiset sanovat asioita miehiä suoremmin, joten kannattaa kysyä naisilta, miksi sait pakit, ellet saanut palautetta jo aiemmin.
Tämä nyt on kyllä täyttä roskaa. Ikinä en ole saanut keltään naiselta vastausta tuollaisiin kysymyksiin. Nykyään en jaksa edes yrittää kysyä
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apMinkä ikäinen olet?
37
Itse olen naisena saanut näitä ”Olet aivan liian hyvä nainen minulle.” ”Älä vaan koskaan pilaa itseäsi.” ”En riitä sinulle. Etsi joku parempi.”
Osalle olen nauranut päin naamaa. Mitä nämäkin muka tarkoittaa?! Eikö voi vaan suoraan sanoa, ettei kiinnosta.
Emme me naisetkaan niin monimutkaisia olentoja ole kuin väitetään. Minä ainakin sanon noin vain sellaiselle ihmiselle, joka oikeasti vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja hän ansaitsee minusta kuulla sen. Kusipäille en sano noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apMinkä ikäinen olet?
37
Ok, ajattelin ensin, että olisit alle kolmekymppinen. Sen ikäiset naiset eivät kokemukseni mukaan pahemmin selittele treffien jälkeen tai vaivaudu antamaan pakkeja erikseen.
Minä kyllä olen käyttänyt tuota olet hyvä mies mutta plaa plaata silloin kun "vika" on ollut miehen ulkonäössä...ghostannut olen ne, jotka ovat olleet niin epämiellyttäviä muilta ominaisuuksiltaan, etten ole tuntunut tarvetta olla kohtelias.
No kyllähän se niin on että jos miehen ulkonäkö on pettymys, niin en mä sitä suoraan sille sano koska en halua loukata. Silloin pitää vain ghostata tai keksiä muita tekosyitä sille miksi ei enää halua tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apMinkä ikäinen olet?
37
Ok, ajattelin ensin, että olisit alle kolmekymppinen. Sen ikäiset naiset eivät kokemukseni mukaan pahemmin selittele treffien jälkeen tai vaivaudu antamaan pakkeja erikseen.
En ole ikinä käynyt edes treffeillä yli kolmevitostwn kanssa. Nyt kun asiaa mietin, niin parilta 30-35v naiselta olen saanut lyhyen selityksen "ei me sovittais toisillemme" eli ilmeisesti että ei kemiaa.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naisena saanut näitä ”Olet aivan liian hyvä nainen minulle.” ”Älä vaan koskaan pilaa itseäsi.” ”En riitä sinulle. Etsi joku parempi.”
Osalle olen nauranut päin naamaa. Mitä nämäkin muka tarkoittaa?! Eikö voi vaan suoraan sanoa, ettei kiinnosta.
"Toivon että löydät vielä elämäsi rakkauden"
"Ansaitset jonkun joka rakastaa sinua "
Naisena tulkitsen, että oon vaan liian tylsä ja liian tosissani. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen käyttänyt tuota olet hyvä mies mutta plaa plaata silloin kun "vika" on ollut miehen ulkonäössä...ghostannut olen ne, jotka ovat olleet niin epämiellyttäviä muilta ominaisuuksiltaan, etten ole tuntunut tarvetta olla kohtelias.
Siis mitkä ominaisuudet miehessä sinulla johtavat ghostaamiseen?
t. ap
Sanoin kerran eräälle possun näköiselle pullukalle, että hän olisi oikein komea, jos vähän laihtuisi. Tämäkin johtui siitä, että hän pahoitteli naisten ylipainoa ja ettei oikein usein tapaa kaltaistani hoikkaa naista ja siksi halusi jatkaa tapailua. Suorempiin pakkeihin en ole kyennyt, jos ei nyt satunnaista ghostausta oteta lukuun. Ei ihmiselle sanota, että hän on ruma. Se on epäkohteliasta ja siksi se pitää itse päätellä noista fraaseista. Jos toisen ulkonäkö ei miellytä omaa silmää, niin voihan se viehättää jonkun toisen. Ei sitä pidä ottaa niin henkilökohtaisesti.
Todennäköisesti siis olet niin outo, puhut kummallisia tai et ollenkaan, stalkkaat, vahdit, kyyläät, huomauttelet ikäviä asioita tai muuta vastaavaa, että muut katsovat aiheelliseksi poistua takavasemmalle ilman selityksiä.
Ethän nyt ainakaan kuvittele olevasi joku kiltti.
Ulkonäöllä tuskin on mitään merkitystä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivon että löydät vielä elämäsi rakkauden"
"Ansaitset jonkun joka rakastaa sinua "
Naisena tulkitsen, että oon vaan liian tylsä ja liian tosissani. :)
Mä en oikeasti ole ikinä kuullut keneltäkään naiselta tuollaista... vaikka uskoisin olevani liian ruma ja liian tylsä ja liian tosissani. Hämmentävää.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kerran eräälle possun näköiselle pullukalle, että hän olisi oikein komea, jos vähän laihtuisi. Tämäkin johtui siitä, että hän pahoitteli naisten ylipainoa ja ettei oikein usein tapaa kaltaistani hoikkaa naista ja siksi halusi jatkaa tapailua. Suorempiin pakkeihin en ole kyennyt, jos ei nyt satunnaista ghostausta oteta lukuun. Ei ihmiselle sanota, että hän on ruma. Se on epäkohteliasta ja siksi se pitää itse päätellä noista fraaseista. Jos toisen ulkonäkö ei miellytä omaa silmää, niin voihan se viehättää jonkun toisen. Ei sitä pidä ottaa niin henkilökohtaisesti.
Ei naiset ikinä kommentoi mulle mitään että missä vika olisi, vaikka vikaa mitä ilmeisemmin on.
Käyn suihkussa ihan normaalisti ja vaihdan vaatteita, joten ei se ainakaan sellaisista ole kiinni ( ihan siltä varalta että joku nainen täältä jo luuli tietävänsä varman vastauksen ja oli kirjoittamassa sitä samaa jankutusta mitä aina näissä ketjuissa).
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä ominaisuudet miehessä sinulla johtavat ghostaamiseen?
t. ap
Jos mies on käyttäytynyt jotenkin epämiellyttävävästi tai arvostellen.
Olen ghostannut miehen, joka joi liikaa treffeillä, miehen joka sanoi ammattiani "pilipalihommiksi " ja miehen joka sanoi että olisin vielä paljon nätimpi jos meikkaisin enemmän. Siinä muutama esimerkki.