Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (3163)

Vierailija
3081/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin alan olla 110% varma kuka tuo katkera floodaaja on. Kirjoitustyyli, tietyt sanavalinnat, läpikuultava katkeruus.

Tämä tyyppi tosin edelleen on XU:n jäsen, käy Himoksella ja miiteissä. Yrittää sillä huijata, että ei olisi jäsen. Kyllä on. Hän on olevinaan monen naisen vakkari ja "booty call" ja haluaisi mukaan muutaman OF:ia tekevän videoille mutta ei pääse, ja on siitä katkera.

Lyhyt, pienimunainen mies. Olevinaan nokkela ja älykäs, mutta sisimmissään todella kateellinen ja katkera. 

Jätin itse nyt XU:n taakseni, en tämän tyypin vuoksi vaikka hänestä riippakiven sainkin hetkeksi, vaan koska aikani ei vain riitä kaikkeen. Tuntuu turhalta roikkua siellä vain katsellakseen kun mihinkään en ehdi osallistua ja treffeistä joudun kieltäytyä.

ja edelleen. Onnea sinulle,kun et ole tyytyvä

Tottakai ssat osallistua täällä keskusteluun, nyt kun sinulla riittää aikaakin taas. Ei paina XU asiat päälle enää sinulla. Elämä on valintoja täynnä. Jotkut haluavat olls xu:ssa ja toiset haluavat keskittyä esim nettikeskusteluun.

Vierailija
3082/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk mies? Guru? Ei hyvää päivää.

Taas yritetään viedä huomio itse asiasta.

Eikä ole minulle tekstiviestiä vielä kukaan laittanut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiriippuvaisten piiri kokoontuu ja guru jakelee viisauksiaan

Vierailija
3084/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk mies? Guru? Ei hyvää päivää.

Taas yritetään viedä huomio itse asiasta.

Eikä ole minulle tekstiviestiä vielä kukaan laittanut? 

Tämä palsta on Aku Ankan lampi ja Tupu, Hupu sekä Lupu seuraavat.

Vierailija
3085/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin alan olla 110% varma kuka tuo katkera floodaaja on. Kirjoitustyyli, tietyt sanavalinnat, läpikuultava katkeruus.

Tämä tyyppi tosin edelleen on XU:n jäsen, käy Himoksella ja miiteissä. Yrittää sillä huijata, että ei olisi jäsen. Kyllä on. Hän on olevinaan monen naisen vakkari ja "booty call" ja haluaisi mukaan muutaman OF:ia tekevän videoille mutta ei pääse, ja on siitä katkera.

Lyhyt, pienimunainen mies. Olevinaan nokkela ja älykäs, mutta sisimmissään todella kateellinen ja katkera. 

Jätin itse nyt XU:n taakseni, en tämän tyypin vuoksi vaikka hänestä riippakiven sainkin hetkeksi, vaan koska aikani ei vain riitä kaikkeen. Tuntuu turhalta roikkua siellä vain katsellakseen kun mihinkään en ehdi osallistua ja treffeistä joudun kieltäytyä.

Miten sä onnistut tässäkin kuulostamaan näin katkeralta? Harmittaako sua, että mulle olisi ollut treffi-seuraa ja tuli kutsuja tapahtumiin ja bileisiin? Ottaako se sulla luonnon päälle? 

Vierailija
3086/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiriippuvaisten piiri kokoontuu ja guru jakelee viisauksiaan

On kivaa olla seksiriippuvainen. Kiitos huomiosta, koska olenhan tietysti seksiriippavainen. Tervetuloa sinullekin piiriin mukaan ja seurailemaan kokousta

Vierailija
3087/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta iltaan ja illasta aamuun katkeraa avautumista kun treffi-seura on omien floodauksien myötä huispannut vasemmalle.

Toiset miehet pääsee piparille iisisti kettu käy kolossa peitto heiluu mutta eräs keskittyy vain lasten sarjakuviin..

Onko se naisten mielestä miehekästä käytöstä???

Vierailija
3088/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamusta iltaan ja illasta aamuun katkeraa avautumista kun treffi-seura on omien floodauksien myötä huispannut vasemmalle.

Toiset miehet pääsee piparille iisisti kettu käy kolossa peitto heiluu mutta eräs keskittyy vain lasten sarjakuviin..

Onko se naisten mielestä miehekästä käytöstä???

Joo. Olen katkera ja treffit on vain haaveissa. Kyllä käytökseni on täysin säälittävää😌.

Aku Ankkamainen saa täällä johtaa joukkoja entiseen malliin.

Vierailija
3089/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota ollenkaan luonnon päälle, XU:n lorttojen painoindeksit kun ovat mitä ovat. Ei se määrä, vaan laatu. 

Vierailija
3090/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota ollenkaan luonnon päälle, XU:n lorttojen painoindeksit kun ovat mitä ovat. Ei se määrä, vaan laatu. 

mmmmmhmm.. luonnonpäälle seksiä ja laatuseksiä Uuuh. Painoindeksi kuullostaa kiihottavalta. Tuletko antamaan painoindeksiä😘

Vierailija
3091/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mmmmmhmm.. luonnonpäälle seksiä ja laatuseksiä Uuuh. Painoindeksi kuullostaa kiihottavalta. Tuletko antamaan painoindeksiä😘

Sinulla on erikoinen käsitys laatuseksistä poika. Taitaa olla siitä puhe, mistä puute?

M48, guru

Vierailija
3092/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on erikoinen käsitys laatuseksistä poika. Taitaa olla siitä puhe, mistä puute?

M48, guru

Joo puute on kova. Uuh. Saanko olla sun sissy? Annatko mulle painoindeksi seksiä ja luonnopäälle?

Vierailija
3093/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kukaan ei voi olla näin ennalta-arvattava ja tyhmä? Sun joka ikinen vastaus vahvistaa vain sitä tosi asiaa, että sä olet jäänyt XU:ssa ilman, ja se on sun katkeruuden alkulähde.

Sitä paitsi, mikään pakko isoista naisista ei ole tykätä, mutta ei heitä tarvitse halveksiakaan kuten sinä teet. Sekin jo paljastaa, miten katkera mies sinä olet. 

Vierailija
3094/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Joo puute on kova. Uuh. Saanko olla sun sissy? Annatko mulle painoindeksi seksiä ja luonnopäälle?

Siitähän sinä pitäisit, poika 😘

Vierailija
3095/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kukaan ei voi olla näin ennalta-arvattava ja tyhmä? Sun joka ikinen vastaus vahvistaa vain sitä tosi asiaa, että sä olet jäänyt XU:ssa ilman, ja se on sun katkeruuden alkulähde.

Sitä paitsi, mikään pakko isoista naisista ei ole tykätä, mutta ei heitä tarvitse halveksiakaan kuten sinä teet. Sekin jo paljastaa, miten katkera mies sinä olet. 

Argumentum ad hominem

kuka tässä mahtaa ennalta-arvattava ja tyhmä olla? 😘

M48, guru

Vierailija
3096/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

M48, guru

Fiksu keskustelu ei sun kanssa ole tähän mennessäkään ollut mikään oikea juttu, joten turha yrittää leikkiä fiksumpaa kuin olet. 

#smalldigenergy

#whatisathreeletterwordthatmeanssmall

#isitin

Vierailija
3097/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Siitähän sinä pitäisit, poika 😘

joo😘

Vierailija
3098/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä olen katkera ja mulle isot ja pienet naiset😘mmmmm ja myös isot pojatuuh. Iso tai pikku giguli on namia

Vierailija
3099/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

M48, guru

Mä ehkä olen vähän yksinkertainen, mutta ei se haittaa. Mä annan pebaa sulle.

Vierailija
3100/3163 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

M48, guru

Mä haluun kans että annat mullekin ennalta-arvattavaa seksiä ja saat olla kans vähän tyhmä. Ei haittaa mua. Mäkin olen vähän tyhmä. Aika kiihottavaa ad hominem hommaa.