Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3163)
En ole koskaan ollut XU:ssa ja en tiedä kuinka liityn tähän ketjuun.
M48, guru
XU ja guru on näköjään mennyt jollain tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Katsoinko oikein ja mainittiin ad hominem..?
Se on kova. Kolmannen kauden ad hominem on paras. Mitä mieltä muut skenen parissa puuhaavat tyypit on mieltä?
Tämä kertoo kaiken XU:n tasosta 😂😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
Se on kova. Kolmannen kauden ad hominem on paras. Mitä mieltä muut skenen parissa puuhaavat tyypit on mieltä?
Ei XU:n tasoa vauva-palstalla mittaroida.
M48, indight
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut XU:ssa ja en tiedä kuinka liityn tähän ketjuun.
M48, guru
Kulta rakas.; Motonet esimerkiksi myy sinulle monenlaista ketjua ja voit sen avulla liittyä ihan mihin haluat.
Vierailija kirjoitti:
XU ja guru on näköjään mennyt jollain tunteisiin.
kyllä kaikilla on tunteet ja ne on sallituja. Tunteet on menneet tunteisiin. Se on seksuaalisuuden korkeaa tasoa. Kiihotus on huipussaan.
Onko messuosastolla ollut kävijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä juu kävin kirjamessuilla. Se palkinto meni kuitenkin Kulttuuri Mediapiirille Vähän yllätys, mutta ehkä ensi vuonna sitten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
M48, indight
Ei voi tosiaan monitoroida samana päivänä CIS alueen kehitystä verrattuna MENA alueen vastaavaan analyysiin, eli olet ihan oikealla tavalla jäljillä. Mutta mites sinusta on Vauva vs MENA porukan suhteen? Sanoppas se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juu kävin kirjamessuilla. Se palkinto meni kuitenkin Kulttuuri Mediapiirille Vähän yllätys, mutta ehkä ensi vuonna sitten..
Entä Seksimessut, niitä näköjään mainostetaan myös tällä sivulla.
Meille gaymiehille ei seksimessuilla ollut kuin kaljaa.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep.
M48, indight
Totta, se mitataan eri oikeusasteissa 😂😘
M48, guru (patent pending)
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Olen samaa mieltä.. Ootko jo tulossa saunalle poikien jatkoille? Heka on jo vauhdissa Veskun kanssa, vaikka lupasivat messuilla odottaa sinua😊. Mä oon tontilla 10min päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Olen samaa mieltä.. Ootko jo tulossa saunalle poikien jatkoille? Heka on jo vauhdissa Veskun kanssa, vaikka lupasivat messuilla odottaa sinua😊. Mä oon tontilla 10min päästä.
Venatkaa, pitää antaa jämät Kilulle tupakkakopilla.
Kaapelilla (seksimessuilla) röökimesta on ulkona ja siellä sataa vettä, ottakaa mullekin nikotiinipusseja - maksan luonnossa.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Kaapelilla (seksimessuilla) röökimesta on ulkona ja siellä sataa vettä, ottakaa mullekin nikotiinipusseja - maksan luonnossa.
M48, guru
Huru käskee, alamaiset tottelee. Onpa intohimoista päästä auttamaan gurua hänen toisessa riippuvuudessaan. Pussit esiin pojat 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Huru käskee, alamaiset tottelee. Onpa intohimoista päästä auttamaan gurua hänen toisessa riippuvuudessaan. Pussit esiin pojat 😘
Miehet, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Miehet, kiitos.
Pussiseksi on niin kiimaista poikien kesken, varsinkin paperiset pussit ovat mieleeni. Se rapina saa kuuman olon vartaloon..
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kiva kova kaapeli on parasta lauantaina . Ja viemärin tuoksu siihen päälle röökiemestalla. Pojat siinä on meininkiä.
Hep.