Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2417)
Kohtuullisen oli urpon näköistä jengiä kun katselin salilta tilaisuuteen meneviä
Tuttuja ja kaverin vanhemmat 🙈 kaikkea sitä voisikaan olla
Yks kuuma videostara sentään oli
Näin sivullisena menoa hotellissa seuranneena ! Voisitte miettiä myös sivullisia touhatessanne , 20hengen orgiat ei ole kivaa kuultavaa viattomille hotellivieraille. Etenkään lapsille.
Näin Tampereella
Vierailija kirjoitti:
Näin sivullisena menoa hotellissa seuranneena ! Voisitte miettiä myös sivullisia touhatessanne , 20hengen orgiat ei ole kivaa kuultavaa viattomille hotellivieraille. Etenkään lapsille.
Näin Tampereella
Olit siis samassa tilassa toteamassa että Tampereella on Suomen suurimmat hotellihuoneet joissa 20 hlöä mahtuu kimppailemaan ja nyt avaudut mahdollisesta mieliharmista, aivan kuin Riikka Purra.
Riikkakin on Tampereella - sattumaako?
Riikkahan sinne taisi livahtaa ihan vikojen joukossa, ainakin kovasti tuo pervo hymy näytti siltä ?
Politiikka oli kaukana kun ryhmä kiiman huurustumia jörni
Te jotka täältä parinvaihtoa haette. Tykkäättekö siis että kaikki tapaavan yhtäaikaa samoissa tiloissa vai että pariskuntien puoliskot tapaavat omassa rauhassaan erikseen? Jotenkin olen tulkinnut että ylivoimaisesti suurin osa haluaisi tuon ensimmäisen vaihtoehdon mukaan. Mutta esim meillä lapsiperheellisenä erittäin vaikea järjestää yhtä aikaa molemmat vanhemmat pois
Vierailija kirjoitti:
Te jotka täältä parinvaihtoa haette. Tykkäättekö siis että kaikki tapaavan yhtäaikaa samoissa tiloissa vai että pariskuntien puoliskot tapaavat omassa rauhassaan erikseen? Jotenkin olen tulkinnut että ylivoimaisesti suurin osa haluaisi tuon ensimmäisen vaihtoehdon mukaan. Mutta esim meillä lapsiperheellisenä erittäin vaikea järjestää yhtä aikaa molemmat vanhemmat pois
Kyllä niitä erikseen harrastelijoitakin on, juuri samasta syystä jonka mainitsit.
Ihme draamaa taas eilen.. mikään ei muutu ja ihmiset vaan katoaa yksitellen , siis ne fiksut
Tuli pyörähdettyä tapahtumassa mutta edelleenkään meille sopivia ihmisiä ei löytynyt. Eli me unohdamme tämän sivuston ja keskitytään toisiimme . Pikku vinkki osalle , kaikkea mikä liikkuu ei ole pakko miellyttää ja panna.
Ei baarimiitistä (Tren tapahtuma) ketään uutta löydäkään, sen vuoksi mekään emme käy niissä. Siellä voi kyllä törmätä ennestään tuttuihin muista tapahtumista. Baarimiitit meh.
Oliks tää se kalastusmiitti mistä keuhkootte?
No tuo kalakerhon maalarien juttu on niin nähty ja afterit Tampereella on kuin näyteikkuna. Ei sinne voi tulla jossei halua naurunalaiseksi
Vierailija kirjoitti:
No tuo kalakerhon maalarien juttu on niin nähty ja afterit Tampereella on kuin näyteikkuna. Ei sinne voi tulla jossei halua naurunalaiseksi
Eijän tästä kirjoittanut enää mikään iltapäivälehtikään koska ei ketään nämä kiinnosta.
Kokemuksia viime vuodelta: naisena kirjoitin yhdestä ikävästä tapauksesta. Kirjoitukseni poistettiin, kokemaani vähäteltiin jne. Muutama mies yritti asiasta myös kertoa mutta heille annettiin bannit ja osa vakiporukasta rupesi mustamaalaamaan myös heitä. Osa naisista käänsi takkinsa ja teki minusta syyllisen. Minä lähdin mutta edelleen osa jatkaa...
En ole edes noihin chatteihin ja keskustelupalstoihin sotkeutunut. Sen mitä olen joitakin kertoja niitä selaillut niin ne muutamat aktiivit siellä on rinkirunkkaamassa ja toisiaan ylistämässä
Vierailija kirjoitti:
En ole edes noihin chatteihin ja keskustelupalstoihin sotkeutunut. Sen mitä olen joitakin kertoja niitä selaillut niin ne muutamat aktiivit siellä on rinkirunkkaamassa ja toisiaan ylistämässä
Kyllä niihin pääsee mukaan helposti, ja mitä pahaa rinkirunkkaamisessa on? Mehän nussitaankin toisiamme, tietysti sitä ennen runkkaillaan :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niihin pääsee mukaan helposti, ja mitä pahaa rinkirunkkaamisessa on? Mehän nussitaankin toisiamme, tietysti sitä ennen runkkaillaan :-D
Helposti ei kyllä pääse, olin melko aktiivinen chatissa ja palstoilla noin vuoden verran, mutta harvemmin mun kommentteja edes noteerattu vaikka osallistuin keskusteluun / kyselin asioita ja välillä heitin läppää. Ymmärrän täysin että muodostuu kuppikuntia, mutta mukaan pääseminen ulkopuoliselle on aika haasteellista.
No olevinaan hawaji🤣🤣🤣 ihan urpoja