Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2417)
Toisaalta chattien keskustelun taso ei kovin korkealla ole
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta chattien keskustelun taso ei kovin korkealla ole
Onko missään? Sehän on vain pulinaboksi, 059.
Ajatushautomot ovat clubin saunassa ;)
Tampereella tuntuu että ihmiset ei ymmärrä mitä on se ettei kaikki voi työn tai lasten takia olla julkisesti xu:ssa. Osa huutelee asioista pitkin kyliä
R:ssa on syytä olla tarkkana et kaikki menee oikein
Vierailija kirjoitti:
Tampereella tuntuu että ihmiset ei ymmärrä mitä on se ettei kaikki voi työn tai lasten takia olla julkisesti xu:ssa. Osa huutelee asioista pitkin kyliä
Jo kautta historian sana antavista naisista on levinnyt laajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo kautta historian sana antavista naisista on levinnyt laajalle.
Tämä selittää myös XU:n alati kasvavan jäsenmäärän koska terveet heteromiehet.
Onko se jotenkin hienoa muista naisista olla kaikkien polkema polkupyörä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wildclub on huikea paikka, siellä vierailemme myös mielellään. Paikan omistajille jokainen asiakas on tärkeä ja sen huomaa positiivisesti.
Xussa ei maksavat jäsenet olleet missään arvossa
130€ siitä että saa nussia puolisoaan muiden katsellessa on kyllä liikaa + matkat. @wildclub
Wildclub on tosiaan huikea :) Aina on löytynyt samanhenkistä pariskuntaseuraa kimppahommiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin hienoa muista naisista olla kaikkien polkema polkupyörä
Mistä syntyy ajatus, että kuka tahansa kelpaisi seksikumppaniksi swingausta tai muuten vaan paljon seksiä harrastavalle? Meitä kiinnostaa vain todella kuumat tapaukset, muuten viihdytään ihan keskenään. Ainoa keino oikeassa elämässä nähdä kuuma tapaus (pari/nainen) ja lähestyä häntä parina on olla valmiiksi samanhenkisten seurassa. Cuckold-parit varmaan löytävät panomiehiä ihan normiraflastakin.
Mitä se teille (jästeille) kuuluu millaisia kokemuksia meillä on XU-palvelusta :-D
Mikä on jästi ja mistä päätelmät että kuka on jästi ja kuka ei
Vierailija kirjoitti:
Jästi on XU:hun kuulumaton henkilö; koska henkilön ja profiilin todellisuutta ei voida varmistaa ovat tässä ketjussa KAIKKI jästejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jästi on XU:hun kuulumaton henkilö; koska henkilön ja profiilin todellisuutta ei voida varmistaa ovat tässä ketjussa KAIKKI jästejä.
Eli myös sinä. Aika akateeminen ketju siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myös sinä. Aika akateeminen ketju siis.
Myös minä. En todellakaan aio kertoa profiilia täällä vaikka jotkut sen tekevätkin, uusien jäsenien toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teille (jästeille) kuuluu millaisia kokemuksia meillä on XU-palvelusta :-D
Jumalauta että on vammainen ilmaisu tuo JÄSTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta että on vammainen ilmaisu tuo JÄSTI
No sehän on sitten ihan osuva termi teille jotka ette ole vielä XU-palvelussa.
Ja hän tietää päättelemällä ketkä on tai ei ole xu:ssa🤣🤣 itse olen ollut jo vuosia mutta olen siis ilmeisesti jätti sitten😁 tosin lähdin juuri pois xu:sta kun touhussa ei ollut enään mitään järkeä
Juu hyvin se on pelannut sekä sinkkumiehenä että parina. Sielläkin on monenlaista porukkaa ja tokihan ne kosteat on näkyviä ja kuuluvia. Katkeruus on täällä ja siellä suurta, kun kikkelinkuvalla ja yksitavuisilla kommilla ei lohkea "neitoa" tai "daamin seuraa".
Toki muodostuu samanhenkisten porukoita, eikä ne ole mitään "sisäpiirejä" muiden kuin katkerien runkkareiden mielestä. Ja ihan loistava se viestittelyn suodatus maksumuurilla. <3
Ylläpito on ihan hanurista... täysin mielivaltaista tekemistä. Noh täytyy itse myös toimia samaten
No jopas. Mä olen miittien jälkeen törmännyt tuttuihin chateissa ja uinut keskusteluihin sisään ihan ongelmitta.