Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain ei tunnu oikeasti olevan muuta elämää kuin tuo XU.. Kalenterissa saattaa olla aivan jumalaton liuta tapahtumamerkintöjä. Ja joillakin näistä on vielä lapsiakin vaan ilmeisesti on hoitopaikat kunnossa kun vanhemmat joutaa juoksemaan kaikki viikonloput rietastelemassa
Tämän tietää XU:ssa päivystävä stalkkeri ;)
Jäsen olen kyllä ja seuraakin sieltä haen ja olen saanutkin. Mutta nuo miitit ja tapahtumat ei voisi vähempää kiinnostaa
Mua taas kiinnostaa miitit ja tapahtumat, sivustolla en niinkään viihdy enempää kuin tarvitsee kalenterin ja joidenkin kontaktien takia.
Saako sitä jäsenaikaa muuten lisää tapaamisista vain kerran/ihminen? Vai saako uudestaan jos tapaa saman ihmisen vaikkapa vuoden päästä eka kerrasta uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Saako sitä jäsenaikaa muuten lisää tapaamisista vain kerran/ihminen? Vai saako uudestaan jos tapaa saman ihmisen vaikkapa vuoden päästä eka kerrasta uudelleen?
Yhden kerran / 7vrk / profiili.
Lauantainako on Tampereella ne isot partyt? Ilmeisesti sama paikka kun viime vuonna?
Jos tykkää käydä lauantaisin baareissa. Me ei tykätä vaan ollaan raittiita, enemmän fyysisen kontaktin ystäviä.
Baarissa voi myös olla selvinpäin.... tosin xu kansa ei ole😅
Janet kirjoitti:
Baarissa voi myös olla selvinpäin.... tosin xu kansa ei ole😅
Baarin omistajat ovat tuosta vahvasti eri miltä. Siksi tapahtumissa on ostotakuu joka ei vettä juomalla täyty.
Xu on huonolla itsetunnolla varustettujen lihavien naisten palvelu. Saahan siinä hetken ihailua osakseen kun on seksiä vieraan kanssa. Oma reppana mies antaa kaiken tapahtua, että vaimolla olisi hyvä mieli. Olin rallin aikana miitissä Jyväskylässä. Ei se hyvältä näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Xu on huonolla itsetunnolla varustettujen lihavien naisten palvelu. Saahan siinä hetken ihailua osakseen kun on seksiä vieraan kanssa. Oma reppana mies antaa kaiken tapahtua, että vaimolla olisi hyvä mieli. Olin rallin aikana miitissä Jyväskylässä. Ei se hyvältä näyttänyt.
Noo sä olit oman luokkas ralleissa. Tokihan porukkaa valikoidaan etukäteen kun on varaa. <3
Vierailija kirjoitti:
XU:ssa jokin algoritmi kai "arvottaa" profiilit. Varmaan saadut tykkäykset nostaa arvoa? Vai mistä tekoäly tietää kuka on hottis ja kuka ei. Jos jo hakukriteereillä epäsopiva kontaktoi korkealle rankattua, niin tämä maksaa. Tarkoitus kai vähentää sitä, että halutuimpien hottisten posti täyttyisi massakyselijöistä.
Me on oltu tauolla korona sun muun vuoksi, ja algortimi tosiaan oli ihan itse tehty ja hyvä sellainen. Niitä turhia suunsoittajia (=sinkku 100%HETERO miehiä) on hyvä karsia säädettävällä maksumuurilla, jää ne aivan turhat "asialliset aloitukset" kokonaan pois, kun profiitekstiä ei kuitenkaan ole luettu. Kaikkien aikaa säästyy näin ja mielellään tästä vähän maksaakin: ihan oikein,että myös nämä tyypit maksavat, jotka eivät osaa käyttäytyä! Sitten itketään kun ei seuraa löydy. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vaihda levyä, kuten me partneria, kiitos.
Oliko moni tuol naturistipäivien tapaamises?
Hitto kun joka kolmas kuva syötteessä tuntuu nykyään olevan shibari sitomista. En ymmärrä miten siitä voi saada kiksejä
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun joka kolmas kuva syötteessä tuntuu nykyään olevan shibari sitomista. En ymmärrä miten siitä voi saada kiksejä
#shibari -> älä näytä ollenkaan.
Ei tartte maksaa heikosta sivustosta eikä seurasta kun pystyy ilmankin valkkaan seuran ihan oikeassa elämässä. Xu:n porukoissa tää xu-lahkolaisuus on muodissa😁 suurelta osin xu:n aikana huomasi että itsetunnon kanssa taistelevia oli suurin osa..
Parit taas kuvittelee sinkkujen olevan tyhmiä🤣
Juuri näin. Eli sivusto on juoruilulle