Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi vaa päättää omaa elämänsä.

Vierailija
29.10.2025 |

Eihä tätä loputtomiin kestä. Työttömyyttä, leikkauksia, yksinäisyyttä, tukiverkoston puute. Vuodesta toiseen yrittää pysyä pinnalla ja voimat loppuivat. Koko elämä on ollut pelkkää yrittämistä ja etsintää ja puhtaalta pöydältä aloittaminen.

Sitten kun katsoo vierestä miten he jolla on vakituinen porukka ympärillä niin ne saa suhteilla työt, aina on apua saatavilla asiaan kuin asiaan. Heidän ei tarvitse mitään ponnistuksia tehdä kun on aina apua saatavilla.

Meiltä yksinäisiltä sitten viedään viimeisetkin pois. Mä on laadukas nainen ja fiksu mutta olen täysin merkityksetön tälle yhteiskunnalle. Olen jo 20 vuotta tehnyt valtavasti töitä asioiden eteen tuloksetta.

Mistä löytää kanttia tehdä sitä lopullista liikettä? ei tätä jaksa enää. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä, hae apua. Tsemppiä, on niitä muitakin!

Vierailija
2/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot todella itsekäs ja luulet että muut ihmiset saa asiat helposti ja aina on apua tarjolla. Toiset vaan kestää vastoinkäymisiä, ne kuuluvat elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei eutanasia laillisteta? Päästään meiläläisistä vätyksistä eroon. 

Ite ainakin 30 vuotiaana naisena koen olevani täysin rasite tässä yhteiskunnassa koska en ole kasvanut vankoissa ja hienoissa piireissä jossa kaikki tulee kultalautasella eli työt, avut, vinkit.

Kulutan vain parempiosaisten happi.

Ymmärrättekö ettei oo mitään hyötyä elää täällä kun meidänkaltaisia oman polun kulkijoita ei haluta mihinkään?

Luuletteko oikeasti että kun on elänyt täällä kohta 40 vuotta ettei oo opiskellut, yrittänyt kaikenlaista, sivistäytyä, ettiä, löytää, pyytänyt apua.

Mikään ei auta jos aina se joku tuttu saa työn vaikka sä osaisit paremmin.

Vierailija
4/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaljaa ja harrasta irtosuhteita...piristää kummasti..baariporukoihin..

Vierailija
6/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kaljaa ja harrasta irtosuhteita...piristää kummasti..baariporukoihin..

Viina ja huumeet tai itsari siinä ne on vaihtoehdot. Ai niin oli vielä pystyyn lääkitty. 

Vierailija
7/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että psykologi tai psykiatri antaa ap.lle rahaa? Tai kenties työpaikan? He eivät tee muuta kuin antavat kasan pillereitä, jotka tekee ihmisen zombieksi, että jaksaa pakolla elää.

Vierailija
8/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei eutanasia laillisteta? Päästään meiläläisistä vätyksistä eroon. 

Ite ainakin 30 vuotiaana naisena koen olevani täysin rasite tässä yhteiskunnassa koska en ole kasvanut vankoissa ja hienoissa piireissä jossa kaikki tulee kultalautasella eli työt, avut, vinkit.

Kulutan vain parempiosaisten happi.

Ymmärrättekö ettei oo mitään hyötyä elää täällä kun meidänkaltaisia oman polun kulkijoita ei haluta mihinkään?

Luuletteko oikeasti että kun on elänyt täällä kohta 40 vuotta ettei oo opiskellut, yrittänyt kaikenlaista, sivistäytyä, ettiä, löytää, pyytänyt apua.

Mikään ei auta jos aina se joku tuttu saa työn vaikka sä osaisit paremmin.

Eutanasiaa ei myönnettäisi muille kuin terminaalivaiheen sairaille, joiden elinaikaennuste on puoli vuotta.

Vierailija
9/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot todella itsekäs ja luulet että muut ihmiset saa asiat helposti ja aina on apua tarjolla. Toiset vaan kestää vastoinkäymisiä, ne kuuluvat elämään.

ööh?? Tekisin vaa palveluksen kaikille kun en ole täällä kuluttamassa verorahoja, sähköä ja happea. Yksi vähemmän kilpailemassa niin muilla on helpompi olla ja saada työpaikkoja.

Mähän olen just hyvin jalo ja viisas jos onnistun saaman itteni pois vai meinatko sinä elättää minua ja pitää musta huolen? Olisitko valmis siihen et tuun sun luokse asumaan?

Vierailija
10/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että psykologi tai psykiatri antaa ap.lle rahaa? Tai kenties työpaikan? He eivät tee muuta kuin antavat kasan pillereitä, jotka tekee ihmisen zombieksi, että jaksaa pakolla elää.

Mä olin laiha ja lihoin 30 kiloa masislääkkeen takia ja nyt oon entistä isommassa kuopassa.

Ammattilaiset eivät anna töitä, ei läheisyyttä eikä toivoa.

Vierailija
11/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on aina mahdollisuus pärjätä elämässä ja töitä varmaan löytyy. Nainen saa miehenkin helposti joten en ymmärrä tuollaista puhetta. Et ole tarpeeksi yrittänyt tai olet nirso kun et ota töitä tai miestä.

Vierailija
12/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksessa valuu mahlat pitkin reisiä näistä kertomuksista.

Vierailija
13/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

That's the plan. Kunhan vanhemmasta aika jättää.

Vierailija
14/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ap mutta ihan oikeesti olen sen verran elämää nähnyt että toisten lautaselle vaan kasataan enemmän niitä vastoinkäymisiä luin toisille. Inse**ti, rais**us, se, että joutuu pitämään käsissään oma kuolevaa lastaan, kun se vuotaa kuiviin, se että sun oma äiti tapetaan sun eteen.. nää on tarinoita joita on tapahtunut ihan tavallisille, suomalaisille ihmisille. Työssäkäyvillä, kaduntallaajille. Tiedän, koska olen mielenterveysalalla töissä. Ja mikään, korostan mikään, näistä ei ole uhrin oma vika. Joskus vaan tapahtuu ihan kauheita asioita ihan tavallisille tyypeille, eikä sitä kukaan voi ennustaa. Älä tuomitse muita niin herkästi. 

Vierailija
15/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsempillä ei laskuja makseta eikä leipää pöytään saada.

Vierailija
16/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti haluaa aloittaa aidon oman elämän. Ei se muiden versio. Koska lopun jälkeen on alku 

Vierailija
17/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on aina mahdollisuus pärjätä elämässä ja töitä varmaan löytyy. Nainen saa miehenkin helposti joten en ymmärrä tuollaista puhetta. Et ole tarpeeksi yrittänyt tai olet nirso kun et ota töitä tai miestä.

Hullujako puhut, kuka yli 60v miestä enään löytää, korkeintaan joutuu omaishoitajaksi.

Vierailija
18/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vaan vaikka piruuttaan.

Vierailija
19/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä hyviä miehiä joka kulmalla notku- ja vaikka jossain kulmalla notkuisikin hyviä miehiä, niin niilläkään ei ole mitään lappua pään päällä, että olenpas muuten ihan rennonrehti kaveri. Jos on ollut paljon ikäviä kokemuksia, voi olla vaikea koittaa luottaa miehiin uudelleen. Naisenkin sydän voi särkyä.

Vierailija
20/32 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletään vaan vaikka piruuttaan.

Repesin 🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme