Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks ketään, joka haluaisi keskustella Bodom-keisistä? Mulla sellainen tytinä, että kohta jotain jyrähtää ja oikeasti.

Vierailija
12.08.2022 |

Onks ketään, joka haluaisi keskustella Bodom-keisistä? Mulla sellainen tytinä, että kohta jotain jyrähtää ja oikeasti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kouluja kävivät eli onks ketään porukoita, jotka tunsivat näitä henkilökohtaisesti.

Vierailija
22/27 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M urhainfossa on sitä keskustelua ja aiheelle oma alapalstakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kioski mies tunnusti. kaivoa ei kaivettu esiin. Tunnusti jo 69? ja tappo itsensä.

Kymmenet ihmetyypit tunnustaa noita kuuluisia rikoksia,ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
24/27 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäily, että Bodomissa murhattu väärä porukka eli jotain vähän samannimisiä, mutta eri ihmiset ja siinä syy miksi motiivia ei ole löydetty. 

Vierailija
25/27 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin äsken Murha.infoa ja joku sanoi siellä että kyse on siitä Irmelistä. Sitten luulen, että siellä on murhattu väärä porukka eli ei ole tarkoin tiedetty ketä täällä pitäisi tappaa. En avaa enempää mutta luulen, että motiivi on löytynyt ja sitten löytyy porukka joka on murhan takana. Sen on voinut suorittaa kuka tahansa vaikka joku jossain psykiatrisessa laitoksessa tai vankilassa elelevä. 

Tunnetteko ketään Irmeliä muuta kuin tämän murhatun Maila Irmelin eli viestinviejän? Mulle tuli heti mieleen kaksi tuomaria Anja Irmeli, Ritva Anja Irmeli, sitten Eeva Irmeli Ahtisaari, sitten Eva Irmeli kemian insinööri, sitten Irmeli Elomaa sitten Irmeli Hulkko (Andy McCoyn piirit)... lisää teiltä! Jonkun on oltava se oikea... keksikää kuka ja miksi... myös Anjoja ja Eevoja ja Ritvoja... Anteroita ja Nilsejä eli Niiloja... päädytään ruotsalaiseen Nils Einar-murhakeisiin...

Irmeli Grunau tulee mieleen.

Vierailija
26/27 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinaharja-keississä jyrähtää kohta.

Vierailija
27/27 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäily, että Bodomissa murhattu väärä porukka eli jotain vähän samannimisiä, mutta eri ihmiset ja siinä syy miksi motiivia ei ole löydetty. 

Nisse ei ollut edes vakavasti loukkaantunut,siihen viittaa.