Miksi niin monella nuorella naisella nykyään tekoripset?
Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että olen omassa kaveripiirissäni niitä harvoja, joka ei käytä tekoripsiä. Mielestäni ne eivät ole esteettiset, ja ihminen näyttää kauniimmalta sillon kun hänen silmänsä näkyvät kunnolla.
Tietenkin makuasioita, mutta tämä trendi saisi mielestäni jo loppua!
N24
Kommentit (61)
Samaa mieltä, näyttää lähes aina suorastaan hölmöiltä.
Samaa olen ihmetellyt jo monta, monta vuotta.
Suurentaaa ja korostaa silmiä ja lisää feminiiinistä piirrettä mikä varmaan nykyiselään kuitenkin on enemmän seksiksististä.
Vierailija kirjoitti:
Suurentaaa ja korostaa silmiä ja lisää feminiiinistä piirrettä mikä varmaan nykyiselään kuitenkin on enemmän seksiksististä.
Taii nykyiselllään varmaan eniten muodikaasta kunnes löytää oman sielunsa.
Ne on hirveät, näyttävät suttutuhrulta
Sellaiset hillityt on kauniit mutta aika harvalla sellaisia on, jostain syystä pitää laittaa ne överit.
Saavat näyttämään jotenkin halvalta
Miksi et ole kysynyt niiltä kavereiltasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, ei tuu
Tekorusketus tekee ripsien lailla comebackin 😱
Näin erittäin kauniin kassatytön, joka oli pilannut kasvonsa jäätävillä irtoripsillä ja huulitäytteellä.
Ilman niitä olisi ollut (arviolta) 10/10. Nyt halpa 7/10.
Ne nimenomaan peittää ja pienentää ne silmät ja tekee luomet raskaiksi. Usein ripsiväriä on vielä kilo päälle ja lopputulos on raskas ja suttuinen, ei kaunis. Tässäkin asiassa less is more.
Lisäksi monet meikkaavat itsensä paljon vanhemman näköiseksi. Ihan kuin olisivat 4-kymppisiä pubiruusuja.
Tuohon vielä ylitäytetyt huulet ja kumitissit 😕
Olisikin vain nuoret.. 50+ tuttavalla on ja kamalalta näyttää. Veltto, väsynyt naama, laittamaton tukka ja isoimmat muoviripset mitä rahalla saa.
Kauheita ovat. Ranskassa en nähnyt kenelläkään.
Samaa mieltä, pilaavat kauniin naisen aika tehokkaasti.