Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit, kun naapuri lompsii tontillesi katsomaan päältä, mitä teet

Vierailija
12.08.2022 |

Ei siis kiinnosta naapurin utelut. Tulee sanoen, että kuulin työn ääniä ja tulen katsomaan mitä täällä tehdään.
Käy säännöllisesti. Joskus tulee, kun istun vaan ulkona.
En tiedä, miten ilmaisen loukkaamatta, ettei kiinnosta, ja haluan olla pihalla ilman hänen seuraansa? Jokin hienovarainen toimintaehdotus, kiitos.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sellainen naapuri. Kerran tontin omistaja vaihtoi pari sanaa ja meni sitten yhtäkkiä mitään kommentoimatta sisälle. En ole sen jälkeen käynyt. Toimi.

Vierailija
62/67 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko siepata ainakin silloin, kun istuskelet kännykän käteen tai luurit korville, keskittää "puhelun" hetkeksi ja pahoitella naapurille, että sulla on puhelu kesken? Touhutessasi jotain voit vilkaista kelloa: apua onko se noin.paljon, mun pitää soittaa äidille tms.

Olen samanlainen kuin sinä, en millään jaksaisi jutella niitä näitä sellaisten ihmisten kanssa joista en ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä puhui nyrkeillä eilen. Jouduin soittamaan poliisit.

-ap

Vierailija
64/67 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista naapurikaveruutta ap:n osalta!

Niin. Naapurikaveri löi minulta silmän umpeen. Verta nenästä valui. Tosi psyko. Täällä kävi myös ensihoitoyksikkö. Lähetti kuvan poskipäästä lääkärille, joka sanoi, että pitää lähteä päivystykseen.

Ap

Vierailija
65/67 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uskalla tulla lähietäisyydelle kun huidon työkaluineni kuin se kuuluisa hullu heinämies.

Vierailija
66/67 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse naapuria siihen, mieheni hoitaa sen tehtävän.

Vierailija
67/67 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä muutaman sanan aina vaihtaa? Hyvät naapurisuhteet on arvokkaita. Jos et ole kovin puhelias, niin eiköhän tuo kiinnostus laimene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan