Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pitänyt itsestään selvänä, että eka lyönti = ero

Vierailija
12.08.2022 |

Mutta nyt kun olen siinä tilanteessa, en tiedäkään mitä tehdä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka lyönti ei ole minkään alku. Lähes sadan prosentin todennäköisyydellä sitä on edeltänyt henkinen väkivalta, kontrollointi, uhkailu, töniminen, rajoittaminen, päihdeongelma jne. Kun on ensimmäinen lyönti tulee, on selvää, että erota olisi pitänyt jo kauan sitten. Tai hakea apua. Moni ei eroa ensimmäisen lyönnin jälkeen ihan siitä syystä, että on murrettu jo ennen sitä. Tekijä etenee tyypillisesti vaihe kerrallaan ja normaalin raja hämärtyy vähän kerrassaan.

Tämä. Itse osasin lähteä ensimmäisen lyönnin, tai oikeammin pahoinpitelyn, jälkeen, mutta tajusin samalla myös tuon että olisi pitänyt lähteä jo paljon aiemmin. Vasta jälkikäteen ymmärsin ne muka vitsinä heitetyt kommentit, mustasukkaisuuden, hienovaraisen kavereista ja perheestä eristämisen ym. Olin nuori ja naiivi kun aloimme seurustelemaan, oma perhetausta oli lievästi sanottuna sekava, jonka takia näinkin aluksi tämän hyvän perheen pojan täydellisenä kumppanina. Olinkin itse varmaan hänellekin täydellinen, enhän ymmärtänyt sanoa vastaan tai pitää puoliani.

Vierailija
42/44 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikea valinta. mieluummin elän miehen siivellä ja otan turpiin kuin menen töihin.

höpö höpö. ei suomessa muutkaan vuokralaiset työtä tee. sossu maksaa.

Ota selvää, ei sossu maksa mitään vuokraa, kela maksaa asumistuen yms.

Ja aina osan asumismenoista joutuu maksamaan itse.

sossu tai kela. samoja työntekijöiden maksamia verorahoja.

ja mistäs se raha tulee niihin "osaan asumismenoista"? no, sossusta tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on maapallon ainoa eliö, joka hakkaa naisia ihan ilman syytä. ihan ilman mitään syytä. täysin syyttä alkaa hakkaamaan. vailla mitään syytä yhtäkkiä vain hakkaa naista. ihan syyttä.

Vierailija
44/44 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä länttäsin miestä ja mies löi takaisin. Ei erottu. Ei ole tapahtunut toiste. Riidasta jo 15 vuotta. Elämä opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän