Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette selvinneet masennuksesta?

Vierailija
24.10.2006 |

Oliko masennus lievä, vaikea..?

Miten selvisitte siitä? Lääkkeillä, saitteko ulkopuolista apua, psykologin avulla? Kiinnostaa kovasti kuulla koska kävin itse tänään lääkärillä epäillen itse masennusta. Täytimme masennuskaavakkeen ja lääkäri sanoi että kyllä minulla masennuksen oireita on.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa siis tosiaankaan vielä sanoa mitään toipumisesta, kunhan tulin kommentoimaan...

Sain itse masennuslääkkeet, mutta toistaiseksi en ole huomannut mitään vaikutusta mielentilaani. Tosin eiväthän ne yleensä kai välittömästi tehoakaan. Vähän ikäviä sivuvaikutuksia kyllä tuntuisi olevan. Toivottavasti menevät ohi.

Samoin sain nukahtamislääkettä useamman kk:n jatkuneeseen unettomuuteen, mutta valitettavasti siitä ei ole ollut apua. Nukahdan kyllä ok pillerin kanssa, mutta herään jo parin tunnin kuluttua, olo on ihan kuin humalassa/krapulassa, mutta uni ei tule uudestaan, ja koko seuraava päiväkin on tosi huono olo. En taida enää viitsiä edes ottaa.

Eilen juttelin ekan kerran psykologin kanssa. Eipä juuri muuta kun yleistä esittäytymistä ja jotain pinnallista jutustelua. Vasta kahden viikon päästä seuraava aika. Huoh.

Vierailija
22/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään pyytänyt sen kummemmin itse.

Mulla on siis akuutti masennus ollut nyt keväästä saakka, vaikka apua hainkin vasta äskettäin. Lievempänä lienee jatkunut vuosia, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Samoin on masennushistoriaa yms. teini-iästä.

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tajusin loppujen lopuksi olevani itse aika selväjärkinen ja ihan hyvä ihminen. Kaksi käyntiä tämän sekopään luona riitti.

Vierailija
24/24 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässä on jo kolmas kerta menossa..