mihin meikkivoidetta tarvitaan?
en ole vielä koskaan sitä laittanut, vaikka ikää on yli 40v ja käytän meikkejä joka päivä. Nolottaa ihan, kun joskus joku kysyy, mitä meikkivoidetta kukakin käyttää ja sanon, että en mitään...
Kommentit (5)
värierojen tasaamiseen. Joillain on tosi kirjava ts. sellainen valko-puna -laikukas iho naamassa, ja sellainen näyttää paljon paremmalta meikkivoiteen kanssa.
Meikkivoide, eli ns. pohja, on ikäänkuin valkoinen taulu, johon sitten ryhdytään "maalaamaan" värejä (eli nämä poskipunat, huulipunat ym.). Nämä värit eivät näytä niin kauniilta ilman sitä tasaista pohjaa.
ilman epäpuhtauksilta, lämpötilaeroilta ym.
Eikä meikkipohjan tarvitse olla meikkivoide, vaan esim.mineraalimeikit ovat fantastisia! Helppoja ja nopeita käyttää, ja jättävät todella ohuen ja luonnollisen pinnan. Minä en enää meikkivoidetta käytä mineraalimeikit löydettyäni.
t.kosmetologi
ainakaan ne, joita itse olen kokeillut. Lisäksi mulla kiiltävät tosi helposti. Olen kokeillut mm. Jane Iredalea, Youngbloodia ja sitä Lorealin ihan marketeissa myytävää.
käytän tasoittamaan ihon pienet epätasaisuudet ja värierot. Harvoin käytän nykyään.
Jos sinulla on hyvä ja tasainen iho muutenkin, niin ethän edes tarvitse. :)