Avoimessa suhteessa olevat,
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö sinulle parisuhteeksi sellainen suhde jossa ei ole tunteita mukana tai jossa toinen panostaa suhteeseen 50% itsestään? Jos vastaus on kyllä, niin avoin suhde sopii.
Se täytyy tunnustaa, että yhteiskunta on muuttunut enemmän itsekeskeiseksi. Nykyään on enemmän ihmisiä joiden ajatus kulkee rataa: minä, minä, minä. Tälläisen ihmisen kanssa parisuhde on muutenkin kidutusta ja tässä tapauksessa avoin suhde voi olla toimiva ratkaisu.
Luulen,että avoimissa suhteissa nimenomaan panostetaan 110% itsestään,juuri siksi että toimiakseen avoinsuhde vaatii sitä. Meillä keskustellaan valtavan paljon, ja rakkaus vain kasvaa päivä päivältä suuremmaksi ja syvemmäksi. Itsekeskeisyydestä ei tietoakaan,sillä ei pitkälle pääsisi.
Kyllä, tästä on 7 vuotta. Ei ole oikein päässyt jaloilleen vieläkään. Löysin aika nopeasti uuden naisen ja elämä rullaa eteenpäin. Mutta olin huomattavasti hyvätuloisempi kuin exä, joten elintasoa myöten hänelle tuli aika romahdus. Lasten takia tulee oltua tekemisissä, mutta kyllä nykyään on itsellä ihan hyvä fiilis, että pääsi eroon.