Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, te lihavien ihmisten vihaajat!

Vierailija
11.08.2022 |

Olen lihava, tosi lihava. Lihavuuteni syyt ovat lapsuudessa ja lisäksi minulle sattui jotain todella ikävää tässä muutama vuosi sitten.

Olen asiat käsitellyt, ja nyt aloittanut omaksumaan uudet elämäntavat. Syön terveellisesti ja tavoitteena runsaan ylipainon tiputtaminen. Olen lisäksi aloittanut liikunnan, pikkuhiljaa kohotan kuntoani.

Kävin uimahallissa, ja pidin siitä, mutta lopetin sen, koska kuulin,kun pari nuorta naista haukkuivat minut tahallaan kuulteni:" Olisi kiva käydä uimahallissa, mutta en haluaisi katsella noita valaita!" Ja molemmat alkoivat nauramaan. Lähes sama lainen tilanne tapahtui kuntisalilla- minulle tuli eräs lihaskimppu sanomaan, että :" Te läskit ette kuulu tänne."

Kysyisin nyt teiltä läskien vihaajilta, että missä mennään läskit oikein saamme käydä? Vai pitääkö meidän linnotautua kotiin ja olla näkymättömiä, kunnes olemme normaalipainoisia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa....

Vierailija
2/3 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vastuu ole loppupeleissä omasta itsestä vain ja ainoastaan sulla itsellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Tuo on aivan ilmiselvää omaa pahaa oloa mitä he purkavat. Sun kanssa asialla ei oo mitään tekemistä. Jotkut vihaavat lihavia siksi koska se triggeröi jotain pelkoja tai opittuja malleja (äiti haukkui itseään tai muita rumasti lapsen kuullen jne) joita he idioottina toistelevat. Pelkäävät sitten itse olevansa täysin arvottomia jos pääsevät lihomaan. Eli vinoutunut käsitys ulkonäön ja ihmisarvon suhteesta toisiinsa.

Unohda uhriutuminen ja katse kohti tulevaa. Kyseiset henkilöt eivät ole ansainneet minuuttiakaan aikaasi tai energiaasi.