Tyttöjen tapaamisen tarjoilut?
Sovittiin että nähdään meillä, 4 tyttökaveria. Nyt mietin, että mitä tarjota. Ainakin kuohuviiniä mutta mitä syötävää? Ollaan meillä tarkoitus ei ole lähteä baariin. Saisiko tähän hyviä ehdotuksia.
Kommentit (32)
Kana- Caesar salaatti , tsatziki ja patonkia.
Paistatte makkaraa, monenlaisia makkarattyylejä, eri lailla maustettuja. Eri stout- ja porter-oluita juomaksi. Varaa myös useita erilaisia sinappeja ja chilikastikeita.
Olen kyllä kurkkua myöten täynnä patonkia ja fetasalaattia. Se on niin tylsä ja sitä saa aina. Eikö mitään muuta voi keksiä.
Pitsat ja suolaiset piirakat on aina suosittuja. Itse haluaisin piirakan kanssa jonkun pasta tai Italian salaatti tyyppisen salaatin kaveriksi. Vihannes salaatit tahtoo olla aina niin turvottavia ja vatsaa kipristelee, varsinkin jos vielä alkoholin kanssa.
Joku jäätelö olisi oikein kiva makea syötävä. Jauhoja ja rasvaa tulee jo piirakoissa tai pitsoissa, niin ehkä ei makeaa piirakkaa tai leivoksia. Kyllä tykkäsin myös tortilloista, jos on lihaa, smetanaa, avokadoa ym täytteenä. Nämähän on makuasioita tietenkin. Mun kaverit esim haluaa syödä ilmaiseksi ja mahdollisimman paljon. On aivan rahan hukkaa mitään kalliita juustotarjottimia ja muita räpellyksiä laittaa, eivät arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholitonta kuohuvaa ja coctail-tikkuja. Jälkkärinä mutakakkua jonka pystyy valmistamaan veg/glu versiona. Päälle kaurakermaa.
Alkoholitonta😆
"Jälkkärinä mutakakkua jonka pystyy valmistamaan veg/glu versiona. Päälle kaurakermaa."
Ehdotan pieniä muutoksia. Perinteisen mutakakun tilalle valkosuklaamutakakku, ehkä limellä maustettuna. Kaurakerma korvataan vaniliajäätelöllä ja vaikka marjoilla. Vegaanista ja gluteenitonta ei tarjota ilman pyyntöä.
"Tämä salvia-juustopiirakka"
Hyvä vinkki, ajattelin kokeilla. Kinkkupiirakoita on syöty iät ja ajat, joku erikoisempi olisi kiva kun tulee joku vieras.
Jokaiselle oma erityisruoka, mutta kuitenkin niin paljon että muut pystyvät kans maisteleen kun näyttää niin hyvälle.
Punnitse tarkkaan annokset ettei joku saa isompaa annosta kuin muut.
Puistattaa tuollaiset tyttöjen tapaamiset. Ryhmässä tulee olla molempia sukupuolia. Minulla oli tuollainen kaveri, nainen, joka piti säännöllisin väliajoin kokoontumisia, jonne kutsui vain naisia. En koskaan voinut tajuta sitä.
Kaksipäisiä dildoja ja liukkaria.
Ihanaa saksittelua ja tussunLitinää ja lotinaa.
Tiramisu on hyvä idea.