Mikä olisi paras sänky?
Kommentit (43)
Itselläni aivan sama kokemus Maskun fly sängystä. Patjat menettivät ominaisuutensa ensimmäisen vuoden jälkeen ja selkä kaarella joutuu nyt nukkumaan. Älkää missään nimessä ostako tätä vaan joku kunnon sänky mikä menee 15 vuotta.
masku flyssa on 10 vuoden takuu??
Masku ei myöskään suostu ottamaan meidän sänkyä takaisin taikka vaihtamaan patjoja . Lähettää ainoastaan tehtaan edustan nuuhkimaan patjaa ja toteamaan että valmistan mielestä tuotteessa ei ole vikaa vaikka siihen uppoaa ja nukkuu kuin kylpyammeessa sekä haisee lämmetessään kuin konepaja. Ei ikinä enää koskaan maskusta mitään.
Mikä on maailman paras sänky ja miksi se on Futon?
Anteeksi kirjoitusvirheet .johtuu vitutuksesta.
Jensen tai hästens jos kukkaro antaa myöten. Muutoin pakolaissänkyjä vaan kiertoon.
Mistä muut sen voi tietää, mitä sängyltänne vaaditte?!
Itse tykkään vain yksipäätyisistä jenkkisängyistä, jossa on korkea patja. Jotain laatikkosänkyjä ja kaksipäätyisiä en huolisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sänky sopii yhdelle ja toinen toiselle, mutta omien kokemusteni perusteella suosittelen Tempuria. Muutaman kuukauden on nyt ollut käytössä ja ollaan tykätty kovasti. Alkuun oli pienesti totuttelemista, mutta nyt ei vaihdettaisi pois.
Meillä Tempur muutaman vuoden. Vaimo nukkuu hyvin ja on tyytyväinen. Minulla paikat joka aamu kipeinä. Mikä sopii yhdelle ei välttämättä toiselle
Meillä kävi aivan samanlailla.
Valitettiin ja lähetti asiantuntijan, jotain hänen mielestä vikana voisi olla mutta ehdotti että parempi kuin tehtaan edustaja tulisi katsomaan..
Odotetaan jatkoa..
Sängysta viis, patja sen ratkaisee. Minulle ei kova patja sovi
Meillä myös näin.. Ei enää mitään Uness sänkyä, jensen tai ikea.
Uness by fly runkopatjat ylipäänsä huonohkoja, asunnossa pitäisi olla viilennys kesällä koska nuo patjat muotoutuu lämmön takia. Kerrostalossa helteellä +30c niin huomaat kyllä sängyssäkin sen.
Muutoin ihan ok sänky Hard, mediumia ei kannata. Kestää sen vuoden ja oletkin jo yhden kesän jälkeen saanut pysyvän montun.
Ikea ihan jees.
Kestävä. Pariskunnan mies jos rytyyttää sänkyä. Sinkkunaiselle mänty tai koivu. Parisänky.
Eikös noita myy Maskun kalustetalo ja sama pulju eri nimellä Finnlandia.
Ainakin tuota lötkösänkyä, fly mallistoa.
Futon on napakka. Olen itse harkinnut, mutta mahtaakohan olla jo liian kova?
Finnlandiaa kannattaa välttää kuin ruttoa! Tuskin kovinkaan hyvin on mennyt kun liikkeet suljetaan ja annetaan ensiapua Uudenmaan myymälöille.
Jensen Signature J6 Jenkki ollut nyt vuoden,loistava sänky,Iskusta nukkumisergonomian asiantuntian opastuksella