Jos mies laittaa yöllä viestiä, niin mitä se yleensä tarkoittaa?
Kertokaa omia mielipiteitä ja mahdollisia kokemuksia.
Kommentit (69)
Päihdeongelmaa.
Jos on työvuorossa ja lähettää aina sieltä, niin sitä että on varattu,
Osaan jo aavistaa, jos mies on humalassa tekstin perusteella. Jätän vastaamatta, laittakoot viestiä seuraavana päivänä jos muistaa. Törkeää häiritä nukkuvaa.
Mun nykyinen aviomieheni laittoi yöllä viestin kun oli niin rakastunut ettei pystynyt nukkumaan. Satuin olemaan hereillä ja ilahduin kauheasti. Soitin supattelupuhelun siitä paikasta ja hetki juteltiin, sitten jatkettiin unia. Hyvä muisto jäi.
Kääk. Mä oon yökyöpeli ja viestittelen ihan kaikille keskellä yötä, jos tulee asiaa mieleen tai pitää vastata muiden viesteihin, koska kiireisen päivän aikana ei vain ehdi. Samalla hoidan pankki- ja muut juoksevat asiat. Ei tarkoita siis ainakaan mulla yhtään mitään. Ainakin lähimmät ystävät älyävät pitää viestinsä äänettömällä.
Riippuu ihan viestin sisällöstä tietenkin. Mut me esimerkiksi mun miesystävän kanssa viestitellään paljonkin öisin koska ollaan molemmat paljon öisin töissä. Tai jos se on töissä ja mä vapaalla, viestitellään kun sillä on rauhallinen hetki. Ja jos mä oon töissä ja se vapaalla, yleensä se laittaa vielä yöllä viestiä ennen kuin menee nukkumaan, toivottaa rauhallista yötä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen varatuilta miehiltä saanut sellaisia viestejä yöllä, että "mitä teen tai olenko nukkumassa". Ei ole kissat ja koirat kiinnostanu yöllä varattua miestä.
Korkeintaan kukat ja mehiläiset..
Heh heh, hyvin sanottu :D
Minäkin olen saanut yhdeltä varatulta mieheltä yöllisiä viestejä, jotka on tyyliin "olenko vielä hereillä yms.". Oman muijan kanssa menee huonosti. Aamulla, kun kysyn, että mitä asiaa on ollut, niin tulee hyvät meriseltykset, että välillä en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ei oikein tällaiset miehet sytytä ja sääliksi käy tätä naista joka on tällaisen pelimannen kanssa.
Korkeintaan kukat ja mehiläiset..