Jos mies laittaa yöllä viestiä, niin mitä se yleensä tarkoittaa?
Kertokaa omia mielipiteitä ja mahdollisia kokemuksia.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä hölmöllä on ääni päällä puhelimessa öisin?
Mikä tahansa puhelu tai viesti saattaa öiseen aikaan tullaan väärään nroon, ja herättää nukkujan.
Itse ohjaan kaikki puhelut öisin vastaajan ja asetan
puhelimen äänettömälle, kun menen nukkumaan.Esim. sellaisella, jolla on herätys puhelimessa.
Mun sadan euron xiaomissa herätys kyllä herättää vaikka äänet olisikin poissa.
Meillä se tarkoittaa sitä että on päässyt vasta töistä. Yrittäjällä kun noi päivät tuppaa venymään. Sisältö on usein "miten päivä meni, ikävä, hyvää yötä rakas" yms. Ei siis voida usein nähdä, koska minulla on lapsia niin ei voi vaan tulla aina luokse.
Saan kyllä myös aamuisin viestejä, hyvää huomenta 😙 jne.
Miehet voi toki viestittää öisin vain seksi mielessään, mutta myös siksi että sinä olet ehkä mielessä muutoinkin aina ekana kun herää ja vikana kun nukahtaa. Eiköhän se viestien sisällöistä ja muista teoista käy ilmi
Miehet ei ole niin kaksinaamaisia juonittelijoita kuin naiset niin lue se viesti se mitä siinä lukee on se mitä se tarkoittaa ei siinä ole piilovihjeitä tai kaksoismerkityksiä.
Ei kunnioita sinua, jos viestittelee yöllä.
Testaa, onko teillä samanlainen vuorokausirytmi. Parisuhteessa voi olla kivempi, jos ollaan samassa rytmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä laittaa öisin kännissä kaikenlaisia solvaus- ja syyttelyviestejä.
Mun mielestä se tarkoittaa että hän on katkera ja yhä edelleen syyttää minua omista vaikeuksistaan sen sijaan että ottaisi niistä itse vastuun.
Erossa ollaan oltu reilut kymmenen vuotta.
Olen yllättynyt ettet ole estänyt tuota tolloa ajat sitten. Vai onko pieniä lapsia joitten takia on pakko pitää kommunikaatiokanavat auki?
Vierailija kirjoitti:
Kellä hölmöllä on ääni päällä puhelimessa öisin?
Mikä tahansa puhelu tai viesti saattaa öiseen aikaan tullaan väärään nroon, ja herättää nukkujan.
Itse ohjaan kaikki puhelut öisin vastaajan ja asetan
puhelimen äänettömälle, kun menen nukkumaan.
Esim. tälläisellä hölmöllä, jonka toinen lapsi opiskelee toisella paikkakunnalla ja toinen lapsi on teini-ikäinen. Ja kummankin kohdalla on tullut yöllä sellainen virallinen puhelu. Toisen kohdalla tuli, kun kännipyöräilijä ajoi kumoon ja pää kolahti asfalttiin, ambulanssilla sairaalaan. Tajunnan taso vaihteli ja oli pari päivää tarkkailussa. Toinen taas oli perus-teiniääliö ja poliisilta tuli soitto että olisikos mahdollista hakea kotiin. (Ja ennenkuin riehaannutte, niin nyt muutaman vuoden kuluttua se on hyvin opinnoissaan pärjäävä nuori, ihan tavallinen.)
Ap:lle sanoisin, että viestissä lukee mitä se tarkoittaa.
Rupes kännissä panettamaan ja laittaa viestiä kaikille, joilta vois irrota.
Mälliämpäriä vailla. Yritti ensin muita eikä tärpännyt
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihastunut sinuun ja siksi viestittelee.
Juuei. Sitä vain pakottaa kasseissa ja vaikutat sopivan helpolta ja varmalta vaikka aamuviideltä.
Mitä jos varattu mies laittaa toiselle naiselle viestiä yöllä?
Tarkoittaa sitä, että blokkaan sen.
Kylläpä se viestiin yleensä tulee kirjoitettua, se voi olla että panettaa, tai yhtä hyvin että kylläpäs väsyttää tai kivat revontulet tänäyönä. Ei mitään muuta. Mies ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos varattu mies laittaa toiselle naiselle viestiä yöllä?
Niin mitä sitten. Kauniista revontulista ja kissoista/ koirista saa keskustella milloin vain ja niin teenkin. Monenkin naisen kanssa. Varattu mies.
Yleensä olen varatuilta miehiltä saanut sellaisia viestejä yöllä, että "mitä teen tai olenko nukkumassa". Ei ole kissat ja koirat kiinnostanu yöllä varattua miestä.
Vaimo on nukkumassa.