Miksi mieheni tekee kaiken päin p**tä?
Mokailee töissä, laittaa kaikki rahansa typeriin harrastuksiinsa, valvoo yöt ja nukkuu lasten hereilläoloajat. Ei h*vetti, en kohta jaksa katsella sitä enää. Miten tulikin valittua noin väärä mies!
Kommentit (4)
Mitä ihmettä olen tehnyt väärin että häneltä on kadonnut kaikki kiinnostus yhteiseen hyvään?
Vai täydellinen työssä?
Eiköhän meistä jokainen mokaa? Lääkäritkin. Johan ne yksikin viikko tossa julisti miehen kuolleeksi joka alkoi itse hengittämään rumissäkissä.. Noloa olla Manselainen. Toivottavasti saan sairaskohtauksen jossain toisessa kaupungissa!
Onko miehen harrastus turha susta vai siitä? Jos mie käy harrastamassa eikä vaan maksa jostain jossa ei käy niin asia on erikseen.
Musta tuntuu että sun pitää alkaa harrastamaan jotain itse.
Ja eiköhän ole oma moka jos nukkuisi kun lapset valvoo ja olisi hereellä kun lapset nukkuu.
Keskustelu tosiaan voisi auttaa. Mutta ota ihmeessä etäisyyttä perheen hoitamisesta, olet selvästi loman tarpeessa.
Lähden töihin, hei vaan! Pirteetä päivää!
Joskus harvoin saan sen herätettyä lukemaan lapsille iltasatua ja silloinkin sillä menee sanat sekaisin tai rupeaa puolinukuksissa sopertelemaan jotain ihan omiaan. Se sen harrastus on vanhan kaksipaikkaisen urheiluauton laittaminen, johon uppoaa tuhansia euroja parin kuukauden välein. Itkettää että miehestä on tullut noin kamalan lapsellinen ja itsekäs.
Oikeasti, nyt kissa pöydälle ja asiasta kunnon keskustelu. Millään ohimenevillä kesken arkipäivää kerrotuilla huomautuksilla et saa mitään muutosta aikaan, joten suosittelen että varaat nimenomaan aikaa tälle, mieluusti siten että lapset ovat hoidossa jossain. Ja sitten puhutte asiat halki. Miehille pitää sanoa TOSI suoraan ja asioista niiden oikeilla nimillä, mikään kautta rantain vihjailu ei auta lainkaan miesten kanssa. Työasioissa törttöilylle sinä et voi tehdä mitään, mutta kotirintamalla kyllä. Tehkää selkeä työnjako siten, että miehesi on pakko viettää lapsiensa kanssa aikaa. Jos ei mene perille niin parisuhdeterapian paikka. Meillä tämä jälkimmäinen auttoi aivan valtavasti melkein vastaavassa tilanteessa.