Ongelmia Rukkan kurahousujen jalkalenkkien kanssa! Muita?
Ostimme noin yhdet Rukkan kurahousut jotka kestivät muuten ihan ok mutta yhtäkkiä hajosi lahkeessa olevan kuminauhan yläpuolelta, siis kangas repesiniin että jäin vain sivusaumasta kiinni. Soitin Rukkalle ja sain uudet tilalle. Housuissa oli valmistusvirhe ja niitä oli palautettu useampia. Uusista housuista meni noin kolmen-neljän käyttökerran jälkeen jalkalenkki katki. Soitin taas Rukkalle ja pyysivät housut sinne korjattavaksi. Tulivat korjattuna takaisin ja nyt samaiset lenkit melkein katki taas (käytössä pari kertaa).
Miten ihmeessä ne voi hajota kokoajan? Onko muilla samoja ongelmia niiden kanssa? Mitä kannattaa tehdä? Rukkan housut ovat muuten ainoat jotka kestävät meidän pojan kulutuksen muuten. Monia on kokeiltu (halpoja ja kalliita). Taasko soittaa Rukkalle ja pyytää korjata ne vai vaatiako jo jotain muuta? Voinko pyytää Rukkalta jotain korvauksia? Mielestäni näin nopsaan ne ei saa mennä rikki. tarkistin hoitajalta vielä, että hän varmistaa että ne jalkalenkit eivät jää esim kumpparissa jalan alle niin että hankaavata maata vaan tulevat ns koron eteen jolloin " jää ilmaa" maan ja pohjan väliin. Hän tekee sen aina ja näin olen myös itse havainnut, että asia on kun olen pojan kurakeleillä hakenut hoidosta.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Miten olette saanet ne kestämään tai mitä olette tehneet?
Kiitos vinkeistä etukäteen!
T: Rikkinäisiin kurahousuihin kyllästynyt mamma
Kommentit (3)
hoitaja katsoo pyynnöstäni erityisen tarkkaan, että lenkit ovat kuunnolla kengän alla ja näin ollen ei pääse hanakutumaan mihinkään. Mitään aitoja pitkin meidän poika ei kiipeile, joten ei voi siitäkään johtua.
Täytynee vissiin vaan soitella sinne Rukkalle taas jälleen kerran, ei kai muu auta.
Jos ne lapsen liikkuessa ja polvistuessa menevät liian tiukalle, niin jostainhan ne repeävät. Joko múovikangas tai se lenkki. Voisiko syy olla siinä, kun muilla ei tällaisia vikoja esiinny. Ei myöskään meillä.
Voisin kuvitella, että lenkki katkeaa jos hankaa jatkuvasti johonkin. Eli siis meillä siinä tapauksessa kun lapset " hilautuvat" aitaa pitkin ja ottavat tukea juuri sillä saappaan koron reunalla. Tiedä häntä sitten mistä teillä johtuu.