Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen juttu naisvihan leviämisestä TikTokissa

Vierailija
11.08.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12570849
Ihan kamalaa luettavaa näin kahden tytön äitinä, että somessa on noin laajasti nuoria tyttöjä ja naisia alentavaa sisältöä, joka leviää yhä enemmän. Todella kuvottavaa. Suosittelen lukemaan linkin artikkelin ja pohtimaan, mikä on voinut mennä vikaan, kun tällaista sisältöä miljoonat ihmiset joutuvat näkemään.

Kommentit (265)

Vierailija
141/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaita juttuja, mutta ääriajattelu nostaa ääriajattelua myös aiheen toisessa päässä. Nyt saa äärifeministit ja miesvihaajat takaisin omaa lääkettään.

Olisko vihdoin aika jättää tällainen vastakkainasettelu ja siirtyä sinne todellisen tasa-arvon puolelle?

Minusta näyttää siltä, että naisviha on ollut erityisen voimissaan aikoina, kun naiset ovat olleet erityisen nöyriä ja provosoimattomia. Ei kannata vihata naisia, eikä miehiä. Mutta puolensa tulee pitää ja kipakasti, muuten nämä tyypit hyppivät silmille.

Miksi ei voida kohdata toisiamme ihminen ihmisenä? Miksi pitää aina tehdä se vastakkainasettelu, että sinä kun olet nyt tätä sukupuolta, niin edustat tätä sukupuolta. Sama pätee ihan kaikkeen vastakkainajatteluun.

Ihminen yksilönä tulisi kohdata yksilönä, joka teoillaan itse luo itsellensä arvon muiden silmissä. Oli sitten mitä tahansa sukupuolta, ihonväriä tai uskontoa.

Siksi koska muuten olisimme kuolleet sukupuuttoon!

Miehet haluaa nussia naisia ja toisinpäin. Siksi sukupuoli on aina määräävä tekijä ja kaikki muu on toissijaista. Ja jos et ole pantava, merkityksesi on hyvin vähäinen.

No aika katkeralta tilitykseltä kuulostaa nyt minun korvaan.

Kyllä ihmisen elämässä on muutakin arvokasta kun paneminen.

Koen että mun elämässä on paljon "panemista" tärkeämpiä asioita.

Miehen joka ajattelee vain panemistani merkitys elämässäni on olematon. Minulla on paljon muuta elämässäni.

Mahtavaa, toivottavasti mies joka haluaa panna ei ikinä häiritse sinua. Kettu jos minä ajattelen panemista ja en osaa kirjoittaa Suomea lainkaan.

Vierailija
142/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tik tokissahan nuoret naiset jakaa itsestään videoita, joissa he tanssivat, pukeutuvat ja käyttäytyvät provosoivasti. En antaisi tyttärelleni ikinä lupaa liittyä tik tokkiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrew Tate 'Women Don't Respect a Man With No H*es'

Vierailija
144/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja tyttöjen kannattaisi oppia että jos itse vihaa muita niin muilta ei saa kuin vihaa takasin vaikka kuinka vaatisi huomiointia ja palvontaa

Vierailija
145/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kun antaa alaikäisten lapsiensa asentaa näitä? Aina voi jättää asentamatta ja tehdä jotain järkevämpää kun selailla näitä tyrkkyalustoja.

Vierailija
146/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tik tokia ei ole vieläkään bännätty maailmalta ihan vaan kaiken jälkeen.

Vierailija
147/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain parisuhteen ja perheen jo kauan sitten. Nykyisellä mielisairaiden aikakaudella siitä ei tulisi mitään 🤣

Vierailija
148/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja tyttöjen kannattaisi oppia että jos itse vihaa muita niin muilta ei saa kuin vihaa takasin vaikka kuinka vaatisi huomiointia ja palvontaa

Niillä on kova luotto siihen että pillunhimo on niin kova, että miehet myöntyvät mihin vaan sen vuoksi.  

Vierailija
149/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vihaavat rumia miehiä, jotka joutuu ostamaan seksiä, kun eivät saa sitä ilmaiseksi?

Miksi naiset vihaavat amiksi?

Miksi naiset vihaavat mangaa/animea harrastavia miehiä?

Miksi naiset vihaa työttömiä miehiä?

---

Miksi naiset vihaa ihan tavallisia miehiä? Ja miksi oletatte, että miehet eivät olisi kaiken tämän takia naisvihaajia?

0/5 trolli selkeesti, hiuksesi värjännyt ooy varmaa jo pinkiksi et vout trollia esittää myös irl

Vierailija
150/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Tokkaaminen ole teinien, lasten ja lastenmielisten hommaa?

Sehän kertoo jo paljon tokkaajista.

Vierailija
151/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tate ole mikään vihaaja, naisten saati kenenkään muunkaan, vaan erittäin menestynyt kyynikko.

Vierailija
152/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on kova luotto siihen että pillunhimo on niin kova, että miehet myöntyvät mihin vaan sen vuoksi.  

Jännä ettei minun elämäni ole koskaan pyörinyt pillun ympärillä. Ehkä sinun kannaisi nähdä ettei se kaikilla pyöri.

Vierailija
153/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaita juttuja, mutta ääriajattelu nostaa ääriajattelua myös aiheen toisessa päässä. Nyt saa äärifeministit ja miesvihaajat takaisin omaa lääkettään.

Olisko vihdoin aika jättää tällainen vastakkainasettelu ja siirtyä sinne todellisen tasa-arvon puolelle?

Minusta näyttää siltä, että naisviha on ollut erityisen voimissaan aikoina, kun naiset ovat olleet erityisen nöyriä ja provosoimattomia. Ei kannata vihata naisia, eikä miehiä. Mutta puolensa tulee pitää ja kipakasti, muuten nämä tyypit hyppivät silmille.

Miksi ei voida kohdata toisiamme ihminen ihmisenä? Miksi pitää aina tehdä se vastakkainasettelu, että sinä kun olet nyt tätä sukupuolta, niin edustat tätä sukupuolta. Sama pätee ihan kaikkeen vastakkainajatteluun.

Ihminen yksilönä tulisi kohdata yksilönä, joka teoillaan itse luo itsellensä arvon muiden silmissä. Oli sitten mitä tahansa sukupuolta, ihonväriä tai uskontoa.

Siksi koska muuten olisimme kuolleet sukupuuttoon!

Miehet haluaa nussia naisia ja toisinpäin. Siksi sukupuoli on aina määräävä tekijä ja kaikki muu on toissijaista. Ja jos et ole pantava, merkityksesi on hyvin vähäinen.

No aika katkeralta tilitykseltä kuulostaa nyt minun korvaan.

Kyllä ihmisen elämässä on muutakin arvokasta kun paneminen.

Koen että mun elämässä on paljon "panemista" tärkeämpiä asioita.

Miehen joka ajattelee vain panemistani merkitys elämässäni on olematon. Minulla on paljon muuta elämässäni.

Ei kukaan mies varmastikaan pelkästään sinun panemistasi ajattelekaan.

Aivan sama. Ei sillä ole merkitystä.

Tämä on kyllä mielenkiintoinen. Miksi tuo (mies?) kuvitteli että sillä olisi tuolle (naiselle?) merkitystä keitä joku mies haluaa panna?

Tai miksi mies ajattelee että sillä on merkityistä naisen elämässä jos se mies haluaa naista panna?

Voisiko joku näin ajatteleva mies kertoa miksi te kuvittelette että sillä on painoarvoa jollekin toiselle mitä te tai joku muu haluaa?

Onko tämä sitä jotain jumalharhaa että luullaan muiden elämän pyörivän minun tunteiden ympärillä? Joku yksinkertaistettu versio siitä kun ei ole edes kaikki tunteet mukana.

Vierailija
154/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota naisvihaa ei ainakaan helpota tämä nykyinen OnlyFans ym. voimaantumisilmiö, joissa naiset ihan itse esineellistävät itsensä. Naisvihan taustalla kun kuitenkin on se, että naisia ei nähdä ihmisinä, vaan pelkkinä tissi-perse-tolppina.

Nainen joka ei ole sinkki jja pukeutuu kireisiin ja paljastaviin vaatteisiin ja julkaisee itsestään näissä jatkuvasti kuvia netissä tosiasiallisesti mainostaa itseään vieraille miehille, että joo olen suhteessa mutta jos parempi löytyy niin olen valmis hyppäämäään mukaan. Ja tottakai ns parempi löytyy, miksi mies satsaisi mitään tällaiseen kumppaniin joka on täysin arvaamaton.

Vierailija
155/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia tulisi kunnioittaa meidän sukupuolemme takia? Ei miehilläkään ole tuollaista etuoikeutta, että naiset kunnioittaisi miehiä heidän sukupuolensa takia. N22

Miksi sinua saa halventaa sukupuolesi takia?

Vierailija
156/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen sitä, että jos kerran naiset ja miehet on tasa-arvoisia, mihin tarvitaan jatkuvaa lisälainsäädäntöä naisten perusteettomaksi suosimiseksi pahoilta miehiltä?

Eikä tämä kuulosta siltä että nainen on alisteinen miehelle, kuten vaikka lapsi tai joku vajaatoimintakykyinen?

Miksi miehiä ei ole tarve suojella samalla lailla naisia vastaan? Koska naiset ei pysty miehiä alistamaan?

Jos mies ja nainen laitetaan samaan huoneeseen ja ovi lukkoon ni kuka määrää?

Mitä tapahtuu kun miehet päättävät että nyt on menty liian pitkälle, tämä saa kertakaikkiaan riittää, keisarilla ei ole vaatteita.

Vierailija
157/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia tulisi kunnioittaa meidän sukupuolemme takia? Ei miehilläkään ole tuollaista etuoikeutta, että naiset kunnioittaisi miehiä heidän sukupuolensa takia. N22

Miksi sinua saa halventaa sukupuolesi takia?

Koska miehiä halvennetaan heidän sukupuolensa takia. Asia ei tule muuttumaan ennen kuin me naiset opimme kunnioittamaan miehiä. N22

No lopeta se. Tai paremmin mene sinne keittöön olemaan hiljaa ja anna niiden puhua jolla on ihmisarvoa mikä sinulle ei kuulu.

Ja nyt tottelet koska sinusta sinua saa halventaa.

Vierailija
158/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vihaavat rumia miehiä, jotka joutuu ostamaan seksiä, kun eivät saa sitä ilmaiseksi?

---

Miksi naiset vihaa ihan tavallisia miehiä? Ja miksi oletatte, että miehet eivät olisi kaiken tämän takia naisvihaajia?

Minä en ainakaan vihaa naisia, en vain hyväksy tätä miesten kivesten tallomista mitä julkisuudessa harrastetaan. 

Hyväksytkö tuon naisviha mitä julkisesti harrastettaan?

Vierailija
159/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Joutuvat ostamaan seksiä, kun eivät saa sitä ilmaiseksi?

Pillunsaanti ei ole miesten oikeus ja naisten velvollisuus. Miksette osta persereikää toisilta miehiltä, reikä kuin reikä.

Miksi oletat että naiset vihaa? Se kertoo kyllä sinusta, eikä naisista. Se kertoo siitä, että sinä pohjimmiltasi vihaat naisia ja käytät ihan perusdefenssimekanismia siitä selviämiseen- eli naamiot oman naisvihasi siihen että syytät naisia niesvihasta.

Mistä naisvihadi johtuu? Siitä, että et saa nausta käyttöösi eli käyttöpillua itsellesi.

Vierailija
160/265 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Minä en ainakaan vihaa naisia, en vain hyväksy tätä miesten kivesten tallomista mitä julkisuudessa harrastetaan. 

Hyväksytkö tuon naisviha mitä julkisesti harrastettaan?

Naisviha, rasismi, väkivalta, ahdistelu. Näillä sanoilla ei ole mitään merkitystä kun kaikki toiminta on näitä.

Suden huutaminen ilman syytä johtaa siihen että ketään ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän