Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussatarjoukset, joissa rajoitus/talous?

Vierailija
11.08.2022 |

Pohditaan tässä miehen kanssa, että saadaanko ostettua Ben and Jerrysiä Cittarista 3 vai 6 😂 Eli miten se nykyään menee, kun rajoitus on 3 per talous, niin tunnistaako se kassakone sen, että meillä on saman talouden plussakortti ja antaa seuraavalle erälle normihinnan vaiko eikö?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kolme sitten riitä 😂😂

Vierailija
2/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään tunnista. Se on per ostotapahtuma. Jos haluat beejiitä trokata, senkun käyt näitä kolmen eriä hakemassa niin paljon kun kehtaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä rinnakkaiskortit kaytössä?

Rinnakkaiskorteista en tiedä, ehkä ne toimii samoin kuin yhdenkortin omaavalla.

Eli, kun käy k-plussa sivulla katsomassa niin sieltä näkee että on on jonkun tarjouksen sallitut kpl määrät käytetty.

Olen nääs joskus ostanut plussatarjouksessa olevaa tuotetta yhden kpl, ja omilla sivuilla on näkynyt esim. että 2 kpl on vielä ostettavissa tarjoushintaan.

Vierailija
4/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään tunnista. Se on per ostotapahtuma. Jos haluat beejiitä trokata, senkun käyt näitä kolmen eriä hakemassa niin paljon kun kehtaat.

Äläs höpise hölmöjä, kyllä tunnistaa.

Vierailija
5/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse lapsena kun oli joku kahvitarjous tms, niin piti ottaa ne x määrä paketteja ja äiti antoi rahaa sitä varten 😄 ja äiti itse osti sen saman maksimimäärän/talous.

Vierailija
6/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan itse lapsena kun oli joku kahvitarjous tms, niin piti ottaa ne x määrä paketteja ja äiti antoi rahaa sitä varten 😄 ja äiti itse osti sen saman maksimimäärän/talous.

Kaikki teki tuota.

Vierailija
7/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin tehtiin.

Ennen ei ollut mitään kanta-asiakaskortteja, silloin kaikille asiakkaille oli samat tarjoukset.

Vierailija
8/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kasarilla meillä Pohjois-Suomessa lähdettiin koko perheen voimin Haaparantaan hakemaan voita ja hilloja ja kaikkea muuta, mitä Ruotsin puolelta sai halvemmalla. Koko perhellä siksi, että tuontirajoitukset (olikohan voissa ja kahvissa esim.) olivat henkilökohtaisia, siinä ei katsottu oliko se autossa istuja 5 v. vai 55 v.

-ohis

Vierailija
9/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitä onko etu henkilökohtainen l. korttiin sidottu vai per talous. Esim. kahvitarjouksissa usein näkee ostorajoituksena 2kpl/talous.

Vierailija
10/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on per talous. Kun se on kerran käytetty niin et voi enää ostaa uudelleen tarjoushinnalla. Normaalihintaisina voit toki ostaa niin monta kuin haluat.

Vierailija
11/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainekin k-sovelluksessa olevissa tarjouksissa lukumäärä muuttuu ostojen mukaan.

Vierailija
12/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi olla että saa, voi olla että ei 😂

Vierailija
13/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisissa tarjouksissa rajoitus on per plussatili. Jos teillä on rinnakkaiskortit samalle tilille, saatte tarjoushinnalla kolme. Jos molemmilla on omat plussatilit ja kortit ja sama tarjous, saatte kuusi.

Vierailija
14/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloin tää on muuttunut? Kyllä ennen sai ihan samallakin plussakortilla haettua noita tarjoustuotteita vaikka viisi kertaa.

Vierailija
15/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa näin: menette ensin ostamaan sen kolme. Sitten kokeilette nettikaupasta antaako ostaa kolme samalla plussakortilla. Jos joo, menette hakemaan ne toiset kolme.

Vierailija
16/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä milloin tää on muuttunut? Kyllä ennen sai ihan samallakin plussakortilla haettua noita tarjoustuotteita vaikka viisi kertaa.

Henkilökohtaiset edut on ollut jo vaikka kuinka kauan kappalerajoituksella.

Vierailija
17/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne henkilökohtaiset tarjoukset on ihan eri asia kuin lehdessä olevat viikkotarjoukset. Nehän näkyy siellä apissakin, että mitä käytetty.

Vierailija
18/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku eri asia kuin ne perus lehtimainoksen "nyt plussakortilla kolme pakettia juhlamokkaa kympillä (max 3pkt per talous)"- tarjoukset?

Vierailija
19/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku eri asia kuin ne perus lehtimainoksen "nyt plussakortilla kolme pakettia juhlamokkaa kympillä (max 3pkt per talous)"- tarjoukset?

On eri asia.

Vierailija
20/24 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne tulee appiin ja on talouskohtaisia eri ihmisillä vähän erilaisia kai. Niissä on rajoitus ja näkyy suoraan, että 2 jäljellä tai 1 jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän