Onko noita chakroja oikeesti olemassa?
Jotkut väittävät että ovat nähneet ne ja niistä lähtee ääniäkin.
Aika paksulta kuulostaa. Onko kyseessä joku joukkopsykoosi?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kristinusko olisi se ainoa oikea uskonto?
Ja kohta mennään taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chakrat, kundaliinit, reikit ja meditaatiot ovat pimeiden ja pahojen voimien keinoja harhauttaa ihmisiä.
Jeesus on tie, totuus ja elämä.
Vain Jeesuksen kautta ihminen pelastuu.Millä tavalla ne chakrat harhauttaa ihmisiä? Samalla tavalla kuin evoluutio ja fossiilit?
Jos olen tuntenut lämmön kiipeävän selkärankaa pitkin niin olen sen tuntenut. Ihan sama mitä joku sekopää mukamas uskovainen sanoo.
Niin, olet tuntenut pimeän voiman.
Onko sinulla tapana haukkua ihmisiä sekopäiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tarvitse niihin uskoa, en usko sinun olevan edes riittävän henkinen ihminen ymmärtämään chakroista tai kundalinista. Perus materiaalisessa maailmassa elävä pulliainen.
Olen kyllä saanut kundaliinin nousemaan. Ei siinä mitään erikoista ollut.
Ap
Vaimoni sai tänäkin aamuna kundaliinini tosi kovaksi.
Jos chakroja olisi olemassa, niin miksi esim. koirat eivät kiinnitä niihin mitään huomiota kohdatessaan ihmisiä? Koirat pystyvät sentään haistamaan koronan ja syövän.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tällainen uskonto- ja uskomushörhöily on pääosin sitä nykyään, et kato kun mä on niin herkkä, valaistunut, et mä aistin paaaaaaljon sellaista, mitä te maan matoset ette pysty näkemään, kuulemaan, aistimaan, elämään. Mä olen Valittu, mä olen Erikoinen, Erityinen. Te ette ole. Mut rahaa ja kunnioitusta vastaan mä voin yrittää opettaa ja valaista teitäkin. Paljonko pannaan?
Tavallaan nämä uskomushörhöilijät ja narkkarit ovat samalla asialla: pääsy aistien valtakuntaan, jossa kaikki on ihmeellistä. Pois, pois, pois. Jonnekin paratiisiin, taivaaseen. Ja todistettavasti narkkareille sentään aukeaa toisenlainen maailma hetkeksi, siitä on taidetta ja viihdemusiikkia tehty vino pino. Ja kaipa nuo uskomusjututkin käy kaupaksi hyvin. Tv-ssäkin näin näiden mainoksia, maireat mammat ja papat esitteli ennustuskykyjään - sarjassamme: ostaisitko tältä henkilöltä käytetyn auton. No en ostaisi, en ostaisi mitään.
Totta, samaan kuuluu jooga. Nämä eivät vie ihmistä epäitsekkyyteen ja toisten huomioonottamiseen vaan entistä enemmn itsekeskeisyyteen. Kristinuskon perusta ln toinen vaikka toki sieltäkin on löytynyt aina näitä joilla sekoittuneet Jumala ja minäitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tällainen uskonto- ja uskomushörhöily on pääosin sitä nykyään, et kato kun mä on niin herkkä, valaistunut, et mä aistin paaaaaaljon sellaista, mitä te maan matoset ette pysty näkemään, kuulemaan, aistimaan, elämään. Mä olen Valittu, mä olen Erikoinen, Erityinen. Te ette ole. Mut rahaa ja kunnioitusta vastaan mä voin yrittää opettaa ja valaista teitäkin. Paljonko pannaan?
Tavallaan nämä uskomushörhöilijät ja narkkarit ovat samalla asialla: pääsy aistien valtakuntaan, jossa kaikki on ihmeellistä. Pois, pois, pois. Jonnekin paratiisiin, taivaaseen. Ja todistettavasti narkkareille sentään aukeaa toisenlainen maailma hetkeksi, siitä on taidetta ja viihdemusiikkia tehty vino pino. Ja kaipa nuo uskomusjututkin käy kaupaksi hyvin. Tv-ssäkin näin näiden mainoksia, maireat mammat ja papat esitteli ennustuskykyjään - sarjassamme: ostaisitko tältä henkilöltä käytetyn auton. No en ostaisi, en ostaisi mitään.
Totta, samaan kuuluu jooga. Nämä eivät vie ihmistä epäitsekkyyteen ja toisten huomioonottamiseen vaan entistä enemmn itsekeskeisyyteen. Kristinuskon perusta ln toinen vaikka toki sieltäkin on löytynyt aina näitä joilla sekoittuneet Jumala ja minäitse.
Päin vastoin "Raamatun" Jumala on osa ihmistä ja ihminen on osa Jumalaa, eikä Jumalaa voi eriyttää ihmisestä. "Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." Kristinuskon ongelmana on se, että kirkon oppi on ristiriidassa "Raamatun" Jumalan opin kanssa, eikä edes tumme "Raamatun" ihmistä eikä Jumalaa.
Joo kyllä ne on olemassa. Perusta kaikki koko elämässäsi niiden varaan.
Täytyy tässä välissä muistuttaa että tuollaiset itämaisiin uskontoihin kuuluvat opit eivät sitten ole Raamatun mukaisia, eli eivät sovi kristityille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chakrat, kundaliinit, reikit ja meditaatiot ovat pimeiden ja pahojen voimien keinoja harhauttaa ihmisiä.
Vain Jeesuksen kautta ihminen pelastuu.Miksi kristinusko olisi se ainoa oikea uskonto? Maailmassa on monta miljardia ihmistä jotka eivät usko kristinuskon jumalaan.
Totta ja joku päivä kaikki on viimeisellä tuomiolla Jeesuksen edessä. Muhammed, Siddhartha Gautama, Kungfutse ja kaikki muutkin.
Mikä siinä on, että aina tän tyylisiin ketjuihin tulee kristityt kertomaan sitä miten asiat on? Miten he tietää missä on pimeää energiaa, ja vain jeesus pelastaa. Jos jeesus kuoli syntiemme puolesta, niin miksi sitten välttää syntiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että aina tän tyylisiin ketjuihin tulee kristityt kertomaan sitä miten asiat on? Miten he tietää missä on pimeää energiaa, ja vain jeesus pelastaa. Jos jeesus kuoli syntiemme puolesta, niin miksi sitten välttää syntiä?
Siksi etteivät ihmiset menisi lankaan ja lankeaisi sekoittamaan itämaisia uskontoja kristinuskoon. Kauan on saaneet kaikenmaailman eksyttäjät mellastaa tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi etteivät ihmiset menisi lankaan ja lankeaisi sekoittamaan itämaisia uskontoja kristinuskoon. Kauan on saaneet kaikenmaailman eksyttäjät mellastaa tälläkin palstalla.
Se ,että uskot johonkin jumalaan, josta ei ole mitään todisteita ja historia kertoo selkeästi uskontojen olevan ihmisen keksimiä, kertoo siitä että se lankaan mennyt olet sinä itse. Itämaiset uskonnot ja kristinusko kuuluvat samaan sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ,että uskot johonkin jumalaan, josta ei ole mitään todisteita ja historia kertoo selkeästi uskontojen olevan ihmisen keksimiä, kertoo siitä että se lankaan mennyt olet sinä itse. Itämaiset uskonnot ja kristinusko kuuluvat samaan sarjaan.
Mitäs jos perustaisit oman ketjun etkä tukkisi hengellisten ihmisten ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesuksen kautta ihminen pelastuu.Miksi kristinusko olisi se ainoa oikea uskonto? Maailmassa on monta miljardia ihmistä jotka eivät usko kristinuskon jumalaan.
Totta ja joku päivä kaikki on viimeisellä tuomiolla Jeesuksen edessä. Muhammed, Siddhartha Gautama, Kungfutse ja kaikki muutkin.
Mistä sen tiedät? Koska luit sen? Entäs nuo muut pyhät kirjat? Oletko lukenut ne? Millä perusteella raamattu olisi enemmän totta kuin ne?
Aika hataralla pohjalla nuo evankeliumit. Ovat kirjoitettu vähintään 30v Jeesuksen elämästä jälkeenpäin ja ovat ristiriitaisia keskenään. Huonosti tehty seuraajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Jeesuksen kautta ihminen pelastuu.Millä tavalla ne chakrat harhauttaa ihmisiä? Samalla tavalla kuin evoluutio ja fossiilit?
Jos olen tuntenut lämmön kiipeävän selkärankaa pitkin niin olen sen tuntenut. Ihan sama mitä joku sekopää mukamas uskovainen sanoo.
Niin, olet tuntenut pimeän voiman.
Onko sinulla tapana haukkua ihmisiä sekopäiksi?
Mitä pimeätä tuossa nyt on? Ihmisen kehossa nyt vaan on tuollainen juttu. Ei se ole mitään sen pimeämpää kuin vaikkapa varpaassa.
Kannattaisi sun miettiä tuota miksi sanoin sekopäãksi. Varmaan en ole ainoa joka on sitä mieltä.
Miksi kristinusko olisi se ainoa oikea uskonto? Maailmassa on monta miljardia ihmistä jotka eivät usko kristinuskon jumalaan.