*****TOUKOKUISET TIISTAINA*****
Kommentit (25)
No, nyt se sitten tapahtui, mitä pelkäsinkin. Sikiö tuli eilen ulos. Verta tuli ihan tulvimalla, mutta onneksi sitä ei kestänyt kauan. Tänään sitten ultrattiin ja gyne sanoi, et näyttää tulevan kaikki ulos ihan itsekseen, joten kaavintaa ei ilmeisesti tarvita. Perjantaihin vielä odotan, jatkuuko vuoto. Jos ei jatku, täytyy mennä tarkastukseen, jos jatkuu, niin kaikki ok.
Itkuhan siitä taas tuli, vaikka olin asiaa jo viikon ajan kerinnyt miettiä. Kyllä minä toivoin tätä lasta kovasti. En tiedä, miten uskalletaan ryhtyä moiseen puuhaan enää ikinä. Mutta haluan kyllä kovasti saada sisaruksen tuolle meidän pikkuneidille. En tiedä. Pää on vielä ihan sekaisin.
Anteeksi, että tulin kertomaan teille tällaiset huonot uutiset. Iloitkaa raskaudestanne ja muistakaa, että se vauva on maailman suurin lahja. Niitä ei todella tehdä, vaan ne saadaan. Lapsi on maailman käunein asia. Poistun keskuudestanne ja toivon kaikille oikein hyvää loppuraskautta! Ehkäpä meilläkin vielä onnistuu jonain päivänä.
Surullinen Opska (rv:t olisivat olleet tänään 10+5)
tervehdys kaikille! täällä ollaan viikolla 10+ että alkutaipaleella vasta. Tuntuu että niin moni jo vk12! Nyt alkaa hiukan aamu ja ilta pahoinvointi helpottamaan huh...että joutaa koneen viereenki istumaan:) ...jos joutaa, kun yksivuotias alkoi vinkua ja täytyi käydä tuttipullo nostamassa lattialta. Sellaista sateista tiistaita täällä pohjanmaalla. Pikkusen mietityttäää kun en ole vielä käynyt ollenkaan neuvolassa, että löytyykö mahasta mitään....no kyllä se ainakin turvoksissa vähän siihenmalliin on :) että jospa löytyisi, viikonpäästä eka käynti.
voi tuli niin elävästi mieleen... mulla kaksi km ja se on niin kauheata, ei oo tehty kaavintoja vaan ne on itsestään vuotanut pois.Oon kuullut että jos ei tehdä kaavintaa, niin onp aremmat mahdollisuudet tulla äkempää raskaaksi, eikä ehkä tule niin herkästi tulehduksia!
Tsemmpiä ja haleja teille. Kyllä se vielä teilläkin onnistuu, älkää luovuttako!
Opskalle lähetän lohduttavia halauksia. Ikäviä aina tällaiset uutiset. Itselle tulee sanaton olo..
Olen tässä itsekin kovasti joutunut nyt pohtimaan, että kuinka oikein ilmoittaisin raskaudestani parhaalle ystävälleni. Heillä tuli kohtukuolema n. vk 20 ja sen jälkeen vauvaa ei ole alkanut heille ikävä kyllä kuulumaan. Ainut toive olisi itsellä, että ystävyys edes jotenkin säilyisi tulevaisuudessa, mutta sen aika näyttänee.
Hammaslääkäristä oli puhetta. Minun pitäisi tilata itselleni aika, mutta jotenkin sitä on aina vain helppo siirtää päivä päivältä. Ei oikein innosta sinne hampilääkäriin meneminen vaikka itse lääkäri onkin tosi mukava.
Joululahjoja en ole minä vielä laisinkaan miettinyt. Varmaan jotakin neulomista tulee tässä kohta puoliin puuhattua.
Tänään oli itsellä ultra, jossa tarkastetiin raskauden kesto. Pikkuisella oli kokoa huimat 3,6cm ja aamu-unillaan oli tutkimuksen ajan. Hieman kättään liikutteli. Mutta sydän löi. Koska kunta ei meille tarjoa np-ultraa, niin parin viikon päähän varasin ajan sitten yksityiselle. Jospa sitten olisi jo vaikka hereilläkin..
-Ninca- rv10+4 (ultran mukaan)
Mulla on vuoden vaihteessa hammaslääkäri. Sen piti olla jo tässä kuussa, mutta hammaslääkäri perui sen (tässä kaupungissa käy usein niin). Olen varannut sen jo varmaan kesäkuussa ja aina se on siirtyny etiä päin. No, sitä odotellessa...
Olo on edelleen samanmoinen, ei mitenkään huikean mukava. Tänään töisä oli pakko hakea tauolla jäätelöä. Torstaina mennään pankkiin keskustelemaan asuntosuunnitelmista. Kaipa se isompi ois kätevämpi...