En saa asunnostani kotoisaa, miksi? :-(
Olen asunut tässä asunnossa nyt 2 vuotta ja yrittänyt muuttaa huonekalujen järjestystä ja kaikkea, mutta en saa kotoisaa. Jotenkin kokonaisuus on ruma. Kaverit ja muut sanoo että oon hullu, mutta en usko että heillä on erityisesti sisustussilmää(?). Kaikista surullisinta että tykkään katsella kauniita juttuja, mutta minulla ei ole mitään taitoa koristella ja sisustaa ja en ymmärrä miksi. Voin kertoa lisäinfoa asunnostani ja millaisia huonekaluja omistan ja millainen asunto on, jos joku voisi auttaa.. Oon ihan epätoivoinen. Asun siis yksiössä.
Kommentit (525)
Jos pieni asunto, pienet huonekalut. Lämpimillä väreillä, taulut, kivoja yksityiskohtia...
Mulla oli joskus samaa..sitten tajusin, että en vaan pitänyt koko asunnosta. Sisustuksessa ei ollut vikaa. Se paikka, sijainti..se ei vaan tuntunut omalta, ja siksi en saanut kotia tuntumaan kodilta. Joku vaan tökki. Nykyinen on sellainen, että tiesin/tunsin heti, että tämä on koti.
Valaistus, tunnelmavalaisin, viherkasvit, tyynyjä, matot, verhot, peili, taulu, juliste, valokuvat, sängynpeitto väreihin sopiva
Ap on varmaan jo muuttanut pois siitä 2022 kämpästä.