Miksi aiemmin aina mukava mies erotessa sanoo todella pahasti?
Tapailumies sanoi erotessa (hänen toiveesta) todella ikäviä asioita minulle.
Aiemmin ollut kuukausia aina asiallinen, mukava ja kiltti. Viimeiseen edelliseen iltaan asti myös osoitti tunteitaan.
Sitten yhtäkkiä olinkin ollut ajan haaskausta, ei halua ikinä enää kuulla minusta, tylsä ym.
Onko esittänyt vai miksi piti vielä lopuksi painaa alas?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikista kommenteista.
En usko toiseen naiseen (toki kaikki aina mahdollista)
Tuota mietin, että kun mies oli se joku piti yhteyttä ja ehdotti tapaamisia niin mistä olisi jotain patoumia tullut?
Ihmetyttää yhtäkkinen mielenmuutos.Jätti sinut ennen kuin kerkeät jättää hänet. Pelkäsi että hän pitää sinusta enemmän kuin hän sinusta ja hän esti näin torjutuksi tulemisen.
Joo, jättää voi mutta miksi piti haukkua ja lytätä?
Jotkut on omaksuneet tuollaisen käytöksen, että eron yhteydessä pitää alkaa ilkeäksi ja välien mennä totaalisesti.
Tunnevammaisen käytöstä. Hyvä että pääsit eroon.
Tuntuu että todellinen luonne paljastui, ikävä tyyppi taitaa ollakin. Ilmeisesti joku muu muualla kiinnostanut vai onko jo avovaimo. Oliko pelimies vai alkoholi vie. Olet arvokas ja hyvä. Muutkin ovat joutuneet tuollaisen kohteeksi. Tulevaisuus voi sisältää jotain positiivisempaa, älä luota noihin.
Miehissä on todella paljon luonnevikaisia. Hyvä kun pääsit nyt eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kauan kesti nalkutustasi.
Voin kyllä käsi sydämellä vannoa etten nalkuttanut tälle kertaakaan :D
Ihmisen todellinen luonne paljastuu erossa. Ei hyvän ihmisen tarvitse olla ilkeä erossa.
Ehkä se ei ollut ihan niin mukava mies kun luulit?
🧔🏼: Sun on nyt sanottava mikä mussa oikein on vikana. Mä kestän kyllä.
👨🏻: Rauhoitu.
🧔🏼: Sun on sanottava mulle mikä mussa on!?!?!
👨🏻: Rauhoitu.
🧔🏼: SANOSANOSANO MÄ EN KESTÄ SANO!!!!!!
👨🏻: No jos on pakko niin olet lihonnut 30 kg.
🧔🏼: yööyäyääää miks ap sanoit noin, sä ET VOI SANOA NOIN!!!
Ja sitten ruikuttamaan av:lle.
Ei tollanen käytös kuin tuolla miehellä, ihan normaalia ole. Normaalitkin ihmiset osaavat nöyttää alkukuukausien aikana vain parhaita puoliaan ja tehdä hyvän vaikutuksen. Eihän kukaan itsensä hallitsemaan kykenevä nyt lähde tutustuessaan uuteen potentiaaliseen ihmiseen näyttämään huonoimpia puoliaan. 'Esittäminen' on siis ihan normaqlia. Sen sijaan normaalia ei ole toisen haukkuminen, ihan riippumatta tapailun tai suhteen kestosta. Siinä että sanoo toisen olleen ajanhukkaa, on kyllä jotain pahasti vialla. Oli loppujen lopuksi siis hyvä, että et joutunut mihinkään vakavampaan suhteeseen sen miehen kanssa, ap.
Joidenkin pitää kehittää riita, että voi erota hyvällä omatunnolla. Esimerkiksi eräs T. Myönsi sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin pitää kehittää riita, että voi erota hyvällä omatunnolla. Esimerkiksi eräs T. Myönsi sen itsekin.
Ei se ole riita, jos toinen yhtäkkiä sanoo, ettei halua enää nähdä ja alkaa haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Olin hankala jotta suhde loppuu.
Onko sinulla muutenkin vaikeuksia normaalissa kanssakäymisessä?
Jännä kun minun ei ole koskaan tarvinnut olla kenellekään epäystävällinen, vaikka olen päättänyt monta tapailusuhdetta.
Y H Y Y Y Y OLEN TYLSÄ JA AJAN HAASKAUSTA Y H Y Y Y Y 😫😩😭
Veikkaan, että on aikaisemmin vain yrittänyt parhaansa suhteen eteen, ollut ystävällinen ja toivonut, että alkaisit käyttäytyä jotenkin eri tavalla. Sitten kun on lopulta tajunnut, että ei tämä tästä paremmaksi muutu, niin ei enää näe syytä olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole riita, jos toinen yhtäkkiä sanoo, ettei halua enää nähdä ja alkaa haukkua.
Ei ole, mutta se toinen yrittää siitä kehittää sen riidan. Toivoo että toinen tulee mukaan.
Lapsen logiikkaa, aika tyhmän lapsen. Rakkaussuhde ei ole kisa siitä, kumpi enemmän rakastaa. Ei sitä aikuinen edes mittaa. Lapset taas jakavat jäätelöä viivottimella.