Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aiemmin aina mukava mies erotessa sanoo todella pahasti?

Vierailija
10.08.2022 |

Tapailumies sanoi erotessa (hänen toiveesta) todella ikäviä asioita minulle.

Aiemmin ollut kuukausia aina asiallinen, mukava ja kiltti. Viimeiseen edelliseen iltaan asti myös osoitti tunteitaan.

Sitten yhtäkkiä olinkin ollut ajan haaskausta, ei halua ikinä enää kuulla minusta, tylsä ym.

Onko esittänyt vai miksi piti vielä lopuksi painaa alas?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että on aikaisemmin vain yrittänyt parhaansa suhteen eteen, ollut ystävällinen ja toivonut, että alkaisit käyttäytyä jotenkin eri tavalla. Sitten kun on lopulta tajunnut, että ei tämä tästä paremmaksi muutu, niin ei enää näe syytä olla kohtelias.

No tämä voi tietysti pitää paikkansa, mutta vaikea muuttua jos ei kerro mikä mättää..

Vierailija
42/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miesystäväni on välillä oikein ihana ja herttainen. Jossain välissä sitten tulee kunnon haukut. Ryyppää, joten epäilen syyksi alkoholia, tosin humalassahan ne todelliset ajatukset tulevat selviksi, eli selvempänä pystyy pitämään mölyt mahassaan. Valitettavasti olen antanut anteeksi, niin että vieläkin olen tässä. Mutta kun pääsen lähtemään, niin toivon etten erehdy enää takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs?

Vierailija
44/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rupesi nalkuttamaan, ei sen ihmeellisempää.

Vierailija
45/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahditon mies ainakin jos ei muuta. Ehkä purki suhun jotai muuta? Vanhoja?

Vierailija
46/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa miehen sanat, itkettää ja en vaan ymmärrä.

-AP

Vierailija
47/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta narsismilta. Ainakin eräs minun tuntemani narsististi oli todella miellyttävä, hurmaava, mukava ja miellyttävä niin pitkään kun häntä kohteli hänen tahtonsa mukaan, mutta kun toinen käyttäytyi hänen tahtonsa vastaan, niin hän paljastui täydeksi ihmishirviöksi joka pyrki parhaansa mukaan alistamaan uhrinsa nöyryyttämällä tätä ja ainakin minun kohdallani oli todella raivoissaan, kun ei pystynyt siihen.

Vierailija
48/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sen áhŧerin kanssa, annoitko?

Vierailija
49/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
50/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minusta narsismilta. Ainakin eräs minun tuntemani narsististi oli todella miellyttävä, hurmaava, mukava ja miellyttävä niin pitkään kun häntä kohteli hänen tahtonsa mukaan, mutta kun toinen käyttäytyi hänen tahtonsa vastaan, niin hän paljastui täydeksi ihmishirviöksi joka pyrki parhaansa mukaan alistamaan uhrinsa nöyryyttämällä tätä ja ainakin minun kohdallani oli todella raivoissaan, kun ei pystynyt siihen.

Niin kuulostaa. Olen kokenut saman. Aivan yli-ihana mies ja unelmien täyttymys. Hänen lähellään oli aina epätavallisen huumaantunut olo. Muuttui yhtäkkiä hirviöksi joka haukkui ja kohteli kylmästi. Yhtäkkinen muutos.

Vierailija
51/63 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies tapaili sanojaan ja meni menojaan. Toivottavasti et päästänyt häntä liian lähelle, niin on helpompi päästä yli.

Vierailija
52/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu 90% miehistä käyttäytyvän näin

Vierailija
53/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kokemusta miehestä, joka oli Jekyll ja Hyde. Seurustelun alussa oli maailman ihanin, korviaan myöten rakastunut ja ylisti minua maasta taivaaseen.

Parin kuukauden jälkeen tuli yksi mitätön riita tai oikeastaan minä sanoin vain terävämmin, koska mies oli puolitoista tuntia sovitusta myöhässä. Mies otti kritiikin raskaasti, mutta tästä päästiin yli.

Suhde päättyi päivänä, jolloin en vastannut miehen viesteihin tarpeeksi nopeasti enkä hänen odottamallaan tavalla. Haukkui minut, elämäntapani ja perheeni puhelimessa sekä alkoi eritellä kaikkia virheitäni ja vääriä tekojani 3 kk suhteen ajalta käyttäen aivan kauheaa kieltä.

Vielä seuraavana päivänä pisti pitkän viestin, jossa kertoi mikä minussa on vikana ja kuinka en ymmärrä todellisesta elämästä mitään. Ilmeisesti vain hän oli elänyt todellista elämää. Estin joka sovelluksessa.

Vierailija
54/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, kauhea mies

Vierailija
55/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain totuuden mitä sinusta oikeasti ajattelee. Mitäs aloit pihdata ja menit lihomaan.

Vierailija
56/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain totuuden mitä sinusta oikeasti ajattelee. Mitäs aloit pihdata ja menit lihomaan.

Ai kolmen kuukauden tapailussa?

Vierailija
57/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut mukava mies. Se vain esitti niin kauan kun siitä oli hyötyä.

Se ei tarkoita, että hän olisi itse tyytyväinen noin, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
58/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Joko mies on esittänyt mukavaa suhteen aikana,

-Tai hän on suhteessa ollut "tossun alla", ei ole osannut ilmaista omia tunteitaan ja mielipiteitään ja on siksi vaikuttanut helpolta ja mukavalta ihmiseltä. Nyt kaikki patoutunut katkeruus ryöpsähti ulos,

-tai, hänellä on joku tietoinen tai tiedostamaton taktiikka käyttäytyä nyt poikkeuksellisen ikävästi, koska hän esim haluaa perustella itselleen, että lähtö on oikea päätös, "kun sinä oot niin vastenmielinenkin".

Vierailija
59/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika mautonta alkaa ylistämään muita naisia kun ero tulee eteen. Oman kokemukseni mukaan kaikkien ylistämä fiksu ja filmaattinen mies muuttui erossa henkisesti väkivaltaiseksi haukkumalla minua ja kehumalla uutta naista. Hännän huipuksi kehui vielä kaveriani ja harmitteli ettei aikoinaan yrittänyt häntä minun sijaani.

Vierailija
60/63 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä muita naisia ole ylistetty