Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Kertokaa miten te parhaiten lämpiätte seksiin, joka tuottaa sinulle orgasmin?

M44
10.08.2022 |

Kerro millä tavalla sinut saa parhaiten vieteltyä ja kiihotettua sinun orgasmiisi johtavaan seksiin (ei välttämättä yhdyntäseksiin)?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meno jatkuu..

Täällä on tärkeintä veikkailla kuka kirjoittaa, ja syytellä sitten että olet kirjoittanut sinne ja tänne - kirjoittaahan ei saisi!

Ja loppua ei kai näy.

Kuten esim eilen eräs teki. "Joko se vastauksen tinkaaja taas aloitti"

Vierailija
22/28 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein olen jo muutenkin sillä tuulella, niin ei ole kauheasti vieteltävää 🤭 Mutta jos nyt kuvitellaan tilanne jossa ei olisi valmiiksi seksi mielessä, niin nauttisin kun mies (oma kumppanini, olemme naimisissa ja meillä on lapsia) vihjailisi himoistaan esim puristamalla pepusta ohimennen, suutelemalla kaulaa (tästä kiihotun nopeasti) tai muulla tapaa näyttäisi että olen haluttava hänen silmissään. Tätä kun jatkuisi jonkun aikaa niin tulisi suutelemaan kunnolla suulle ja vaikkapa veisi käteni hänen jalkoväliinsä, joka suutelun myötä olisi jo kovettunut, ja antaisi samalla käsiensä vaeltaa himokkaasti vartalollani. Aina ei tietysti tarvita tällaista pitkän kaavan viettelyä. Joskus riittää pelkkä himokas suutelu, se saa meidät molemmat äkkiä nollasta sataan. Kiihotun todella paljon myös peppuni koskettelusta ja varsinkin kun hieron sitä miehen kovettunutta penistä vasten. Siinä varmaan lisäkiihotuksen tuo se kun aistii toisen himon. Kaikki mieheni osoittama kiihotus lisää mun kiihotusta, oli se sitten seisokki, raskas hengitys, touhutipat tai huokailut.

Kirjoitit että kaulan suuteleminen saa sinut kiihottumaan nopeasti. Olen huomannut saman asian myös oman naisystäväni kohdalla että hän kiihottuu todella nopeasti kaulan suutelemisesta. Tämä on luultavasti aika yleistä naisille, koska kaulassa on jotain hermoja ja se antaa hyvän ja kiihottuvan tunteen? Meillä saattaa tosiaan pudota pikkarit hyvin nopeasti jalasta jos tekee hyvin extempore suudelman kaulalle.

Ja tottahan se on, kun huomaa naisen kiihottuvan, siinä kiihottuu myös itsekin hyvin nopeasti ja monesti sitä seuraa pikapanot ja kummallekin nautinnolliset orgasmit. Ja molemmat laukeaa silloin tarpeeksi kiihottuneena nopeasti. Se on usein hyvä aamun aloitus keino. Peukut sille.

-

Molemmille?! Haahhhaaa. Sulle ehkä. Kasva hiukan.

Mikä ongelma sulla on? Oot joka ketjussa. Et kuitenkaa voi puhuu muiden naisten puolesta!! Koita jo tajuta se! Ja kaiken lisäks mä ehdotan meillä pikasia kun saan helposti niinkin. N31

Normaali ja terve ihminen pystyy antamaan kommenttia ihan järkevästi.

"Molemmille?! Haahhhaaa. Sulle ehkä. Kasva hiukan."

Onko tämä omasta mielestäsi semmoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meno jatkuu..

Täällä on tärkeintä veikkailla kuka kirjoittaa, ja syytellä sitten että olet kirjoittanut sinne ja tänne - kirjoittaahan ei saisi!

Ja loppua ei kai näy.

Kuten esim eilen eräs teki. "Joko se vastauksen tinkaaja taas aloitti"

Tuo eräs paljastuu aina ihan samaksi henkilöksi (siis naiseksi).

Vaikka mitä yrittää.

Vierailija
24/28 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lämpenen kyllä, jos mies on hyvällä tuulella ja huomioi, nauraa ja koskettelee päivän mittaan. Kotitöiden tekeminen ei mua kiihota, se kyllä, jos mies tulee painautumaan mua vasten tai suukottelemaan niskaa kun vaikka tiskaan. Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta ja mieskin kuulemma aavistaa mun olemuksesta, milloin mun tekee mieli.

Vierailija
25/28 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla/tekemällä asioita, joista kiihotun. Esim että mies käskisi tekemään jotain tai käskisi harrastamaan seksiä. Mutta tämä on vain mä, jollekin toiselle toimii muunlqinen lähestyminen. Pointti on, että kiihottuminen ei tule koskemisesta eikä katsomisesta vaan oikeista sanoista ja oikeasta tunnelmasta/fantasiasta.

Vierailija
26/28 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin viallinen. En minä lämpene oikeastaan mitenkään. Harrastan kyllä seksiä koska se on hyvää ja saan, mutta kuumaksi mua ei saa mitenkään. Sitä ei vaan tapahdu, enkä tahdonvoimallakaan saa sitä tapahtumaan. Oikeastaan päinvastoin. Mitä enemmän yritän syttyä, sitä vähemmän mun kroppa toimii.

Vierailija
27/28 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jotenkin viallinen. En minä lämpene oikeastaan mitenkään. Harrastan kyllä seksiä koska se on hyvää ja saan, mutta kuumaksi mua ei saa mitenkään. Sitä ei vaan tapahdu, enkä tahdonvoimallakaan saa sitä tapahtumaan. Oikeastaan päinvastoin. Mitä enemmän yritän syttyä, sitä vähemmän mun kroppa toimii.

Viallinen on varmasti vähän väärä käsite. Olet sinä. Elämä on pitkä matka oppia tuntemaan itsensä.

Vierailija
28/28 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen aika ja sopiva tilanne,nuori mies tajuaa että saa pillua.

Pientä kiusottelua ,se johtaa yleensä kiihkeään sexiin.

Kerran yks repi mun pikkuhousut kun hermostu kun ei meinannut saada pois.

Vois sanoa että silloin minut otettiin väkisin.

Ei kyselty tarviiko kumeja.

Oltiin hikisenä päällekkäin ja Stones ei edes laskenut,vaikka sain ison lastin sisään.

Laukka jatkui kun hetken hengitys rauhoittui.

Eräs parhaista.