Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä netin kautta tilattavista silmälasien kehyksistä?

Vierailija
24.10.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaankaan puolueetonta mielipidettä saa joten ajattelin jos täältä sais. Kai nyt joku kuitenkin on niitä tilannut..? ap

Vierailija
2/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin KOLMESSATOISTA optikkoliikkeessä ja kokeilin jokaisessa parit pokat, ennen kuin löysin nämä nykyiset. Otin kaikista digikuvat ja vertailin niitä kotona. Loppusuoralle jäi kaksi vaihtoehtoa. Miten voisin netistä tilata 39 paria pokia kokeiltavaksi?

Käytän siis rillejä koko ajan aamusta iltaan, siksi valitsen tarkkaan, miltä haluan näyttää seuraavat pari vuotta.

Ehkä ne ovat tarkoitettu sellaisille, jotka käyttävät rillejä vain luennolla, joilla se ei ole niin tarkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut, huh huh, aikas useassa liikkeessä olet käynyt. Eipä olis mulla tullut mieleenkään.. Mulla nimittäin elämäni ensimmäiset (luku)lasit laitettava nyt... ap

Vierailija
4/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kätevä systeemi!

Miehen lasit ovat olleet ihan ok, mutta mun laseista on lähteny molemmat " nenätuet" siis ne muoviset. Lasien mukana kyllä tuli varakappaleet, toivotaan nyt että nämä kestävät.

Sitten tuosta pinnotteesta, kun niihin laitetaan se huurtumisen esto käsittely, niin ainakin oletan siitä johtuvan, että lasit likaantuvat tosi helposti, saa olla jatkuvasti putsaamassa.

Se kannaattaa pyytää jättämään pois.

Vierailija
5/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta tilasin minä hintaan 63e ja TOSI tyytyväinen olen ollut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän