Nainen: millainen olisi täydellinen rakastaja?
Minkä näköinen hän olisi? Millaiset mitat hänellä olisi?
Millainen hän olisi luonteeltaan?
Mitä hän tekisi sinulle (tai mitä sinä tekisit hänelle)?
Kauanko se kestäisi?
Kuinka usein toivoisit tämän tapahtuvan?
Jne.
Kommentit (18)
Mulla sellainen onkin, tekee kaiken ja vielä enemmänkin, komea tumma, pitkä, ja aina valmis. (niinkuin minäkin)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sellainen onkin, tekee kaiken ja vielä enemmänkin, komea tumma, pitkä, ja aina valmis. (niinkuin minäkin)
Tietääkö miehesi tästä rakastajasta? Jos tietää, niin hyväksyykö asian?
Mun miehet on aina olleet kuin samasta puusta veistettyjä eli pitkiä, tummia, hoikkia ja kapeakasvoisia. He ovat myös suorastaan palvoneet minua seksuaalisesti ja muutenkin eli aika onnekas nainen olen ollut miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu mieheni hyväksyy itsensä, ei mitään ongelmaa. Muita miehiä en todellakaan tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu mieheni hyväksyy itsensä, ei mitään ongelmaa. Muita miehiä en todellakaan tarvitse
Luepa aloitus vaikka uudelleen ja googlaa sitten, mikä on rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehet on aina olleet kuin samasta puusta veistettyjä eli pitkiä, tummia, hoikkia ja kapeakasvoisia. He ovat myös suorastaan palvoneet minua seksuaalisesti ja muutenkin eli aika onnekas nainen olen ollut miesten suhteen.
Ok, mutta tätä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta tätä ei kysytty.
Kysyttiinhän, mun unelmat ovat käyneet toteen.
Vierailija kirjoitti:
Vänkääjä taas hakemassa vänkäysalustaa.
Piti kirjoittaa rakastajasta ja yhteisistä lemmenleikeistä, mutta parin viimepäivän aikana olen todennut, että jos sinä ilmestyt ketjuun, en osallistu. N51
Minulla on täydellinen rakastaja. Hopeakettu. Haluaa tyydyttää minut ja nauttii orgasmeistani.
Heh, ... joka osaa käsitellä ja panee kunnolla. Sellainen, kenellä menee kovaksi juuri silloin kun minulle sopii. Itse asiassa se onkin niin ... oikea mies ei tarvitse kosketusta eikä anna mahdollisuutta ottaa suihin. Hän hallitsee tilannetta .... täysin. Totta kai , hän pystyy ...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on täydellinen rakastaja. Hopeakettu. Haluaa tyydyttää minut ja nauttii orgasmeistani.
niin että miehen nautinnolla ei mitään väliä kunhan sinä sinä .. upea asenne
JOO IHAN ISO MIES ON.
KOOLTAAN SOPIVA MULLE 216/150.
EN TARVII MITÄÄN MUUTA SEKSIIN.
ISO KUN ON SE KAIKISTA PARAS.
Välttämättä ei ole yhtä ja samaa stereotypiaa. Ennen rakastuin vain pitkiin ja vahvoihin miehiin. Nyt on kiinnostus herännyt 180 cm pituiseen, sirorakenteiseen kaveriin, joka on tosi villi ja vapaa petipuuhussa.
Vierailija kirjoitti:
Musta, pitkä ja lihaksikas. Kalu reilusti yli 20cm.
Kikkelin koko mainittu!!
Itsellee sopiva,
Millainen sinun mielestäsi?