Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat lähtevät terveysasemilta ja sairaaloista toisen alan töihin. Hoitoa ei välttämättä enää saa - ainakaan ajoissa. Pelottaako sairastua tällaisena aikana??? Tai tarvitseeko pelätä???

Vierailija
10.08.2022 |

Siis jos sairastuu influenssaan ja sitten joutuu eristyksessä odotteleen apua pitkään. Mahdollinen happivaje tai sepsis havaitaan liian myöhään.... RIP.

No nyt mulla on influenssaa vastaan rokotus ja aion käydä yksityisellä, jos sairastun.

Mutta pelottaako teitä nyt se, että terveys pettää ja tarvitsette apua??
Köyhät ainakin ovat kusessa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita, joille ei voi mitään, ei kannata murehtia.

Ei siinä voi käydä pahemmin, kuin että kuolee, ja sitten asialla ei ole enää itselle väliä.

Vierailija
2/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoito on jo romahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä voi käydä pahemmin, kuin että kuolee, ja sitten asialla ei ole enää itselle väliä.

Kuolemaa pahempiakin asioita on. Voi joutua kitumaan jopa vuosikymmeniä.

Vierailija
4/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi ottaa vastuun omasta terveydestä

Vierailija
5/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoito on jo romahtanut.

Sinä olet rappeutunut

Vierailija
6/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, joten ei tarvitse pelätä.

Ylipainoiset kuolkoot minun puolestani!

Nautin tästä.

Vierailija
7/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kauan kun meillä on hyvät lääkärit, niin ei pelota sairastua.

Vierailija
8/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen, joten ei tarvitse pelätä.

Ylipainoiset kuolkoot minun puolestani!

Nautin tästä.

Tämän naiivimpaa kirjoitusta en ole nähnytkään.

Vierailija
9/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vaan, että minne toisen alan töihin. Kauppaan? Puhelinmyyjäksi? No, sieltä tulee valitusta ihan yhtä lailla. Toimistoalan töihin? Turha kuvitellakaan pääsyä ilman alan tutkintoja ja koulutusta. Näihin töihin on paljon päteviäkin hakijoita.

No voi vaikkapa kouluttautua uudelleen mille tahansa alalle.

Vierailija
10/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimmeko pikakouluttaa sotapakolaisista avustavia lähihoitajia? Olisi hyvä kaikille osapuolille.

Vierailija
11/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vaan, että minne toisen alan töihin. Kauppaan? Puhelinmyyjäksi? No, sieltä tulee valitusta ihan yhtä lailla. Toimistoalan töihin? Turha kuvitellakaan pääsyä ilman alan tutkintoja ja koulutusta. Näihin töihin on paljon päteviäkin hakijoita.

No voi vaikkapa kouluttautua uudelleen mille tahansa alalle.

Se vaatii aikaa ja rahaa. Ei sitä ihan ykskaks tehdä.

Vierailija
12/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani olen päässyt vielä hoitoon suht hyvin ja nopeasti.

Vierailija
13/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei tässä mihinkään hoitajalle tai lääkärille pääse muutenkaan, sama vanha vamma kipuineen pitää vain kestää. 

Vierailija
14/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiravanhukseni poismeno opetti minulle yhden asian: elä hetkessä äläkä murehdi huomista.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö pahanpäivän varalle kannattaisi varautua, mutta jos AP:n maalailema uhkakuva toeutuu, niin sitten toteutuu. Minä pieni nainen en sille minkään voi.

En ajatellut ottaa vieläkään influ tai korona rokotteita, olen ollut 20-vuotta terve ilman niitäkin joten näillä mennään.

Vierailija
15/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural health kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi ottaa vastuun omasta terveydestä

No kerroppa miten tämä tehdään jos sairastuu esim syöpään tai ruhjoutuu autokolarissa?

Vierailija
16/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuolto on todellakin surkeassa jamassa tällä hetkellä. Omasta ja läheisten puolesta ei pelota kun meillä on koko suku täynnä hoitohenkilökuntaa lähihoitajasta kirurgiin, joten voidaan ainakin toisiamme diagnosoida ilman, että täytyy joka asiasta mennä lääkäriasemalle/päivystykseen/terveyskeskukseen. Tietysti sitten eri asia jos tulee akuutti vakava tilanne, joka vaatii hoitoa sairaalassa. Tiedä miten siellä sitten pääsee ajoissa asianmukaiseen hoitoon. Parempi kun ei mieti liikaa.

Vierailija
17/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvinvointialueet = Pahoinvointialueet"!

Lomamatkalla Savossa tapaturma ja soitto pienessä Rautalammin kylässä paikalliseen terveysasemaan, jossa asiakaspalvelu lähempänä töykeää kuin auttavaa!

Seuraava soitto Konnevedelle, jossa sai sentään kohteliaan neuvon ja ohjauksen ajan varauksineen Laukaan päivystykseen!

Matkaa kertyi yht. noin 150 km ja kyyti päälle omakustannuksiin!

Tämä touhu ei kertakaikkiaan toimi enää!

Suuret mainokset "yhdeltä luukulta" on pelkää valhetta, käytännössä ei enää mikään toimi maakunnissakaan.

Vierailija
18/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla sen suurempaa merkitystä sillä minne hoitajat kaikkoavat. Lopputulos on sama: hoitoa ei ole tarjolla.

Vierailija
19/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeistään jokaisen on hyvä kantaa vähän vastuuta omasta terveydestään. Ei hirveästi löydy sympatiaa ihmisille, jotka tukkivat päivystyksen törttöiltyään kännissä jollain sähköpotkulaudalla. 

Mua ei huolestuta, koska olen perusterve ja voin tarvittaessa käydä työterveydessä. 

Vierailija
20/53 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt aloittaja höpise- meidän ihq sannuli avustajajoukkoineen, vatsat täynnä kansalaisten aamupalaa, yhdessä lasse-sedän, rämetin ja nuhanenän kanssa, pitävät näilläkin keinoilla huolen, ettei pian ole jäljellä potilaita joita hoitaa-koti on ihmiselle paras paikka, myös silloin, kun siirrytään ajasta ikuisuuteen. Eli ei hätää vaikka kaikki hoitajat ja lääkärit lähtisivät -ainahan voimme ottaa tilalle multikoulkutettuja sotapakolaisia Uk ra inasta, kuten YLEllä ehdotettiin! Ihanaa,ihanaa,ihanaa!!!! Vihdoinkin maailma pelastuu! #vihreäsiirtymä #depopulaatio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme