Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko 170cm mies lian lyhyt?

Vierailija
09.08.2022 |

Liian lyhyt?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt mihin? Itse olen 162 ja olen liian lyhyt esim. kurottamaan tavaroita kaupan ylähyllyltä.

Vierailija
22/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle naisista on. Kannattaa keskittyä niihin, joille ei ole.

Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja se on ihan ok, eikä siitä kannata loukkaantua. Pituus on vielä sellainen asia, jolle ei voi mitään toisin kuin esimerkiksi ylipaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mikä koulutus jne. Vähän tuntuisi hassulta, että tapaisilisin miestä, joka on lyhyempi kuin alaikäiset lapseni...

Vierailija
24/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva.

N163cm

Vierailija
25/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt jo pari vuotta ihan kuumana yhteen mieheen, joka on ehkä just ja just lippa pystyssä ton mittanen. Ketuttaa, ettei mulla ole mitään mahkuja, jotenkin en vaan näytä unohtavankaan sitä. Pituus on viiminen asia, jota hänessä mietin. Sitä enemmänkin sitä pilkettä silmäkulmassa, hulvattomia juttuja, kivaa pyllyä, miehekästä ääntä... 

Vierailija
26/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian lyhyt.

Mun veli on tuota luokkaa ja vientiä on aina riittänyt, on luonteeltaan hauska ja kohtelias, naiset tykkää.

Vierailija
27/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi liikkua pygmin kanssa

T:173 cm kaunis blondi nainen

Vierailija
28/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lyhyt kuin samaa aiemmin kysyessäsi.

Vierailija
29/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, en tiedä onko tämä jonkinasteinen fetissi, mutta olen 171 cm mies ja samanmittainen nainen olisi haaveena :D

Vierailija
30/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
31/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystypano sujuu parhaiten, kun nainen ja mies ovat suunnilleen samanmittaisia. Tällöin 170 cm miehelle käy hyvin noin 170 cm nainen. Muut asennot sujuvat olkoon pituusero mikä tahansa.

Vierailija
32/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kyllä, kaveriksi tms ei.

Vierailija
33/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista voi huvipuistoon viedä ainakaan, kun ei voi mennä kaikkiin laitteisiin.

Kerrotko muuten sen laitteen lasten huvipuistossa, johon tarvitaan yli 170 cm pituus? Toki liian pitkä sellainen on moniin pienten lasten laitteisiin, eli olet kai pedofiili, jos sellaista kaipaat.

Vierailija
34/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos et erimielisyyden/riitatilanteen tullen heittäydy epävarmaksi omasta pituudestasi ja yllättäen käytä minun pituuttani aseena minua vastaan esim. lytäten sillä naisellisuuteni ja puhuen siitä alentuvasti. T. N, 184 cm

Vierailija
35/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystypano sujuu parhaiten, kun nainen ja mies ovat suunnilleen samanmittaisia. Tällöin 170 cm miehelle käy hyvin noin 170 cm nainen. Muut asennot sujuvat olkoon pituusero mikä tahansa.

Itse asiassa vähän lyhyempi nainen olisi parempi, koska naisten jalat on usein pitemmät ja miehillä selkä pitempi.

Vierailija
36/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos et erimielisyyden/riitatilanteen tullen heittäydy epävarmaksi omasta pituudestasi ja yllättäen käytä minun pituuttani aseena minua vastaan esim. lytäten sillä naisellisuuteni ja puhuen siitä alentuvasti. T. N, 184 cm

Miksi ihminen, jolle sinä voisit tehdä samoin tekisi niin?

Vierailija
37/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi liikkua pygmin kanssa

T:173 cm kaunis blondi nainen

Vaikka olet sitä siis itsekin?

Vierailija
38/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edestäpäin pystyssä sujuu hyvin kun nainen on selkä seinää vasten. Takaapäin pystyssä on parempi, jos nainen on vähän kumarassa ja tukee itseään käsillään seinästä. Ei tarvitse olla kuin keskimittainen (13 cm) niin onnistuu.

Vierailija
39/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun jankkaukses pilaa sun tsäänssit ap

Vierailija
40/55 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen, jolle sinä voisit tehdä samoin tekisi niin?

Peilasin vastauksessani omaa parisuhdehistoriaani ja kokemusta suhteesta minua lyhyempään mieheen, joka toimi näin. Toisen fyysisten ominaisuuksien lyttääminen ei kuulu omaan arsenaaliin millään muotoa, joten en tiedä miksi kukaan toimii näin, mutta arvelisin taustalta löytyvän jonkun asteen epävarmuutta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi