Naiset, onko 170cm mies lian lyhyt?
Kommentit (55)
Osalle naisista on. Kannattaa keskittyä niihin, joille ei ole.
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja se on ihan ok, eikä siitä kannata loukkaantua. Pituus on vielä sellainen asia, jolle ei voi mitään toisin kuin esimerkiksi ylipaino.
Riippuu, mikä koulutus jne. Vähän tuntuisi hassulta, että tapaisilisin miestä, joka on lyhyempi kuin alaikäiset lapseni...
Mä olen käynyt jo pari vuotta ihan kuumana yhteen mieheen, joka on ehkä just ja just lippa pystyssä ton mittanen. Ketuttaa, ettei mulla ole mitään mahkuja, jotenkin en vaan näytä unohtavankaan sitä. Pituus on viiminen asia, jota hänessä mietin. Sitä enemmänkin sitä pilkettä silmäkulmassa, hulvattomia juttuja, kivaa pyllyä, miehekästä ääntä...
Ei ole liian lyhyt.
Mun veli on tuota luokkaa ja vientiä on aina riittänyt, on luonteeltaan hauska ja kohtelias, naiset tykkää.
En kehtaisi liikkua pygmin kanssa
T:173 cm kaunis blondi nainen
Ihan yhtä lyhyt kuin samaa aiemmin kysyessäsi.
OT, en tiedä onko tämä jonkinasteinen fetissi, mutta olen 171 cm mies ja samanmittainen nainen olisi haaveena :D
Pystypano sujuu parhaiten, kun nainen ja mies ovat suunnilleen samanmittaisia. Tällöin 170 cm miehelle käy hyvin noin 170 cm nainen. Muut asennot sujuvat olkoon pituusero mikä tahansa.
Parisuhteeseen kyllä, kaveriksi tms ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista voi huvipuistoon viedä ainakaan, kun ei voi mennä kaikkiin laitteisiin.
Kerrotko muuten sen laitteen lasten huvipuistossa, johon tarvitaan yli 170 cm pituus? Toki liian pitkä sellainen on moniin pienten lasten laitteisiin, eli olet kai pedofiili, jos sellaista kaipaat.
Ei ole, jos et erimielisyyden/riitatilanteen tullen heittäydy epävarmaksi omasta pituudestasi ja yllättäen käytä minun pituuttani aseena minua vastaan esim. lytäten sillä naisellisuuteni ja puhuen siitä alentuvasti. T. N, 184 cm
Vierailija kirjoitti:
Pystypano sujuu parhaiten, kun nainen ja mies ovat suunnilleen samanmittaisia. Tällöin 170 cm miehelle käy hyvin noin 170 cm nainen. Muut asennot sujuvat olkoon pituusero mikä tahansa.
Itse asiassa vähän lyhyempi nainen olisi parempi, koska naisten jalat on usein pitemmät ja miehillä selkä pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos et erimielisyyden/riitatilanteen tullen heittäydy epävarmaksi omasta pituudestasi ja yllättäen käytä minun pituuttani aseena minua vastaan esim. lytäten sillä naisellisuuteni ja puhuen siitä alentuvasti. T. N, 184 cm
Miksi ihminen, jolle sinä voisit tehdä samoin tekisi niin?
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi liikkua pygmin kanssa
T:173 cm kaunis blondi nainen
Vaikka olet sitä siis itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Edestäpäin pystyssä sujuu hyvin kun nainen on selkä seinää vasten. Takaapäin pystyssä on parempi, jos nainen on vähän kumarassa ja tukee itseään käsillään seinästä. Ei tarvitse olla kuin keskimittainen (13 cm) niin onnistuu.
Toi sun jankkaukses pilaa sun tsäänssit ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen, jolle sinä voisit tehdä samoin tekisi niin?
Peilasin vastauksessani omaa parisuhdehistoriaani ja kokemusta suhteesta minua lyhyempään mieheen, joka toimi näin. Toisen fyysisten ominaisuuksien lyttääminen ei kuulu omaan arsenaaliin millään muotoa, joten en tiedä miksi kukaan toimii näin, mutta arvelisin taustalta löytyvän jonkun asteen epävarmuutta..
Liian lyhyt mihin? Itse olen 162 ja olen liian lyhyt esim. kurottamaan tavaroita kaupan ylähyllyltä.