Naiset, onko 170cm mies lian lyhyt?
Kommentit (55)
Kyllä miehen pitää olla vähintään 185cm, ei sitä lyhyemmät miehet naisten kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos et erimielisyyden/riitatilanteen tullen heittäydy epävarmaksi omasta pituudestasi ja yllättäen käytä minun pituuttani aseena minua vastaan esim. lytäten sillä naisellisuuteni ja puhuen siitä alentuvasti. T. N, 184 cm
Pitkän naisen valtti on erottua muista naisista juuri pituutensa avulla. Vielä kun käyttää 10 cm korkoja, on vielä näkyvämpi. Päässä vielä hattu, niin on kuin kuningatar. Näkee isossakin joukossa muiden päiden yli. Lyhyempi mies on ylpeä näyttävästä naisestaan.
Mulle on mutta mitä väliä. Ei kaikkia voi miellyttää eikä tarvitsekaan. En minäkään ole kaikkien miesten makuun.
Riippuu muista ominaisuuksista. Jos ulkonäkö siedettävä ja luonne ok, niin ei ole este.
Ei ole liian lyhyt. Olen ollut ihastunut itsenikin pituiseen mieheen. Lyhyempikin kävisi, jos on muuten ihana. Olen 162cm nainen.
Miesten ja naisten keskipiuuksien ero on sama kuin miehen peniksen pituus keskimäärin, siis 13 cm.
On. Olen tapaillut kahta noin 170 cm miestä, ja heille molemmille oli valtava kolaus että minä olen 178 cm.
Pidän vastedes pituusrajana 185 cm. Onneksi olen nyt kihloissa pitkän miehen kanssa.
Tuollainen 185 cm mies on Suomessa pitkä, mutta Balkanilla pätkä. Dinaarisilla vuorilla, mikä alue jakaantuu useammalle maalle, on nuorten miesten keskipituus 190 cm ja nuorten naisten lähes 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista voi huvipuistoon viedä ainakaan, kun ei voi mennä kaikkiin laitteisiin.
Näinpä. Yli 140 cm ei pääse Possujunaan.
No kyllä mulle on. Mutta mielestäni ei sellaiselle, joka on lyhyempi. Onneksi naisiakin löytyy kaikenpituisia!
T. Nainen 173 cm
Ei ole, mun mies on ehkä 165cm, en edes tiedä tarkkaan. Olen itse 159cm ja hän ei ole juurikaan minua pidempi.
Tollaset kääpiöpariskunnat on kyllä ihania. Takaapäin kun katsoo, niin luulee, että lapset siinä vain leikkivät kotia.