Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ATTENDON pomo, joka tienaa 4,2 miljoonaa pitää omatuntonsa puhtaana

Vierailija
09.08.2022 |

Samalla kuin vanhukset makaa makuuhaavoissaan ja vaipoista pitää säästää, kuten kuulemma jopa tyynyistä, puhumattakaan loppuun revityistä hoitajista. Miten nämä pomot oikeasti voi elää itsensä kanssa, nauttia siitä ökyveneestään ja luksus talostaan.

Ja miks näitä pomoja ei syytetä missään mistään, mutta hoitajille on lynkkausketjuja tälläkin palstalla pilvin pimein.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustenhoito pitää muutenkin uudistaa ja potkia tollaset ylipalkatut työpöytäkeijot helvettiin turhia papereita pyörittämästä.

Vierailija
22/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kirveellä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kelvannut töihin, kun pyysin 15€/h palkkaa. T. 59v Lähihoitaja. 🤣

Vierailija
24/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu kirjoitti:

Palkanmaksutkin on yhtä kusetusta, kaveri töissä kyseisessä firmassa ja lisät maksetaan aina 15 päivä. Nyt ei oltu maksettu kun ne kuulemma maksetaankin vika päivän palkassa, palkanlaskentaan et voi ite ottaa yhteyttä vaan kerrottava pomolle kaikki ja hän ottaa yhteyttä palkanlaskentaan. Tämäkin hyvin hämärä järjestely, koska pomo pystyy täysin viilaamaan linssiin halutessaan työntekijää,koska työntekijä ei itse kuule mitä palkanlaskenta asiasta sanonut. Järjetön koko firma.

Tuohan on kuten L&T, vain pomo yhteydessä palkanlaskentaan.

Vierailija
25/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään Attendoa puolustelematta niin vaipat tulevat yleensä kunnalta/kaupungilta. Jokaiselle on tietty määrä vaippoja vuorokaudessa käytettäväksi ja se määrä ei ole iso. Vanhus voi itse ostaa lisää, jos haluaa useammin vaihdettavan. Muuten olen samaa mieltä Attendosta ja muista vanhustenhoitopaikoista.

Vierailija
26/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tonne pääse pomoksi henkilöt, joilla on jotain omaatuntoa. Laskukoneitahan ne on siellä johdossa.

Vierailija
27/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään Attendoa puolustelematta niin vaipat tulevat yleensä kunnalta/kaupungilta. Jokaiselle on tietty määrä vaippoja vuorokaudessa käytettäväksi ja se määrä ei ole iso. Vanhus voi itse ostaa lisää, jos haluaa useammin vaihdettavan. Muuten olen samaa mieltä Attendosta ja muista vanhustenhoitopaikoista.

Voin kyllä kertoa että vaippamäärän nostamista vastustavat vain omaiset, siis heti kun pitäisi käydä omaisen lompakolla. Kunnalta tuleva vaippojen määrä on tosi pieni. Perintö mielessä, mitään muuta järjellistä syytä ei ole.

Vierailija
28/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjettömän passiivista touhua, ei mitään virikkeitä, vanhusten kanssa ei keskustella eikä ymmärretä yleensäkään vanhusten historiaa tai edes suomalaista tapakulttuuria - miten voisivatkaan, kun suurin osa hoitajista on muunkielisiä ja suomen taito heikkoa. Musiikkia ei soiteta, iso tv on kyllä auki, joku joskus katsoo. Yksinäisinä ja apaattisina istuvat tuijottamassa tyhjiä pöytiä olohuoneessa, ei edes lehtiä tai kirjoja anneta selattaviksi. Oma muistisairas omaiseni pääsee ulos vain kun joku meistä läheisistä vie, kukaan hoivakodissa ei edes kesällä ole vienyt ulos. Hinnat on kyllä tapissa, ja perushoito lienee jollakin tasolla, mutta hoitajien asenne on kyllä täysin alle kaiken tason. Puhelimen räpläämiseen riittää aikaa, tässä hoivakodissa on olohuoneessa tiski, jonka takana hoitajat lymyilevät lähes piilossa vanhuksilta. Harva asukas tuolla puhuu enää mitään, oma äitini kyllä juttelisi paljonkin, jos vain olisi joku, kenen kanssa keskustella. Käymme niin usein kuin voimme, kotona ei enää kaatumisten ja öisten karkailujen jälkeen selvinnyt. Surullista ahneutta vanhusten kustannuksella tuossa firmassa.

Oletteko siis tilanneet omaisellenne lehtiä, mutta niitä ei anneta hänelle? Itse kyllä vien mummolleni aina luettavaa ja aikoinaan vaarille kävin lukemassakin.

Vierailija
29/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla yrittäjillä on jonkuntasoisia narsismin piirteitä kun yksikään heistä ei välitä vaikka ihmiset kärsii kunhän itselle tulee aina vain enemmän ja enemmän euroja

Vierailija
30/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideani on että kun joku tienaa tuhat kertaa normikansalaista enemmän, ja näköjään omasta mielestäänkin ansaitsee ökypalkkansa kun on niin mahtavan hyvä, sille maksaa sitten muiden ihmisten palvelut tuhat kertaa enemmän. Eli kun ökypalkkaihminen tarvitsee vaikka putkimiehen pitsihuvilalleen, lasku kerrotaan tonnilla vähintään. Tai sitten voi monilahjakkaana itse säheltää ne putkimiehen hommatkin. Tai olla ilman toimivia putkia.

Ravintolalasku kerrotaan tonnilla, kampaajalla käynti kerrotaan tonnilla, hammaslääkärilasku kerrotaan tonnilla.

Vierailija
31/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideani on että kun joku tienaa tuhat kertaa normikansalaista enemmän, ja näköjään omasta mielestäänkin ansaitsee ökypalkkansa kun on niin mahtavan hyvä, sille maksaa sitten muiden ihmisten palvelut tuhat kertaa enemmän. Eli kun ökypalkkaihminen tarvitsee vaikka putkimiehen pitsihuvilalleen, lasku kerrotaan tonnilla vähintään. Tai sitten voi monilahjakkaana itse säheltää ne putkimiehen hommatkin. Tai olla ilman toimivia putkia.

Ravintolalasku kerrotaan tonnilla, kampaajalla käynti kerrotaan tonnilla, hammaslääkärilasku kerrotaan tonnilla.

Koska kuulemma varallisuus "tihkuu" alaspäin ja hyödyttää koko yhteiskuntaa - tämähän vain tehostaisi tätä tihkumista! Oikeisto-oppien mukaan näin on. Eli jos olet oikeistolainen olet samaa mieltä, ja jos olet demari olet samaa mieltä myös! Win-win.

Vierailija
32/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä kertoa että vaippamäärän nostamista vastustavat vain omaiset, siis heti kun pitäisi käydä omaisen lompakolla. Kunnalta tuleva vaippojen määrä on tosi pieni. Perintö mielessä, mitään muuta järjellistä syytä ei ole.

Eli siis vanhusten vaipoista pitää tinkiä, mutta puljun pomolle on  varaa maksaa tollasta törkypalkkaa?? Hienoo hei.

Vierailija
33/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendon ns. " hoivapaikat" ovat niitä pahimpia. Pelkkää voitontavoittelua. Ankea ilmapiiri, liian vähän hoitohenkilöstöä, yleensä ulkomaalaisia, jotka eivät tiedä oikeuksiansa. Ei virikkeitä, ei ulkoilua. Ruoka halvinta mahdollista. Kun omaiset käyvät, esitetään, että kaikki on hyvin. Surkeita, surullisia paikkoja vanhuksille.

Vierailija
34/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä kelvannut töihin, kun pyysin 15€/h palkkaa. T. 59v Lähihoitaja. 🤣

Attendolla satoja työpaikkoja jatkuvasti avoinna. Tänään viimeksi katsoin. Minäkin hakenut, 58v lähihoitajana. En koskaan ole saanut kutsua edes haastatteluun. Eivät taida uskaltaa palkata vanhempia hoitajia, jotka osaavat työnsä, sekä tuntevat oikeutensa. 😉

Vierailija
35/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä suomaalainen ei osaa lukea , oy kuuluu tuottaa omistajille voittoa , valtio jopa kieltää yritystoiminnan joka tuottaa tappiota .

Lopettakaa toi uskontonne , elämä on toisten xusettamista.

Vierailija
36/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa köyhä ja tee meille rahaa

Vierailija
37/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa köyhät

Ei me rikkaat jakseta kuunnella teidän sössötystänne, lukekaa pelkouutisiamme ja pitäkää turpanne kiinni.

Vierailija
38/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis vanhusten vaipoista pitää tinkiä, mutta puljun pomolle on  varaa maksaa tollasta törkypalkkaa?? Hienoo hei.

Ihan samalla tavalla vaipoista tingitään kunnallisella puolella. Hoitokodin tehtävä ei ole ostaa vaippoja hoidettaville.

Vierailija
39/60 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen poikkitieteellisesti lahjakas ja tienaa tekemällä päiväkauppaa osakemarkkinoilla hävyttömän moninkertaisesti sen mitä palkansaajat voivat edes uneksia tienaavansa. 

Oppimiskäyrä oli jyrkkä, mutta vaiva kannatti nähdä.

Vierailija
40/60 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen poikkitieteellisesti lahjakas ja tienaa tekemällä päiväkauppaa osakemarkkinoilla hävyttömän moninkertaisesti sen mitä palkansaajat voivat edes uneksia tienaavansa. 

Oppimiskäyrä oli jyrkkä, mutta vaiva kannatti nähdä.

Sun kirjoitustaidot antaa ihan toisenlaisen kuvan poikkitieteellisestä lahjakkuudesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme