Millainen työpaikka Attendo on?
Sain juuri vakipaikan ja mietin lähdenkö heti sitten koeajalla pois. Olen kuullut, että kiusaamista paljon ja työntekijät jämäskeidaa, eivätkä muualta töitä saisi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Attendolla on hyvin huono imago. Ei ole helposti korjattavissa. Ei kuulu kuin negatiivista julkisuuteen.
Imago perustuu varmaan johonkin?
Yritys tekee voittoa suomalaisten verorahoilla ja vie rahat ulkomaille, riistää Suomessa hoitajia maksamalla huonoa palkkaa.
Kun ei suomalaiset halua sinne töihin, haalii ulkomailta puolikielisiä, joita niinikään riistää, pakottaa kaikki - sairaanhoitajatkin! - lähihoitajakouluun, nostaa oppisopimuskorvaukset, eikä kannusta pätevöitymään Suomessa.
Jos nyt vaikka noita lähtisivät ensin korjaamaan, niin imago voisi pikku hiljaa ehkä parantua. Mainoksilla tai imagokampanjalla se ei kohene.
Attendolla mukaviakin yksiköitä. Jos hyvä esimies ja kivat työkaverit. Oon siis keikkaillut Attendolla. Paljon enemmän negatiivista olen kuullut Esperistä ja Validiasta. Näissä en itse ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Attendolla mukaviakin yksiköitä. Jos hyvä esimies ja kivat työkaverit. Oon siis keikkaillut Attendolla. Paljon enemmän negatiivista olen kuullut Esperistä ja Validiasta. Näissä en itse ole ollut.
Samaa mieltä. Attendo ei ole huonoista huonoin, mutta on viiden huonoimman sarjassa. Palkat siellä on edelleen tosi huonot, mikä ei keikkalaiselle ehkä näyttäydy.
Toiminta on johtamisen näkökulmasta heikkoa. Ainakin Kouvolan alueella taitaa olla hyvin kokematon johtaja joka hoitaa ruokahuoltoa.
Laittaa ulos ja vaihtaa huonompaan henkilöstöön eli näkisin, että osaamistaso on hukassa.
Tulee tunne,että osaamisella, koulutuksella ei väliä kunhan on jokin piika. Ruoan taso ja määrä ja laatu myös aika laimeaa sekä värejä ei ole harmaata massaa. Turvallisuus allergiat jne. erityisruokavaliot.
Erityisosaamista ei lainkaan, tietoa tai ruoan ravitsemuksesta suosituksista.
Osin lämmitettävää ruokaa, jota kuskataan paikasta toiseen ja tehdään usealle päivälle ja lämmitetään.
Palvelumaksut ja hoitomaksut kalliita ja luulisi vanhusten saavan kunnon ruokaa ja hyvää laatua. Mutta ei näin ole.
Valvontaa ja miksi ei valita tehtäviin osaajia eikä vain kaikenlaisia kuljeksijoita. Johtamisen heikkous ja osaamattomuus tuntuu vaivaavan pahasti.
"mutta palkka oli huono, jopa satoja euroja kk:ssa eroa julkisen puolen palkkoihin."
Aivan järkyttävän huono. Tuhansia euroja menettää vuodessa. Lomat on lyhyemmät Sunnuntaisin tehdään ehkä lyhyempää päivää jne.