Kerro ongelmasi niin yritän ratkaista sen
Elikkäs yritän ratkaista ongelmasi. Kerro mikä on ongelmasi niin yritän antaa neuvoja
Kommentit (19)
Kaipaan seurustelukumppania, mutta olen ruma, köyhä ja tyhmä mies.
Olen työtön ja kärsin työuupumuksesta, koka on perua edellisestä työstä. Se vain ei parane millään ja estää uuden työn saamisen. Lääkärissä kyllä käyty. Miten saada uusi työ kun kukaan ei palkkaa valmiiksi uupunutta?
Vierailija kirjoitti:
Etsi kaltaisesi nainen. Turha haaveilla mistään instabeibeistä. Kannattaa lopettaa sellaisten seuraaminenkin niin olet jo pykälän verran fiksumpi mies. Instabeibet vääristävät todellisuutta ja naisihannetta.
Oletko ajatellut esim deittisovellus Valoa?
Imusolmukesyöpä, 1, 5 vuotta annettiin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja kärsin työuupumuksesta, koka on perua edellisestä työstä. Se vain ei parane millään ja estää uuden työn saamisen. Lääkärissä kyllä käyty. Miten saada uusi työ kun kukaan ei palkkaa valmiiksi uupunutta?
Uupumukseen on syy. Etsi kunnon lääkäri, tarkista vitamiini- ja rautatasosi. Esim ferritiini pitäisi olla lähemmäs 100 että voi hyvin. Älä usko tk-lääkärien kaikki viitteissä, kaikki hyvin vaan googleta ja selvitä mitä asiantuntijat sanovat mistäkin vitamiinin yms muiden aineiden oikeista tasoista.
Lisäksi mars terapiaan keskustelemaan. Oletko liian vaativa itseäsi kohtaan? Se vie mehut ja ei parane työpaikkaa vaihtamalla
Tsemppiä toipumiseen! Anna itsellesi aikaa hoitaa itseäsi. Oma terveys on maailman tärkein asia!
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaudu.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt ja ruma.
On lyhyitä ja ei-niin-viehättäviä naisiakin joilla on sydän kultaa!
Keskity omiin positiivisiin puoliisi! Älä häpeile itseäsi, sinussa on varmasti ihania puolia.
Muista että mukavasta ihmisestä tulee muiden silmissä aina paremman näköinen kuin mulkusta! Moni komea mies muuttuu susirumaksi, kun paska luonne paljastuu
Työni on tosi epämielekästä eikä vastaa sitä, mitä hakiessa annettiin ymmärtää.
Se, että en pääse käyttämään osaamistani, ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Imusolmukesyöpä, 1, 5 vuotta annettiin aikaa.
Ensinnäkin, olen pahoillani!
Tätä asiaa ei voi ehkä ratkaista niin, että lopputulos muuttuisi. Mutta itse ehkä kokeilisin kaikkea mahdollisia hoitoja.
Itse läheisen syövälle menettäneenä sanoisin, että juttele läheistesi kanssa mahdollisimman avoimesti kaikista tunteista yms. Myös negatiivisista ja siitä, että mitä toivot heidän tekevän jos kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt ja ruma.
Oletko kasvanut "häkissä", jonka ovi oli lukossa ja sinulle uskoteltiin, että lyhyt joutuu olemaan häkissä koko elämänsä.
Avaa häkin ovi ja lähde liikkeelle. Varmasti löydät elämää. Ovathan jalkasi maassa.
Miten saisin lähes 30 -vuotiaan lapsen käyttäytymään kuin aikuinen = peseytymään, siivoamaan jälkensä, siivoamaan huoneensa, osallistumaan ruokakuluihin? Lopettamaan piereskeleminen yhteisissä tiloissa, missä muut esim. syövät. Toisin sanoen ottamaan muut huomioon?
Mieheni on pahasti alkoholisoitunut ketjupolttaja. Tähän asti taloudellisesti olemme pärjänneet, koska tienaan yli keskitulojen verran. Nyt kuitenkin kaiken kallistuessa tupakan ja viinan hintakin ovat nousseet, ja samalla mies kuluttaa niitä enemmän.
Millä saan hänet lopettamaan edes sen tupakanpolton, sillä säästyisi jo 300-400€/kk, jolla pystyisi maksamaan esimerkiksi kohonneet sähkölaskut.
Hei! Minun ongelma on saamaton ja vätyksenoloinen mies. Hän ei osaa soveltaa asioita kauemmas kuin räkä hänen nenästään rinnalle tippuu, miten saisin hänet vähän aikaansaavammaksi ja auttavaisemmaksi?
Vidutuksen kohde on aviomies, miten saisin hänet savustettua ulos mahdollisimman hienosti kierien?
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin lähes 30 -vuotiaan lapsen käyttäytymään kuin aikuinen = peseytymään, siivoamaan jälkensä, siivoamaan huoneensa, osallistumaan ruokakuluihin? Lopettamaan piereskeleminen yhteisissä tiloissa, missä muut esim. syövät. Toisin sanoen ottamaan muut huomioon?
Heitä se ulos? Oppiihan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Työni on tosi epämielekästä eikä vastaa sitä, mitä hakiessa annettiin ymmärtää.
Se, että en pääse käyttämään osaamistani, ahdistaa.
Irtisanoudu työstäsi
Ensin henkisesti eli teet vaan minimin, jos jaksat, muun ajan etsit uutta työtä. Sitten kun uusi työ löytyy irtisanoudu myös oikeasti. Laita rahaa myös mahdollisimman paljon säästöön, niin olet vapaampi lopettamaan työn.