Anaalipano kommellukset
Mä kerron oman kokemukseni. Panin erästä naista peppuun tulin ja kun vedin kyrpäni pois pepusta tuli sieltä kakkapökäle suoraan syliini. Siihen loppui mun peppupanot.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt anaalista juuri sen hajun vuoksi, mutta vaimon mieliksi sitä joskus harrastetaan. Nyt viimeisen vuoden aikana olen huomannut tottuneeni siihen. En tykännyt myöskään antaa naisille suuseksiä, mutta nykyään nautin siitäkin. Seksi on iloinen asia ja mikä sen parempaa kun näkee miten oma rakas nauttii. Asioita voi aina yrittää opetella, jos ei opettele, jää paljosta paitsi.
Unohtui kirjottaa se sattumus. Ensimmäisellä kerralla yökkäilin melko paljon, mutta jostain syystä erektio pysyi yllä. Melko ristiriitainen olohan siinä oli.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Kyllä puolisoni käy kakalla ja pesulla, jos on anaaliyhdyntä suunnitelmissa. Ei sieltä pökälettä ole tarttunut mukaan, mutta kyllä kortsu, sormet ja lelut on sotkeutuneet. Ei siinä ole minusta mitään ällöttävää eikä kommellusta, ihan normaalia ja lähtee pesemällä.
Käsittämätöntä, että jotain ei paskaantuminen häiritse yhtään.
Alistavaananaaliin kuuluu myös paskan levittäminen toisen keholle. Kultainen suihku tarkoittaa sitten sitä esterin perseen etupuolelta tulevaa virtaa, jossa mies voi pestä paskaiset kätensä. Leikki lopetetaan siihen kun mies tarjoilee naiselleen kaaressa suihkun suoraa tissien väliin, josta se sitten valuu hedelmöitysalueelle. Sen jälkeen desinfioidaan sekä sänky että makkari keitetyllä kusella, joka laitetaan suihkupulloon toimenpidettä varten.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt anaalista juuri sen hajun vuoksi, mutta vaimon mieliksi sitä joskus harrastetaan. Nyt viimeisen vuoden aikana olen huomannut tottuneeni siihen. En tykännyt myöskään antaa naisille suuseksiä, mutta nykyään nautin siitäkin. Seksi on iloinen asia ja mikä sen parempaa kun näkee miten oma rakas nauttii. Asioita voi aina yrittää opetella, jos ei opettele, jää paljosta paitsi.
Oletko kokeillut krapulapäivän anaalia, siinä sitä vasta on iloinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut krapulapäivän anaalia, siinä sitä vasta on iloinen asia.
Nautin alkoholia todella harvoin, joten tämä lysti on jäänyt kokeilematta. Pistetään muistiin jos sattuu maistumaan.
Anaalin jälkeen makkari muistutti 3v lasten paskaleikin jälkiä. Tavaraa sai pyyhkiä katosta, seinistä ja ikkunaankin oli lävähtänyt iso jööti. Mutta kyllä oli hauskaa.
Kerran kävi sillai hassusti että kesken seksin työnsin munan vaimon peppuun ja se tykkäsi siitä ihan älyttömästi. Nyt se haluaa peppuun pari kertaa kuussa!!! Eikö ollutkin hauskaa???
Jätti fartti! Saamari hyvä ettei heppi menny sijoiltaa! Piti ihan räjähdyksen jälkeen, kun savu oli hälvennyt kattoo et kaikki on tallella! Saamari kun olisin tiennyt niin kypärän olisin laittanut päähän...
Vierailija kirjoitti:
Jätti fartti! Saamari hyvä ettei heppi menny sijoiltaa! Piti ihan räjähdyksen jälkeen, kun savu oli hälvennyt kattoo et kaikki on tallella! Saamari kun olisin tiennyt niin kypärän olisin laittanut päähän...
No taisit itse pumpata ilman kumppanisi hanuriin ensin. Noin käy jos vetää kullin kokonaan ulos ja sitten takas sisään, joskus myös pillupieruja tulee samasta syystä.
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No taisit itse pumpata ilman kumppanisi hanuriin ensin. Noin käy jos vetää kullin kokonaan ulos ja sitten takas sisään, joskus myös pillupieruja tulee samasta syystä.
Juuri niin. Kunnon pumppauksella saa aikaan melkoiset pörinät. Turhaan tytöt niitä kuitenkin ujostelee. Hajusta erottaa soundin lähteen.