Puiset leikkuu laudat! Voiko laittaa astianpesukoneen,
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus alkaa lähennellä uusavuttomuuden huippua.
Kunhan nyt kysyin, ihan mielenkiinnosta. Vastauksia tullut erilaisia. On tää niin hauska palsta. Teit niin tai näin, aina teet väärin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä liota tai laita koneeseen, koska puu turpoaa huonoksi. Sama koskee kaikkia puisia välineitä.
Pese astianpesuaineella ja kuumalla vedellä. Laita tämän jälkeen kuivumaan kuivauskaappiin tai pystyyn, ettei jää vesi seisomaan.Aiotteko käyttää noita 50 vuotta? Itse laitan puiset lastat ja leikkuulaudan aina astianpesukoneeseen. Siellä eivät likoa astiat eivätkä leikkuulaudat. Turpoamistakaan ei ole tullut yhteenkään puiseen leikkuulautaan. 65 asteessa astianpesukoneessa olen vuosia pessyt leikkuulaudat. Muovisia tai muita ei taloudessani ole eikä tule olemaan.
En kyllä laittaisi, ties mitä astianpesuaine jäämiä jää siihen puuhun. Puu kuitenkin imee jonkin verran. Mutta jokainen tekee omat valintansa. En ole kokenut vaikeana tiskata muutamia puisia välineitä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä liota tai laita koneeseen, koska puu turpoaa huonoksi. Sama koskee kaikkia puisia välineitä.
Pese astianpesuaineella ja kuumalla vedellä. Laita tämän jälkeen kuivumaan kuivauskaappiin tai pystyyn, ettei jää vesi seisomaan.Aiotteko käyttää noita 50 vuotta? Itse laitan puiset lastat ja leikkuulaudan aina astianpesukoneeseen. Siellä eivät likoa astiat eivätkä leikkuulaudat. Turpoamistakaan ei ole tullut yhteenkään puiseen leikkuulautaan. 65 asteessa astianpesukoneessa olen vuosia pessyt leikkuulaudat. Muovisia tai muita ei taloudessani ole eikä tule olemaan.
Ei vain mene karheaksi ja halkea, vaan se puu imee syövyttävää pesuainetta. Ne jäämät imeytyy sitten siitä puusta ruokiin. Ei tee hyvää sisuskaluille. Ilmankos on suolistosairaudet lisääntyneet...
Yhdys sana virheet sinne voi ainakin laittaa.