Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rohkeutta ottaa tarjottu ylennys vastaan?

Vierailija
08.08.2022 |

Olen jo lähes 5- kymppinen nainen, teollisuuden piirissä. Nyt tarjottu uusia tehtäviä, hyvin miesvaltainen ala eikä minulla mitään teknistä koulutusta... useamman vuoden kokemus alalta mutta silti itse epäilen itseäni... Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat sen etkä ajattele

Vierailija
2/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ottaisin. Onnea ja hyvää jatkoa! Kun Onni koputtaa ovelle avaa se👍🏻

Kuulostaa ehkä kököltä kliseeltä, mutta rohkeus löytyy itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä pysty siihen, mieti onko stressi liikaa :)

Vierailija
4/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herra antaa viran, antaa hän järjenkin, sanotaan. Mutta oikeasti, ei sun tarvii osata kaikkea heti, tuossakaan. Otat, katsot miten käy, teet parhaasi ja hyvä siitä tulee.

Vierailija
5/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko itseesi. Ei sulle sitä tarjottaisi, jos et siihen pystyisi. Olet vanha suomalainen nainen, joka pystyy ihan siihen mihin itse uskoo ja haluaa. Tottakai otat sen työn vastaan.

Vierailija
6/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti, kuinka paljon harmittaa, kun sinua kyvyttömämpi mies sitten sanoo kyllä, ja alkaa pomottaa.

Vierailija
7/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko itseesi. Ei sulle sitä tarjottaisi, jos et siihen pystyisi. Olet vanha suomalainen nainen, joka pystyy ihan siihen mihin itse uskoo ja haluaa. Tottakai otat sen työn vastaan.

Muuten samaa mieltä, mutta eihän 50-vuotias ole mikään vanha. Yli 15 vuotta vielä työelämää jäljellä. Keski-ikäinen :)

Vierailija
8/8 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat palkankorotuksen niin totta kai. Itse olen 30v nainen, teknologia-alalla. Ylennyksiä sadellut tiuhaan tahtiin viime vuosina, ja jos olisin antanut tietyn taidon / osa-alueen tietämyksen puutteen haitata itseäni, en olisi ottanut yhtäkään niistä ylennyksistä vastaan. Kivinen on tie, mutta kaduttaisi jos en sitä kulkisi. Katso vaan että saat tuntuvan tai riittävän korotuksen, niin ne miehetkin saisi.