Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet kieltäytynyt työpaikasta, ylennyksestä tai palkankorotuksesta

Vierailija
08.08.2022 |

koska olisi pitänyt tehdä vastapalvelus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko?

Vierailija
2/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan tilaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vastapalvelus? Töitä vai?

Vierailija
4/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt, koska selvisi, että projektipäällikkönä työmäärä olisi kasvanut, osaamista olisi vaadittu enemmän ja palkka olisi pudonnut.

Vierailija
5/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt antaa persettä pomolle?

t: valkoinen heteromies

Vierailija
6/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, aikoinaan minut valittiin heti haastattelussa naapurikunnan asuntosihteeriksi, oli siihen aikaan isopalkkaisten homma. En ottanut virkaa vastaan, olisi pitänyt muuttaa ao. kuntaan. Kävi tuuri, viran vastaan ottanut joutui vuoden jälkeen pilipalihommiin kun po. virka lakkautettiin.

Vierailija
7/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt antaa persettä pomolle?

t: valkoinen heteromies

Mistä teitä nyrkkikyllikin turjakkeita riittää. Sinunkaan ei kukaan huoli, ei edes vainaja, lähtee karkuun, jos yrität panna.

Säälittää noin tyhmät ja ällöttävät ihmiset, olen sitä mieltä, että kaikki sinunkaltaisesi pitäisi valtion toimesta otsanapittaa.

Vierailija
8/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vastapalvelus? Ihan omilla ansioilla olen ylennyt ja saanut palkankorotuksia. Kaikkia tarjottuja työtehtäviä en ole ottanut vastaan koska en halua vaihtaa työpaikkaa. 

Vierailija
9/9 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt eräästä assistentin pestistä, koska työhaastattelu oli niin kertakaikkisen kummallinen. Jäi sellainen tosi outo fiilis työnantajasta, mitä en siinä kohtaa osannut oikeastaan mitenkään sanoittaa. Haastattelun alku mm. myöhästyi varmaan pari tuntia, koska työnantajaehdokas, yli viisikymppinen mies, halusi ensin laittaa minulle lounasta. Olin aika nuori tyttö silloin, eikä minuun käyty käsiksi tai vihjailtu mitään, mutta tuli tunne, että jossain kohtaa niin saattaisi käydä. Jälkikäteen sainkin tietää, että ko. työnantaja oli varsinainen huijari, joka oli kusettanut mm. kunnalta tonnitolkulla saada valheellisin perustein ja jossain vaiheessa vain katosi kuin pieru saharaan. Jälkeen jäi tietysti hirveä jono velkojia. Siinä kohtaa kyllä kiitin luojaani, että olin uskonut vaistoani.