Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon ruokariippuvuudesta? Painan 100kg, ikää melkein 40v.

Vierailija
08.08.2022 |

Aikaisempi aloitus poistettiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ihmekeinoahan ei valitettavasti ole. Omia valintoja. Minäkin olen reilusti ylipainoinen. Valitsin nyt lopettaa viinin tissuttelun kokonaan, koska silloin ja sen jälkeen menee syömiset,unet ja liikuntakin sekaisin eikä alkoholi muutenkaan varsinaisesti kaunista kenenkään naamaa muutenkaan. Toinen sydenkuoppani oli liian iso annoskoko, hyväksyin sen tosiasian, että laihtuakseni sitä on pienennettävä. Sipsit, pizzat ja suklaat on jätettävä käytännössä pois tai aivan minimiin. Sinulla saattaa olla erilaiset ongelmakohdat, mutta omat valinnat ja niistä vastuun ottaminen pätee laihtumiseen siinä missä muuhunkin elämässä.

Siis nimenomaan ihmekeinohan on nykyään olemassa, ja se on nimeltään Ozempic/Saxenda. Tietty ihan kaikille nekään ei toimi.

Olisiko minulle parempi se Mysimba? Syön iltaisin himoon,sokerin tai suolan, vaikka vatsa olisikin täynnä. Ap

No sitähän me ei voida tietää, jos et ole kokeillut. Käsittääkseni nämä uudet lääkkeet ovat yleisesti tehokkaampia ja vievät juurikin ylimääräiset syömishimot ja tuovat kylläisyyden tunteen.

Olen kuullut vain huonoja kokemuksia Ozempicista. Ap

Vierailija
22/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ylipaino enää haittaa kun olet jo muutenkin ikäloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me ollaan ruokariippuvaisia. Ilman ruokaa kuolee pois.

Tätähän ylipainoiset käyttävät tekosyynä. Että kun alkoholin voi jättää kokonaan ja lopettaminen on siksi helpompaa, mutta ruokaa on jokaisen pakko syödä.

Mutta herkut ja maun vuoksi houkuttavat "hyvän mielen ruoat" voi lopettaa kokonaan. Ruoan voi ajatella ihan vain ravintona, polttoaineena. Ravitsevaa perusruokaa ilman ylimääräistä rasvaa, kermaa, juustoa tai mausteita. Pian suu unohtaa, miltä herkut maistuvat, eikä mielihaluja enää tule.

Vierailija
24/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ihmekeinoahan ei valitettavasti ole. Omia valintoja. Minäkin olen reilusti ylipainoinen. Valitsin nyt lopettaa viinin tissuttelun kokonaan, koska silloin ja sen jälkeen menee syömiset,unet ja liikuntakin sekaisin eikä alkoholi muutenkaan varsinaisesti kaunista kenenkään naamaa muutenkaan. Toinen sydenkuoppani oli liian iso annoskoko, hyväksyin sen tosiasian, että laihtuakseni sitä on pienennettävä. Sipsit, pizzat ja suklaat on jätettävä käytännössä pois tai aivan minimiin. Sinulla saattaa olla erilaiset ongelmakohdat, mutta omat valinnat ja niistä vastuun ottaminen pätee laihtumiseen siinä missä muuhunkin elämässä.

Siis nimenomaan ihmekeinohan on nykyään olemassa, ja se on nimeltään Ozempic/Saxenda. Tietty ihan kaikille nekään ei toimi.

Olisiko minulle parempi se Mysimba? Syön iltaisin himoon,sokerin tai suolan, vaikka vatsa olisikin täynnä. Ap

No sitähän me ei voida tietää, jos et ole kokeillut. Käsittääkseni nämä uudet lääkkeet ovat yleisesti tehokkaampia ja vievät juurikin ylimääräiset syömishimot ja tuovat kylläisyyden tunteen.

Olen kuullut vain huonoja kokemuksia Ozempicista. Ap

Vuodessa -42 kg ja nyt normaalipainossa. Pääsin irti nimenomaan tuosta järjettömästä iltaherkuttelusta. Pystyin lääkkeen tuella muuttamaan myös annoskoot, ruokailurytmin ja terveellistämään syömiseni. Tässä siis ainakin 1 hyvä kokemus. Oma motivaatio pysyviin muutoksiin täytyy olla vahva. Lääkkeen käyttö vanhat tavat pitämällä ei tuota tulosta.

Vierailija
25/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsa on täysi ja syöt vielä lisää ruuanhimoon, niin suosittelen maalarinteippiä/jeesusteippiä suun päälle.

Vierailija
26/26 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vatsa on täysi ja syöt vielä lisää ruuanhimoon, niin suosittelen maalarinteippiä/jeesusteippiä suun päälle.

Tänään meni normi ruuan lisäksi 150g chilipähkinää ja 200g suklaalevy.

Päätin, etten juo tänä vuonna, mutta pitihän se jostain hyvä olo saada. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan