Mitkä asiat eivät kiinnosta sinua pätkääkään?
Eläinten anatomia, biologia yleensäkkin. Kirurgia, ja taide.
Mm. nuo.
Kommentit (120)
Remontointi. En ihan ymmärrä miksi se pitäisi tehdä itse ja ikäänkuin syntymäoppineena?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakarat
Urheilu (ei tarkoita sitä, etten liiku. En vain ole pätkän vertaa kiinnostunut URHEILUSTA. En käsitä miksi sitä seurataan ja miksi se on monille niin valtavan suuri asia.)
Liian vakava pohdiskelu. Musta huumori toimii parhaiten. Jaksan todella vakavaa aihetta ehkä 10 minuuttia, mutta sitten haluan vaihtaa aihetta kevyempään.
On niitä muitakin, mutten nyt muista kaikkea.
Enkä ole mikään pelleilijätyyppi, vaan kuormitun liikaa sellaisesta synkästä puheesta. En jaksa kaivautua vanhoihin traumoihin ja itkeä niitä. En koe sen auttavan minua. Inhoan avautua ammattilaisille, varsinkin kasvotusten. Minulla on oma tapani käsitellä asioita.
Lisäksi ei kiinnosta pätkän vertaa jauhaa sairauksista, kuten joku muukin huonolla suomen kieliopilla mainitsi. En jaksa jatkuvasti "tukea" jotakuta jossain, joko hänen omassa tai läheisen sairaudessa. Kuormitun kamalasti sellaisesta jatkuvasta vatvomisesta. Yksi henkilö otti kamalan usein puheeksi läheisensä sairauden, muttei saanut minulta toivomaansa reaktiota, koska väsyin siihen jatkuvaan vatvomiseen. Sitten hän lopetti, ainakin suurelta osin. Nyt tuntuu, että se oli vain hänen tapaansa hakea huomiota, niin rumalta kuin kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakarat
Urheilu (ei tarkoita sitä, etten liiku. En vain ole pätkän vertaa kiinnostunut URHEILUSTA. En käsitä miksi sitä seurataan ja miksi se on monille niin valtavan suuri asia.)
Liian vakava pohdiskelu. Musta huumori toimii parhaiten. Jaksan todella vakavaa aihetta ehkä 10 minuuttia, mutta sitten haluan vaihtaa aihetta kevyempään.
On niitä muitakin, mutten nyt muista kaikkea.
Enkä ole mikään pelleilijätyyppi, vaan kuormitun liikaa sellaisesta synkästä puheesta. En jaksa kaivautua vanhoihin traumoihin ja itkeä niitä. En koe sen auttavan minua. Inhoan avautua ammattilaisille, varsinkin kasvotusten. Minulla on oma tapani käsitellä asioita.
Lisäksi ei kiinnosta pätkän vertaa jauhaa sairauksista, kuten joku muukin huonolla suomen kieliopilla mainitsi. En jaksa jatkuvasti "tukea" jot
Tapansa
Autot, jalkapallo ja puutarhanhoito.
Rakastan kirjoja ja lukemista, mutta rakkausromaanit eivät kiinnosta pätkääkään.
Taru sormusten herrasta, Star Trek ja mitä näitä on
Urheilun seuraaminen, julkkikset
Lentopallo, pesäpallo, jääpallo, sähly. No ei kyllä oikeestaan juuri enempää jääkiekko eikä jalkapallokaan, tai koripallo.
Muiden työvuorot. Miksi minun pitäisi tietää mihin aikaan joku muu tulee tai lähtee töistä...?
Mua kiinnostaa nykyään vain luonnossa oleskelu ja perheen kanssa hengailu. Mikään muu ei enää kiinnosta. Kaikista vähiten kiinnostaa ostaa tavaraa, uusia puhelimia ja kalliita vaatteita, matkoja. Eikä kiinnosta ihmiset, jotka näitä harrastavat.
Sellainen taivastelu ja päivittely. Voi hyvänen aika, ai kauhee jne.
Urheilu, pop-kulttuuri, julkkisten edesottamukset
Pelit, leikkiminen, tietotekniikka, muukin tekniikka, askartelu.
Ns. huippu-urheilijat. Joku viurusilmäinen ravanperäkin saisi minun puolestani lentää autoineen metsään ja muuttua tulipalloksi.
Vierailija kirjoitti:
Muiden työvuorot. Miksi minun pitäisi tietää mihin aikaan joku muu tulee tai lähtee töistä...?
Tarkoitatko työvuorolistaa? Tuohan on tarpeellista tietoa.
En missään nimessä katsoisi urheilua telkkarista. Miksi toisten kilpailu kiinostaisi ?
Juorut. Joku on kuullut, että joku olisi sanonut tai tehnyt jotain, mitä kauhistellaan ja mehustellaan.
Ihan sama. Mitä väliä? Ei ole niin ihmeellistä. Ihmiset sanovat ja tekevät kaikenlaista. Ei kiinnosta.
Olis helpompi listata asiat mitkä kiinnostaa. Välillä kylläkin tuntuu ettei kinnosta mikään.