Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat eivät kiinnosta sinua pätkääkään?

Vierailija
08.08.2022 |

Eläinten anatomia, biologia yleensäkkin. Kirurgia, ja taide.

Mm. nuo.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis helpompi listata asiat mitkä kiinnostaa. Välillä kylläkin tuntuu ettei kinnosta mikään.

Vierailija
102/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontointi. En ihan ymmärrä miksi se pitäisi tehdä itse ja ikäänkuin syntymäoppineena?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakarat

Urheilu (ei tarkoita sitä, etten liiku. En vain ole pätkän vertaa kiinnostunut URHEILUSTA. En käsitä miksi sitä seurataan ja miksi se on monille niin valtavan suuri asia.)

Liian vakava pohdiskelu. Musta huumori toimii parhaiten. Jaksan todella vakavaa aihetta ehkä 10 minuuttia, mutta sitten haluan vaihtaa aihetta kevyempään.

On niitä muitakin, mutten nyt muista kaikkea.

Enkä ole mikään pelleilijätyyppi, vaan kuormitun liikaa sellaisesta synkästä puheesta. En jaksa kaivautua vanhoihin traumoihin ja itkeä niitä. En koe sen auttavan minua. Inhoan avautua ammattilaisille, varsinkin kasvotusten. Minulla on oma tapani käsitellä asioita.

Lisäksi ei kiinnosta pätkän vertaa jauhaa sairauksista, kuten joku muukin huonolla suomen kieliopilla mainitsi. En jaksa jatkuvasti "tukea" jotakuta jossain, joko hänen omassa tai läheisen sairaudessa. Kuormitun kamalasti sellaisesta jatkuvasta vatvomisesta. Yksi henkilö otti kamalan usein puheeksi läheisensä sairauden, muttei saanut minulta toivomaansa reaktiota, koska väsyin siihen jatkuvaan vatvomiseen. Sitten hän lopetti, ainakin suurelta osin. Nyt tuntuu, että se oli vain hänen tapaansa hakea huomiota, niin rumalta kuin kuulostaakin.

Vierailija
104/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakarat

Urheilu (ei tarkoita sitä, etten liiku. En vain ole pätkän vertaa kiinnostunut URHEILUSTA. En käsitä miksi sitä seurataan ja miksi se on monille niin valtavan suuri asia.)

Liian vakava pohdiskelu. Musta huumori toimii parhaiten. Jaksan todella vakavaa aihetta ehkä 10 minuuttia, mutta sitten haluan vaihtaa aihetta kevyempään.

On niitä muitakin, mutten nyt muista kaikkea.

Enkä ole mikään pelleilijätyyppi, vaan kuormitun liikaa sellaisesta synkästä puheesta. En jaksa kaivautua vanhoihin traumoihin ja itkeä niitä. En koe sen auttavan minua. Inhoan avautua ammattilaisille, varsinkin kasvotusten. Minulla on oma tapani käsitellä asioita.

Lisäksi ei kiinnosta pätkän vertaa jauhaa sairauksista, kuten joku muukin huonolla suomen kieliopilla mainitsi. En jaksa jatkuvasti "tukea" jot

Tapansa

Vierailija
105/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot, jalkapallo ja  puutarhanhoito.

Vierailija
106/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kirjoja ja lukemista, mutta rakkausromaanit eivät kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
107/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta, Star Trek ja mitä näitä on

Vierailija
108/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilun seuraaminen, julkkikset 

Vierailija
109/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentopallo, pesäpallo, jääpallo, sähly. No ei kyllä oikeestaan juuri enempää jääkiekko eikä jalkapallokaan, tai koripallo.

Vierailija
110/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden työvuorot. Miksi minun pitäisi tietää mihin aikaan joku muu tulee tai lähtee töistä...?

Vierailija
111/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhajutut

Vierailija
112/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa nykyään vain luonnossa oleskelu ja perheen kanssa hengailu. Mikään muu ei enää kiinnosta. Kaikista vähiten kiinnostaa ostaa tavaraa, uusia puhelimia ja kalliita vaatteita, matkoja. Eikä kiinnosta ihmiset, jotka näitä harrastavat. 

Vierailija
113/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen taivastelu ja päivittely. Voi hyvänen aika, ai kauhee jne.

Vierailija
114/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu, pop-kulttuuri, julkkisten edesottamukset

Vierailija
115/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit, leikkiminen, tietotekniikka, muukin tekniikka, askartelu.

Vierailija
116/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. huippu-urheilijat. Joku viurusilmäinen ravanperäkin saisi minun puolestani lentää autoineen metsään ja muuttua tulipalloksi. 

Vierailija
117/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden työvuorot. Miksi minun pitäisi tietää mihin aikaan joku muu tulee tai lähtee töistä...?

Tarkoitatko työvuorolistaa? Tuohan on tarpeellista tietoa.

Vierailija
118/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

science fiction, penkkiurheilu

Vierailija
119/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä katsoisi urheilua telkkarista. Miksi toisten kilpailu kiinostaisi ?

Vierailija
120/120 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorut. Joku on kuullut, että joku olisi sanonut tai tehnyt jotain, mitä kauhistellaan ja mehustellaan.

Ihan sama. Mitä väliä? Ei ole niin ihmeellistä. Ihmiset sanovat ja tekevät kaikenlaista. Ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan