Mitkä asiat eivät kiinnosta sinua pätkääkään?
Eläinten anatomia, biologia yleensäkkin. Kirurgia, ja taide.
Mm. nuo.
Kommentit (76)
Ahneus, itsekkyys, ahdistelu, aggressiivisuus, vähättely, hyväksikäyttö yms.
Tosi tv, jokseenkin kaikki ',viihde'ohjelmat, somejulkkisten julkaisut. Yhdistystoiminta, mielenosoitukset, ryyppyjuhlat tätä nykyä.
Ihmiset yksilöinä on tylsiä. Lajina mielenkiintoinen. Minua ei myöskään kiinnosta itsetunto-ongelmasi jotka kehität seurassani ja sen vuoksi alat käyttäytyä kuin mulkvisti. Näitä on elämässä nähty ihan tarpeeksi.
Ilmastojankkaus ja kaikenlainen maailman pelastaminen kuten roskien lajittelu ja luontokato, penkkiurheilu, julkkisjuorut ja muut viihdeuutiset, tosi-TV, sarjakuvat, tietokonepelit.
Bitcoinit ym. nykyajalle tyypillinen paska, joiden ainoa tarkoitus on saada ihmiset lähtemään johonkin, jonka kautta niiltä voidaan huijata kaikki pois. Jotta sitten joku hyväkäs voi juhlia muiden rahoilla. Aina se sama selitys, että tällä rikastut, kun tähän lähdet, kyllä kannattaa. Huijarit on näissä ainoat, jotka niillä rikastuu. En lähde mihinkään, missä luvataan rikastumista. Jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta. Ennemmin olen köyhä sen takia, kun en käynyt aikoinaan kouluja tarpeeksi kuin että olisin köyhä sen takia kun joku peijooni huijasi multa kaiken. Eikä mua kiinnosta mikään helvetin epävarma sijoittaminen. Silloin, kun onnea jaettiin, niin se oli just loppu kun tuli mun vuoro. Siksi se on niin, että ei pelata kun ei voiteta.
Autot, urheilu, kuntoilu, kaikki 'viimeisintä hottia' digitaaliset härpäkkeet
Vierailija kirjoitti:
Uskonto ja politiikka.
(Noiden nimissä on tapettu ylivoimaisesti eniten ihmisiä...)
No minkä nimissä niitä ihmisiä sitten pitäisi tappaa?
Horoskoopit, jooga, autot, penkkiurheilu, biologia, laihdutusvinkit, vegaaniruoka, scifi.
Yleisurheilu, tekniikka, tosi-tv.
Nykytaide
Scifi
Julkkikset
Urheilu
Perhe-elämä, politiikka, festarit, suomi, musiikki, urheilu, ruoan laitto, kotimaan matkailu
Vierailija kirjoitti:
Instanaamat
Melkein peeukutin, mutta sitten muistin ruusutossun. :D
Naiset muuten kuin seksiobjekteina.
Kuninkaalliset. Nykymusiikki. Euroviisut. Laulu- tai tanssikilpailut. Vähemmistö/enemmistöryhmien kulkueet.
Vierailija kirjoitti:
Juorut työpaikalla. Muiden lomat, perhe-elämä jne.
Jep. Piti lähteä facebookistakin vetämään kun lähettelivät kaveripyyntöjä ja jos niitä ei kaikille hyväksynyt sitä puitiin sitten kahvipöydässä. En halua työkaverien tietävän missä menen ja kenen kanssa. Töissä tehdään töitä eikä jauheta työkaverien yksityiselämästä.
Jääkiekon mm-kisat