Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sänky huonoselkäiselle jos rahaakaan ei ole laittaa paljon?

Vierailija
08.08.2022 |

Aikaisemmin nukuin Sotkasta ostetulta runkopatja sängyllä. Jotenkin selkä kipeytyi aina siinä, patja meni lommolle selän kohtaa. En päässyt aamulla ylös. En tiedä olisiko kova patja auttanut mutta tuo sänky aikoinaan myin naapurille. Olisi ollut myös liian iso nykyiseen asuntoon. Nyt ei ole varaa kuin n. 300 e laittaa sänkyyn, torista en halua ostaa koska luteet. Mistä saisi hyvän sängyn ja millaisen tälle hinnalla? Niin ja koko pitäis olla 120x200 koska asun pienessä asunnossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun kotona lattialla, ja selkä on paremmassa kunnossa kuin silloin kun olen jossain muualla ja nukun sängyssä.

Vierailija
2/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi on tunnetusti paras huonolle selälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova tai ainakin tukeva, jämäkkä. Harmittaa kun ostin sikakalliin tietokoneohjelmalla just mun selälle optimoidun patjan, enkä kykene siinä nukkumaan kuin satunnaisesti. Nukun joko halvalla vaahtomuovipatjalla lattialla tai olohuoneen sohvalla.

Vierailija
4/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futon?

Vierailija
5/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja lattialla varmaan paras mut aika ruma ratkaisu :Dd

Vierailija
6/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ei saa hyvää eli ota vaikka lainaa. Osta myöskin muistivaahtopetauspatja sänkyysi, auttoi omaan selkäkipuun kummasti.

Vierailija
7/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kalliimpi ja jämäkämpi sänky nii sen parempi. Lattialla nukkumista en suosittele.

Vierailija
8/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kalliimpi ja jämäkämpi sänky nii sen parempi. Lattialla nukkumista en suosittele.

Miksi?

Vierailija
9/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova futonpatja paransi mun selkäkivut. Alkuun sattui kyllä lonkkaluihin, mutta sitten kroppa tottui.

Vierailija
10/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vanhaan sänkyyni Memory-foam , melko paksun sijauspatjan. Se muotoutuu nukkujan mukaan.

Nyt on aamuisin helppo nousta, jäykkä selkä on tipotiessään.

Vierailija
11/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla Japani tyyliin

Vierailija
12/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ruinattua sossulta maksusitoumuksen Unikulman sänkyyn kun sanoin etten pääse aamuisin ylös sängystä. Tokin oli lafkan halvin karvalakkimalli ilman mitään hierontoja ja vain yhdelle hengelle tarkoitettu. Hyvä on ollut selälle.

Vierailija
13/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta voi ostaa vaikka edullisen sängyn mutta patjaan kannattaa satsata - se jos mikä on tärkeä selälle.

Vierailija
14/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja liiku enemmän.samase missä nukkuu jos hyvät lihakset.

Vierailija
15/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yliliikkuvat nivelet, pehmeä sänky.

Jos jäykkä selkä, jäykkä sänky.

Sen tietää vain kokeilemalla.

Vierailija
16/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla nukkujille:mitä järkeä. Voisitte nukkua ihan tavallisessa sängyssä, jossa on vaneripohja.

Vierailija
17/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkävaivoja on niin paljon erilaisia etten ymmärrä miten jotkut voi olla niin yksinkertaisia että luulee yhden ratkaisun käyvän kaikille. Mä tarvitsen itse todella pehmeän sängyn kevyenä ja "yliliikkuvana", lattialla pitkään makaaminen veis mut sairaalaan.

Vierailija
18/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on selkä leikattu kahdesti. Liian kova patja on pahin, selkä kipeytyy heti.

Vierailija
19/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 80 cm leveä, ne on halvimpia. Siinä pitää olla pussijousitus, Sotkan kaikissa malleissa ei ole, ja sitten ne jouset kuuluu käytössä, eli 10 v välein uusi sänky. Itse ostin uuden kun selkä oli aamuisin kipeä. 500 e mun maksoi, ja on ollut hyvä. Eli jos saisit sen parisataa lisää jostain, niin varmasti löytyisi sopiva.

Vierailija
20/26 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memory foam sijauspatjaan kannattaa satsata. Sänky ja patja voivat olla halvemmat mutta laadukkaalla sijaispatjalla selviät selkävaivoista. Kannattaa ostaa omalle kropalle ja painolle sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi